*הפרק הבא מכיל תכנים מיניים,הקריאה על אחריותכם\ן בלבד*
נק' מבט לואי-
אני והארי רצנו שלובי ידיים לחדר שלנו,היה כל כך כיף במסיבה וכל האדרנלין עדיין זורם לי בעורקים.
"אחרייך" הארי פתח את הדלת עם הכרטיס המגנטי וסימן לי להיכנס, "תודה לך אדוני" קדתי קידה כיאלו יש לי שמה והתכוונתי להיכנס לחדר.
"רגע!" הארי צעק ומנע ממני להיכנס,הלב שלי קפץ והרגשתי את הלחץ הדם שלי עולה בשנייה.
"מה קרה?" שאלתי והתשנמתי קצת,מנסה להסתיר את העובדה שנבהלתי בטירוף, "אני אמור לשאת אותך מעבר לסף הדלת" הארי אמר ואני הסמקתי,זה חמוד שהוא עושה דברים מסורתיים.
"אבל למה אתה סוחב אותי,מי החליט שאני הכלה?" אמרתי ושילבתי ידיים,הוא חייך חצי חיוך שגרם לבטן שלי להתפך.
"אתה חושב שתצליח לסחוב אותי?" הוא שאל ואני גלגלתי עיניים, "פששש באמת,זה יהיה קל" אמרתי ולגמרי שיקרתי,ידעתי שיש מצב שאני אמחץ מתחת לענק הזה אבל זה שווה את הסיכון.
"קדימה" הוא אמר וחיכה שאני אעשה משהו,לקחתי נשימה עמוקה וניפחתי את השרירים שלי וניגשתי להרים אותו כמו כלה.
יד אחת תפסה את הגב והכתפיים שלו והיד השנייה הייתה מתחת לברכיים,הרגשתי את הקושי בלסחוב אותו אבל לא יכולתי להגיד לו את זה, "אתה מסתדר שם זקנצ'יק?" הוא שאל וצחק,אני לא יכולתי לענות מרוב שהיה לי קשה אז רק הנהנתי עם הראש שלי.
הגענו למיטה ואני פשוט הפלתי אותו עליה,בלי עדינות ובלי כלום,רק רציתי שירד ממני.
"ל....למי אתה קו....רא זקן" אמרתי עם הרבה הפסקות בין המילים בשביל לקחת אוויר,לעזאזל הייתי צריך לתת לו לקחת אותי.
"ע....כשיו, מאיפה שהפסקנו במע....לית" אמרתי מתקשה לנשום, "אתה לא רוצה לנשום שנייה?" הארי שאל,אני חזק אני לא צריך את זה,לקחתי נשימה עמוקה ועצרתי את הדיבור שלי לבערך עשרים שניות בשביל להסדיר את הנשימה.
אחרי שזה קרה,בלי הכנה מוקדמת,תקפתי את השפתיים שלו בנשיקה.
"אני רואה שאתה בסדר" הוא אמר וחייך חצי חיוך זדוני,כיאלו הוא מתחנן משהו.
"אמרתי לך שאני חזק" אמרתי ומשכתי אותו אליי מהדש של החליפה שלו,לעזאזל אם רק היה אפשר לשכב עם בגדים,הוא פשוט נראה כל כך טוב בחליפה,למרות שהוא נראה יותר טוב בלעדייה,הוא נראה טוב בשניהם.
הבטן שלי התהפכה חזק ואני רק הרגשתי את התאווה זורמת לי בעורקים,אני רוצה אותו עכשיו.
אחרי שהרפיתי את הדש שלו הוא תפס את שלי ומשך אותי למטה,אני הייתי מעליו והמפשעות שלנו היו ממקומות אחת מעל השנייה,הרגשתי את הבוקסר שלי מתהדק ואת התאווה מתחזקת.
YOU ARE READING
We made it (L.S)
רומנטיקה"הצלחנו" "כן...הצלחנו" גמור!! סיפור זה כולל *אזהרת טריגר (אלימות פיזית,אונס) *תוכן מיני *ומלא מלא מלא מלא לארייייייייייי