we made it-Part 28

615 56 103
                                    

הערות כותבת-רציתי להגיד תודה ענקית שהגענו לאלף קריאות,זה נותן לי כל כך הרבה מוטיבציה להמשיך לכתוב,תודה על הכללללל <3


נק' מבט הארי-

קפצתי מהחלון של לואי שראיתי שההורים שלו נכנסו הביתה,נופפתי לו מקצה הרחוב וכאב לי הלב,אני יודע שאני לא נפרד ממנו לנצח או עוזב אותו אבל עדיין,קשה לי שהוא לא איתי. ואני יודע שגם לו קשה.

נסעתי הביתה נסיעה קצרה ושהגעתי הרחתי ריח של אוכל שזה ממש לא אופייני לבית הזה,תמיד יש פה ריח של חומרי ניקוי או של הים בדרך כלל.

נכנסתי קצת למטבח וראיתי את הבן אדם האחרון שציפיתי לראות עומד לי במטבח, "ג'מה!!!!" צעקתי ורצתי לחבק אותה, "היי הארי" היא אמר והידיים שלה היו כלואות מהחיבוק שלי, "או אני מצטער" אמרתי ושיחררתי אותה קצת בשביל לחבק אותה חיבוק רגיל, "פשוט לא ציפיתי לראות אותך פה ואני קצת התרגשתי" אמרתי לה בזמן שהתחבקנו, "גם אני לא התכוונתי להגיע,שלחו אותנו לחופש של שבוע לכבוד כריסמס,אני יוצאת חזרה לקולג ביום של כריסמס אז אני אהיה בערב חג" היא אמרה התרגשות וניתקתי את החיבוק, שמחתי כל כך לראות אותה,אני מרגיש כיאלו עבר נצח מאז שראיתי אותה פעם אחרונה.

"מה חדש?" היא שאלה,ידעתי שאני חייב לספר לה על לואי, "אמממ..כלום" אמרתי וחייכתי חיוך ביישני, "נו הארי אני רואה שאתה מסתיר מה זה,ספר לי" היא אמרה בלי להסתכל עליי, "טוב אז פגשתי מישהו.." אמרתי לה והיא הסתובבה, "לא נכון!!!" היא אמרה והטיחה אגרוף לחזה שלי, "איך קוראים לו,בן כמה הוא,מאיפה הוא,איך הכרתם,איך הוא נראה"

"והו והו גמ'ס תרגעי,יותר מידי שאלות,לאט יותר" אמרתי לה בלבול כי לא הבנתי כלום ממה שהיא אמרה, "אוף אוקי,איך קוראים לו?" היא שאלה לאט ממש,גלגלתי עלייה עיניים והיא התחילה לצחוק, "קוראים לו לואי טומלינסון" אמרתי והרגשתי שהלחיים שלי מסמיקות מעט,כיחכחתי בגרון בשביל להוריד את החיוך שלי, "אממ,בן כמה הוא" היא שאלה והמשיכה לערבב את הרוטב עגבניות שכנראה יתלווה לפסטה, "הוא קטן יותר ממני-"

"אתה לא יוצא עם קטין נכון הארי?!? תגיד לי שלא אני לא יכולה שתיכנס לכלא עכשיו כי אמא צריכה אותנו בבית ואני בקולג'- "

ג'מה ואט דה פאק הוא קטן ממני בשנתיים,הוא בן 19!!!" צעקתי עלייה חזרה, היא נרגעה קצת ונשמה שלוש נשימות עמוקות ואני גילגלתי עיניים

"טוב שאלה הבאה,איך הוא נראה" היא שאלה ואני חייכתי,אני אוהב לדבר על איך שלואי נראה.

"הוא נמוך ממש,הייתי נותן לו 1.60 בערך,יש לו שיער חום וחלק,ועיניים כחולות מדהימות,הוא כזה קטן וחמוד והוא פשוט מושלם" אמרתי וטבעתי במחשבות והרגשתי שאני מסמיק ממש, "אוווו מישהו מאוהב!!" היא אמרה בקול מלגלג כזה ואני חייכתי,כנראה שאני באמת מאוהב בו,זה עוד מוקדם מידי להגיד את זה,או שלא?

We made it (L.S)Where stories live. Discover now