we made it-Part 71

468 46 94
                                    

נק' מבט הארי-

קמתי בבוקר מחובק עם לואי,בדיוק כמו שנרדמנו.

אני שוכב על הגב והוא שוכב על הבטן,הראש שלו ורוב גופו היו עליי והוא חיבק אותי,ואני חיבקתי אותו.

נישקתי את הראש שלו ברכות וניסיתי בשקט לקום מהמיטה בלי להעיר אותו,זה לא כל כך עבד ואני הערתי אותו.

"הארי?" הוא אמר בקול צרוד וישנוני שגרם לבטן שלי להתהפך בחוזקה.

"הכל בסדר לו,תחזור לישון" אמרתי והוא הנהן ומיד השינה לקחה אותו,שחררתי אנחה ויצאתי מהחדר.

אחרי שסיימתי את כל הסידורים של הבוקר שכללו לשתות קפה ולאכול פרי לארוחת בוקר החלטתי ללכת להעיר את לואי.

נכנסתי לחדר בשקט והסתכלתי על המלאך שלי שישן על המיטה.

הוא היה מכורבל בתוך עצמו והשמיכה כיסתה כמעט את כולו,רק הראש שלו הציץ החוצה.

הוא נראה כל כך חמוד ככה.

"לואי" אמרתי וניערתי אותו מעט כדי להעיר אותו, "המממ" הוא נהם והסתובב לצד השני,הוא כזה עקשן.

"לואי אתה צריך לקום" אמרתי והוא הניד את ראשו 'לא'.

גלגלתי עיניים וניערתי אותו שוב, "נו באמת לואי אנחנו צריכים ללכת לקנות חליפות" אמרתי והוא הסתובב מהר בבהלה.

"היום המשפט" הוא אמר כעובדה ופתח את העיניים שלו,בלעתי את גוש הרוק שעמד לי בגרון מהלחץ והנהנתי בראשי.

"אתה צודק,עשר דקות אני מוכן" הוא אמר וקפץ מהמיטה מהר,זה היה יותר פשוט ממה שדמיינתי.

אחרי עשר דקות,כמו שהבטיח,לואי יצא לסלון מאורגן.

שיערו היה מסורק לאחור והוא התגלח אחרי כמעט חודש שלא,הוא שוב נראה כמו ילד בן 17 אבל הוא יפה ככה.

"אתה יפה" אמרתי וקמתי לחבק אותו, "גם אתה" הוא אמר וחיבק אותי חזק יותר.

אני יודע מה עובר עליו לאחרונה,אני יודע כמה הוא מבואס שלא קורה בינינו כלום.

אני יודע שהקשר שלנו הוא לא מיני בלבד אבל אני יודע שהוא מבואס שאני אפילו לא מנשק אותו,גם אני מבואס.

פשוט ג'קסון עדיין חי לי במחשבות.

כל פעם שאני חושב על לנשק את לואי הוא קופץ לי לראש,הבן זונה הזה שהרס אותי לגמרי.

מחזיר אותי לאותו רגע נוראי שכל מה שעבר לי בגוף זה פחד,וזה תוקף אותי והורג אותי מבפנים.

בנוסף להכל אני יודע שלואי לא נהנה מזה,אני יכול לראות את המבט הכאוב שלו כל פעם שאני נבהל מהמגע שלו או נרתע ממנו,אני יודע עד כמה זה כואב לו.

ניערתי את ראשי כדי להתנתק מהמחשבות האלה ויצאתי עם לואי מהבית כדי לקנות חליפות למשפט.

We made it (L.S)Where stories live. Discover now