we made it-Part 40

469 48 95
                                    

הערות כותבת-סליחה על העיכוב עם הפרקקקקקק

מקווה שתהנווו

אל תשכחו להצביע ולהגיבבב💚💙

נק' מבט לואי-

"לואי תתעורר" שמעתי את לוטי צועקת מהצד השני של הדלת,נרדמתי אתמול כל כך מאוחר ואני מרגיש כל כך עייף.

הרגשתי שאין בי שום רצון להתעורר,פתאום שמתי לב עד כמה אני מרגיש בחסרונו של הארי,להתעורר למיטה ריקה וקרה,בלי רצון לכלום.

אין לי כוח ללכת לכנסייה,אבל אולי עכשיו זה הזמן שלי לנקות את כל החטאים ולחזור לדת.

קמתי מהמיטה ללא רצון וגררתי את הרגליים שלי לכיוון הדלת,פתחתי אותה וראיתי את לוטי, "ואו,אתה נראה מזעזע" היא אמרה ובחנה אותי מכף רגל עד ראש, "תודה" אמרתי בסקרסטיות ועקפתי אותה לכיוון חדר האמבטיה, "לא ברצינות,ישנת בכלל?" היא שאלה גלגלתי עיניים מאחורי גבה,באמת שאין לי כוח לכל זה על הבוקר, "אני בסדר" אמרתי ונכנסתי לשירותים.

עשיתי הכל כל כך לאט,בלי כוח לכלום.

יצאתי מהשירותים והלכתי להתלבש,שנכנסתי חדר הריח של הארי מילא את האף שלי למרות שהוא לא נמצא,הרגשתי שהעיניים שלי שורפות מעט,עצרתי את עצמי מלבכות, כל כך כואב לי שהוא לא מבין,הוא לא מבין.

כל כך קשה לי להסתתר,להחביא את עצמי,לפחד מההורים שלי בכזאת רמה,אני יודע מה מצפה לי ביום שאני אצא מהארון,אני יודע בדיוק מה יהיה,בגלל זה אני מפחד.

כל כך כאב לי שהוא חושב שאני פחדן,וזה כואב לי כי אני יודע שהוא צודק.

אני באמת פחדן,אני פחדן כי אני כבר בן 20 ועדיין לא מוכן להתמודד מול ההורים שלי לגבי הנטייה המינית שלי,שאני הבנתי בוודאות כבר בגיל 15.

אני יודע שכל מה שהוא אמר היה אמת,והאמת כל כך כואבת,במיוחד שהיא באה מבן אדם שכל כך יקר לי,בן אדם שמשפיע עליי כל כך,בן אדם שיודע שאני אעשה הכל בשבילו,אהפוך עולמות בשביל הבקשות שלו,אבל הוא הגזים,הוא יודע שאני עוד לא מסוגל.

נשמתי נשימה עמוקה ונתתי לריח להיכנס ל עד לריאות,פלטתי אנחה של כאב והתקדמתי לכיוון הארון.

לקחתי חולצה לבנה ומכנס שחור,אני לא לובש הרבה שחור אבל זה הרגיש לי מתאים היום. ירדתי למטה וראיתי שכולם מחכים מסביב לשולחן לארוחת בוקר,בדרך כלל אני מפספס את ארוחות הבוקר כי תמיד קמתי אחרון עם הארי,אבל היום קמתי עם כולם.

התכוונתי להתחיל לאכול והרגשתי בעיטה ברגל,תפסתי אותה והסתכלתי לקצה של השולחן וראיתי שלוטי מסתכלת עליי,הבנתי שהיא בעטה בי כי התכוונתי לאכול לפני שאבא בירך וסימנתי לה 'תודה' עם הפה,בלי קול.

We made it (L.S)Where stories live. Discover now