we made it-Part 31

561 63 89
                                    

הערות כותבת-אני ממש ממליצה לשמוע ברקע את Habit של לואי,תגלו למה בהמשךךךך.


נק' מבט לואי-

קמתי מוקדם בבוקר לצליל של השעון המעורר שלי,הפעם חשבתי על זה ושמתי שעון כדי להגיע בזמן לכנסייה.

"הארי קום,אתה יכול להסיע אותי?" אמרתי בקול ישנוני וחלש,בקושי פתחתי עיניים, "ממממ.." הוא הוציא צלילים בלי לדבר,הנחתי שזה כן ואז הוא הניד את הראש.

קמתי מהמיטה והלכתי להתארגן,לבשתי את הבגדים של אתמול וצחצחתי שיניים עם מברשת שיניים שמצאתי בארון ליד הכיור.

שפשפתי עיניים וחזרתי לחדר,אני כל כך עייף.

"הארי קח אותי בבקשה" אמרתי וניערתי אותו והוא קם בהפתעה וממש נבהל,נישקתי לראש שלו וראיתי שהוא נרגע ומחייך ולא יכולתי שלא לחייך גם.

"טוב" הוא אמר והתיישב על המיטה באיטיות ואני רק בהיתי בו והמשכתי לחייך, "מה?" הוא שאל עם קול עמוק וצרוד שגרם לי לפרפרים בבטן, "כלום,אתה פשוט נראה חמוד שאתה קם" אמרתי וניגשתי לחבק אותו,התיישבתי על הברכיים שלו ועטפתי את הידיים שלי סביבו,הרגשתי שהוא עושה אותו דבר, "בוקר טוב האז" לחשתי לו באוזן וחייכתי, "בוקר טוב" הוא לחש וזה גרם לי לצמרמורות בכל הגוף.

...

אחרי ששנינו התארגנו ראיתי שאני מקדים אז חשבתי שזה מיותר לנסוע באופנוע של הארי, "רוצה אולי ללכת ברגל? זה לא כזה רחוק ואני מקדים,וגם עוד זמן איתי" אמרתי וחייכתי, "אני לא אתנגד לעוד זמן איתך" הוא אמר והקול שלו עדיין היה קצת צרוד.

יצאנו שנינו מהבית והתחלנו לצעוד לכיוון הכנסייה שזו אותה דרך לבית שלי.

אנחנו הולכים ברחוב,בידיים שלובות,בחיים לא חשבתי שאני אעשה דבר כזה ועוד עם גבר,אני אשקר אם אני אגיד שאני לא בלחץ קצת שאנשים יראו אותי אבל בכל זאת,אנחנו עוד לא ממש קרובים לבית שלי.

אנחנו כבר ממש קרובים וראינו את המאפייה, "עוד מעט אני עוזב את המקום הזה" הוא אמר ושבר את הדממה,לא הבנתי בהתחלה על מה הוא מדבר אבל נזכרתי שאנחנו הולכים ליד המאפייה והבנתי שהוא מתכוון להתפטר, "מתי אתה עוזב?" שאלתי אותו, "היום המשמרת האחרונה שלי,מחר אני מתפטר" הוא אמר והתלהב,מעניין אם הוא יודע מה עוד קורה מחר,משהו לא פחות חשוב, "אתה יודע מה עוד קורה מחר?" שאלתי בצפייה ותקווה שהוא ידע, "אמממ מחר ערב כריסמס?" הוא שאל ואני קצת התעצבתי כי זה לא מה שהתכוונתי אליו, "חוץ מזה?" שאלתי בצפייה וראיתי שהוא חושב הרבה,התאכזבתי קצת ולא ידעתי מה להגיד על זה,שמעתי אותו צוחק קצת והתעלמתי, "אתה אידיוט אתה יודע את זה?" הוא שאל ואני לא הבנתי מה הוא רוצה ממני,קודם הוא לא זוכר את היומולדת שלי ואחרי זה הוא מקניט אותי,ממש יופי.

We made it (L.S)Where stories live. Discover now