הערות כותבת-סורי שאני מפספסת פרקים,אני קצת לחוצה עכשיו.
אני לא מאמינה שהפאנקיק הגיעה ל5K צפיות,אתה פשוט מטורפים.💙💚
אוהבת הכי בעולם<3333.
נק' מבט הארי-
קמתי בבוקר מהר ורצתי למקלחת כדי להתארגן,אני שונא לאחר למקומות ואני סתם מתרגש לקום לעוד בוקר בסטודיו.
התארגנתי מהר וחזרתי לחדר וראיתי שלואי לא במיטה,הרגשתי טיפה מבולבל לרגע ויצאתי לסלון.
הסתכלתי ימינה ושמאלה וראיתי שלואי כבר עומד במטבח ומכין פנקייקים,הייתה לידו צלחת ענקית מלאה בפנקייקים ועוד קערה מהצד השני עם בלילה.
ניגשתי למטבח והוא התרכז בפנקייקים שמתבשלים,הלכתי מאחוריו ועטפתי את הידיים שלי סביב הבטן והגב התחתון שלו והנחתי את הראש שלי על הכתף שלו.
הוא קפץ והסתובב טיפה עם הראש שלו ושהוא ראה אותי הוא חייך חיוך רחב,חייכתי בחזרה אליו והדבקתי נשיקה עדינה על השפתיים שלו.
"בוקר טוב לאב" הוא אמר וחייך, "בוקר טוב לו" אמרתי לו והדבקתי עוד נשיקה על השפתיים שלו, "ממתי אתה יודע לבשל?" שאלתי והנחתי נשיקה קטנה על הצוואר שלו והוא הטה את הראש שלו מעט אחורה, "צפיתי בסרטון יוטיוב,אני מקווה שהצלחתי הפעם" הוא אמר והפך את הפנקייק שהיה על המחבת, "זה מריח מדהים" אמרתי ולקחתי נשימה עמוקה ונתתי לריח הזה למלא את כל האף שלי.
"אתה סקסי שאתה מבשל" אמרתי והכנסתי את הידיים שלי מתחת לחולצה שלו והחזקתי באגן שלו, "הידיים שלך לוהטות" הוא אמר, "כמוך" הוא המשיך ואני הסמקתי וציחקקתי.
אחרי דקה שעמדנו מחובקים התנתקתי ממנו הלכתי להכין לי קפה וללואי תה.
התיישבנו לאכול את מה שהוא הכין,אני אשקר אם אני אגיד לא דאגתי,לואי לא בדיוק...... שף
חתכתי חתיכה מהפנקייק והכנסתי אותה לפה שלי,לעסתי קצת ובאופן מפתיע מאוד זה היה טעים.
"נו איך?" הוא שאל והפה שלי היה מלא באוכל,הייתי כל כך רעב, "מדהים" אמרתי בקול לא ברור, "אל תדבר בפה מלא כמו ילד קטן" הוא אמר לקח ביס,סיימתי ללעוס ובלעתי את האוכל, "אל תשאל אותי שאלות שאני בפה מלא" אמרתי, "אוקי,אני אדע לעתיד" הוא אמר וקרץ לי,הוא הניח את היד שלו על הירך שלי ולאט לאט העלה אותה כלפי מעלה, "ממש לא,אני תכף יוצא" אמרתי והוא המשיך להעלות את היד שלו,הרגשתי שהג'ינס שלי מתהדק והעפתי את היד שלו ממני, "למה אתה כזה מבאס" הוא אמר ושילב ידיים, "למה אתה כזה חרמן?" שאלתי והוא הסמיק קצת,הוא לא ענה והמשיך לאכול, "ככה חשבתי" אמרתי וחייכתי, "תצטרך לדאוג לעצמך,אני הולך" אמרתי והוא הזעיף את הפנים שלו, "ביי" אמרתי וקמתי מהשולחן,הדבקתי לו נשיקה גדולה ורטובה כמו שהוא שונא על הלח ויצאתי מהבית, הייתי בחצי השביל מהבית שלנו ונזכרתי שהוא לוקח אותי.
YOU ARE READING
We made it (L.S)
Romance"הצלחנו" "כן...הצלחנו" גמור!! סיפור זה כולל *אזהרת טריגר (אלימות פיזית,אונס) *תוכן מיני *ומלא מלא מלא מלא לארייייייייייי