נק' מבט הארי-
חזרתי הביתה אחרי שליוותי את לואי,היה מדהים היום,חוץ מזה שניסיתי לנשק אותו,למה אני כזה אידיוט,זה היה ברור שהוא ידחה אותי,הוא הבהיר בפניי שהוא לא מעוניין בקשר רומנטי ואני כמו אידיוט באתי לנשק אותו,זה פשוט הרגיש לי נכון בלהט הרגע.אבל באמת אם מישהו יניח עליו יד אני פשוט אפוצץ לו את הפנים המזדיינות שלו,אני לא יודע למה אבל זה נראה שהוא נבהל מזה יותר מברגיל,הוא ממש פחד,הרגשתי כמה הוא רועד שהוא חיבק אותי,החיבוק הזה.
הוא היה פאקינג מדהים,הרגשתי כיאלו הזמן עוצר וזה רק הוא ואני פה,כל השאר לא חשובים,זה אני והוא.וזהו
לואי באמת סומך עליי,הוא מרגיש שאני יכול לשמור עליו,הרגשתי את הנשימות הרכות שלו שחיבקתי אותו,הוא הרגיש רגוע פתאום,כמעט כיאלו הוא הרגיש מוגן בין הזרועות שלי,יש שם משהו מיוחד,ביני לבינו,אני שונא להתאהב כי תמיד נשבר לי הלב בסוף,אני מפחד שזה יקרה גם פה.לואי נראה מישהו מדהים,אני חושב שכדאי שאשמור עליו קרוב,אפילו לא בתור בן זוג,בתור חבר טוב.אני פשוט יודע שאני צריך אותו איתי,לא משנה איך,אני מרגיש כאילו הוא חסר לי ואני מכיר אותו בקושי שבועיים,אני לא יודע מתי אני אראה אותו וזה משגע אותי. אני חייב לקחת את זה על עצמי,מחר אני אלך שוב לכנסייה למרות שאני שונא את זה,אולי אני פשוט אחכה בחוץ שהתפילה תסתיים,זה באמת בלתי נסבל,למרות שכל הזמן אני בוהה בלואי,הוא סקסי גם מאחורה.כן אני החלטתי,אני אחכה לו מחוץ לכנסייה מחר.אולי נלך לים,אני אוהב לגלוש
...
קמתי בבוקר לקול של האנשים המזדיינים על החוף,לקחת את הכרית והנחתי במטרה לא לשמוע את האנשים המפגרים האלה.
התיישבתי על המיטה,התמתחתי. ופתאום שמעתי הדלת שלי נפתחה מהר וראיתי את אבא עומד בפתח של הדלת. "איפה היית אתמול בלילה?" הוא שאל, יכולתי להבחין שהוא שיכור. "מה זה משנה לך" אמרתי והתקרבתי לסגור את הדלת,הוא עצר את הדלת עם היד שלו,לעזאזל הוא חזק,הוא פתח שוב את הדלת והתקרב אליי "אני שאלתי איפה היית" להבל הפה שלו היה ריח חזק של אלכוהול. "לא שזה עניינך אבל הייתי עם בחור בשם לואי" אמרתי לו "אתה מה?" הוא שאל והתקרב עוד צעד עליי,לא פחדתי ממנו, "מה ששמעת חתיכת אידיוט" אמרתי לו ולקחתי צעד אחורה,הוא התקרב עוד צעד גדול ואני לא אשקר שקצת נרתעתי ממנו,ידעתי שהוא מכה את אמא ופחדתי שהוא ירים את היד שלו עליי,הוא שיכור וחזק ממני.
"אתה פאקינג רציני איתי?" הוא שאל והוא התקרב עוד צעד, "כן מה הבעיה בזה?" שאלתי ופה כבר פחדתי ממנו,הבנתי שהוא מסוגל לפגוע בי באמת. "מה הבעיה?!?! מה הבעיה אתה שואל? אני חינכתי אותך להיות גיי? אני חינכתי אותך להיות כזה אפס פאג שאוהב בנים?!?!?" הוא צעק עליי "אתה לא חינכת אותי בכלל,חצי מהילדות שלי לא היית בסביבה!" צעקתי עליו ולפני ששמתי לב הרגשתי כאב חד בצד הפנים שלי ונפלתי לרצפה,הרגשתי את האף שלי מדמם מהאגרוף שהוא נתן לי,קמתי לאט לאט וניגבתי את הדם מהפנים שלי "מה אתה רוצה ממני?" שאלתי אותו בקול חלש, "תעמוד כמו גבר שאני מדבר איתך,לא כמו נקבה מסכנה!" הוא צעק ומשך אותי מהחולצה שלו והרגשתי עוד כאב חד בצד השני של הפנים,הרגשתי את הפעימות בעין שלי,כאבים עצומים,נפלתי על הרצפה מחזיק בעין שלי מתפתל מכאבים "מה עובר עלייך אידיוט!" צעקתי עליו ובעטתי לו ברגל. "לא אתה לא עשית את זה עכשיו!" הוא צעק עליי ונתן לי בעיטה בבטן,התקפלתי מכאבים,הרגשתי את הדמעות בגרון שלי אבל לא רציתי לבכות,לא רציתי להראות חולשה מולו. הרמתי את המבט שלי וראיתי את אמא עומדת בפתח החדר עם יד על פה, "דס מה אתה עושה?" היא שאלה הקול שלה רעד. "תשתקי ותחזרי לחדר שלך"!" הוא צעק עלייה. "דס בוא נדבר על זה בבקשה-" היא באה לחבק אותו "תתרחקי ממני אישה!" הוא צעק וסטר לה. הייתי כל כך עצבני והגוף שלי היה מלא אדרנלין ולרגע לא הרגשתי שום כאב. "עד כאן!!" צעקתי וקמתי,העפתי לו אגרוף לבטן והוא התקפל מכאבים "תוריד את הידיים שלך מאמא שלי!!" צעקתי עליו "הארי תפסיק!" אמא צעקה עליי "אני עף מכאן,ואם אני אשמע שהנחת עלייה שוב יד זה יהיה הסוף שלך חתיכת חטיאר מזדיין!!!"
YOU ARE READING
We made it (L.S)
Romance"הצלחנו" "כן...הצלחנו" גמור!! סיפור זה כולל *אזהרת טריגר (אלימות פיזית,אונס) *תוכן מיני *ומלא מלא מלא מלא לארייייייייייי