נק' מבט לואי-
קמתי בבוקר במיטה שלנו,התגעגעתי לישון על מיטה נורמלית ורכה.
הסתכלתי סביבי וראיתי את הארי ישן,בדרך כלל היינו קמים מחובקים אבל הפעם זה לא קרה,גם אתמול בלילה לא התחבקנו,והוא דחה את הנשיקה שלי.
הוא לא דחה במילים,אבל כן במעשים,הוא ישר סובב את הראש שלו שהתכוונתי לנשק אותו,זה כאב אני לא אשקר.
אחרי שהייתי רחוק ממנו כמעט לשבוע אני צריך אותו,אני מתגעגע לשפתיים האלה שמרגישות כמו בית.
הפנים שלו היו מופנות אליי והשיער שלו נפל לו על הפנים בצורה מושלמת,הרגשתי את הבטן שלי מתהפכת למראה של המלאך הישן שנמצא מולי.
הסטתי את השיער שלו מהפנים,חושף אותן לגמרי,ליטפתי בעדינות את הלחי הרכה שלו,הרגשתי בקצות האצבעות שלי את הזיפים שלו,כמו שאני מכיר אותו הוא בקרוב יגלח אותם,הם מתחילים לגרד לו באיזשהו שלב והוא שונא את זה.
הסתכלתי עליו קצת והמשכתי ללטף את פניו בעדינות,הוא כל כך יפה.
הנחתי נשיקה עדינה על המצח שלו וקמתי מהמיטה לאט ובשקט כדי לא להעיר אותו.
אחרי שסיימתי את כל ההתארגנויות של הבוקר יצאתי לסלון כדי להכין לי תה,ואז חשבתי על רעיון.
רצתי לחדר ופתחתי אותו,הארי עדיין ישן,לא שציפיתי אחרת,אני ער בערך רבע שעה.
"הארי" הערתי אותו בעדינות,הוא לא דיבר ורק הוציא כל מיני נהמות מהפה שלו, "תקום ותתארגן,אנחנו יוצאים" אמרתי והוא פתאום פתח העיניים שלו מהר בהפתעה, "יוצאים לאן?" הוא שאל בקול עמוק וצרוד שהעביר בי צמרמורת משתקת.
"בקרוב תדע" אמרתי ויצאתי מהחדר בלי לחכות לתגובה שלו,בזמן הזה ארגנתי לנו דברים לפיקניק.
הכנתי מהר הכל לסלסלת קש והכנסתי אותה למכונית,זה הזכיר לי שעוד בערך שבוע אמא של הארי חוזרת לארץ והיא תצטרך את המכונית שלה.
ניערתי את הראש שלי כדי להתנתק מהמחשבות האלה ונכנסתי חזרה הביתה.
הרמתי את המבט שלי וראיתי את הארי,עומד במרכז הסלון בלי חולצה על מגבת עטופה סביב פלג הגוף התחתון שלו,השיער שלו רטוב ונופל לו על הכתפיים,הגוף שלו זוהר,והוא פשוט נראה כל כך טוב.
ליקקתי את השפתיים שלי ונשכתי אותן,לאט לאט הרגשתי את הבוקסר והג'ינס שלי מתדהקים ונהיים לחוצים.
הבאתי את הידיים שלי קדימה כדי לחסות באלגנטיות את הזקפה שלי וחיכיתי שהארי ידבר.
"אתה יודע איפה יש תחתונים? אני לא מוצא בארון" הוא אמר בקול עמוק אבל בכל זאת הוא היה נשמע כל כך מתוק,הרגשתי את הלחיים שלי בוערות ופתחתי את הפה אבל בהתחלה לא הצלחתי לדבר.
YOU ARE READING
We made it (L.S)
רומנטיקה"הצלחנו" "כן...הצלחנו" גמור!! סיפור זה כולל *אזהרת טריגר (אלימות פיזית,אונס) *תוכן מיני *ומלא מלא מלא מלא לארייייייייייי