we made it-Part 51

517 55 112
                                    

נק' מבט ג'והאנה-

עברו שבועיים מאז שטום גירש את לואי,דייזי ופיבי כל הזמן שואלות אותי לאן לואי נעלם ומתי הוא יחזור.

אני תמיד עונה להן שאני לא יודעת...

זה כל כך קשה בלעדיו בבית,הרגשתי כיאלו הוא מחזיק אותנו ביחד,הוא הדבק של המשפחה הזאת,ואנחנו זקוקים לו.

לפני כמה ימים הוא התנשק עם הארי מול הכנסייה,הרגשתי גאווה קטנה מציפה את הלב שלי,ראיתי איך הוא הסתכל עליו וראיתי שהוא באמת מאושר,וזה גרם לי להיות שמחה.

אני נשבעת שכשראיתי את טום מכה את לואי אני שקלתי לזרוק אותו להעיף אותו מהבית,אין לו שום זכות להכות את הבן שלי,ואני רק הרגשתי את זעם שזורם לי בכל הגוף.

קמתי מהמיטה והרגשתי חלשה,כמו בשאר הימים.

אני מתגעגעת לראות את החיוך שלו על הבוקר,לשמוע את הקול שלו שהוא מברך.

אני לא תמיד מפגינה את החיבה שלי אליו אבל אני אוהבת אותו יותר מכל אחד בעולם הזה, הוא הבן שלי,ואני עדיין אוהבת אותו.

במבט לאחור אני מתחרטת שלו עמדתי לצידו של לואי מול טום שהם רבו,אני יודעת שלטום יש פיוז קצר ושהוא היה מתעצבן כל כך אם הייתי בצד של לואי,אבל אין מה לעשות,הוא הבן שלי,ועצם העובדה שהוא נמשך לגברים לא תשנה את האהבה שלי כלפיו, אני עדיין אוהבת אותו בכל רמ"ח אבריי,ואני אוהב תמיד.

ירדתי למטה וראיתי ששרלוט הכינה לכולם ארוחת בוקר,זרקתי לה חיוך קטן והיא גלגלה עיניים.

היא בטח גם כועסת שלא הייתי לצד לואי,היא צודקת.

"אנחנו יכולות לדבר?" ניגשתי אליה ולחשתי לה באוזן כדי שדייזי ופיבי לא ישמעו.

הלכנו ביחד לסלון והיא נפלה על הספה בחוסר סבלנות,היא שילבה את הידיים של ונמנעה מקשר עין איתי,היא רקעה ברגל שלה בעצבנות ונשכה את השפה שלה.

"מה?" היא שאלה וסוף סוף הסתכלה עליי,לקחתי נשימה עמוקה והתחלתי לדבר.

"אני יודעת שאת כועסת כי לא עמדתי לצידו של לואי.."

"ברור שאני כועסת אמא!הוא הבן שלך!!!אבא צעק אליו וגירש אותו ואת לא עשית כלום!!" היא צעק והשאירה אותי מעט מבועתת,מטיחה את כל האמת בפנים שלי,אמת שקשה לשמוע,אבל הייתי צריכה את זה.

ידעתי הכל,ידעתי שהייתי צריכה להיות שם,ואני יודעת שהוא בטח שונא אותי עכשיו,אבל זה גרם לי לחשוב.

ששמעתי את זה מפיה של שרלוט זה הרגיש יותר אמיתי וחמור.

הרגשתי שאני חייבת לעשות משהו.

"א-את צודקת" אמרתי בלחש,ועדיין הייתי מעט מבועתת,אבל בכל זאת תיכננתי לי בראש כבר תוכנית להמשך היום,אני יודעת בדיוק איך אני רוצה שהוא יתנהל.

We made it (L.S)Where stories live. Discover now