נק' מבט הארי-
התעוררתי בבוקר מותש,זה היה לילה כזה ארוך,אבל אני לא מתחרט על שנייה
אני ולואי פאקינג התנשקנו אתמול,זו הייתה ההרגשה הכי מדהימה בעולם,אף פעם לא הרגשתי ככה שאני מתנשק עם מישהו,זה היה מדהים.
פתחתי עיניים וראיתי את הגוף הקטן שבין הזרועות שלי,מחובק ומכונס עם עצמו,הידיים שלו עוטפות אותי והראש שלו צמודת לי לחזה,הפה שלו מעט פתוח,מוציא נשימות רכות, השיער שלו נופל בדרך מושלמת על הראש שלי.
קירבתי את הראש שלו עליי, "אתה מדהים את יודע את זה?" לחשתי ונישקתי לראש שלו.
הוא כל כך חזק,אתמול מה שהוא סיפר לי,אני הייתי בשוק.
זה מסביר למה לפעמים הוא נרתע מהמגע שלי,למה הוא תמיד פחד שאני מתקרב עליו ולנשק אותו,הוא כל כך חזק ואמיץ,זה קשה לעבור דבר כזה,ועוד לא לספר לאף אחד.
אין לי מילים לתאר עד כמה אני מעריך אותו,הוא כל כך אמיץ ומדהים,לא מגיע לילד כזה מושלם כמוהו לעבור דבר כל כך נוראי.
החלטתי להישאר במיטה,איתו. הוא אמר שמחר בבוקר יעבור כבר שבוע מאז שההורים שלו קירקעו אותו מה שאומר שאני אהיה חייב להפסיק לישון איתו,אני לא רוצה,אני לא מסוגל לחשוב על זה שאני אצטרך לישון בלעדיו.
ליטפתי את הראש שלו והרגשתי שהוא זז קצת בין הידיים שלי,לא שחררתי את האחיזה שלי בו עדיין,הבנתי שהוא התעורר אבל אני לא רוצה לתת לו ללכת.
"בוקר טוב גם לך" הוא אמר וחייך,ואו מי היה מאמין שהקול שלו יכול לרדת בכל כך הרבה טונים,הוא נשמע פתאום עמוק ושונה.
"בוקר טוב" אמרתי וחייכתי,אני אשקר אם אני אגיד שאני לא רוצה לנשק אותו עכשיו,אתמול היה פשוט מדהים,אני צריך עוד,אני מרגיש נואש עליו,אני שונא להרגיש ככה.
"הארי" הוא אמר בקול שהיה נשמע יותר רציני מהקודם,הורדתי את המבט שלי אליו,רואה שהוא פתח עיניים וחשף שתי עיניים מדהימות.
הן מדהימות אותי כל פעם מחדש,אני מרגיש שאני יכול לבהות בהן לנצח,לעולם לא ימאס לי מהן,או מההרגשה שאני מקבל שאני צופה בהן,הבטן שלי מתהפכת והידיים שלי מתחילות להיות קצת לחות.
המשכתי לסרוק לו את הפנים,לבחון כל פרט מקרוב,השפתיים שלו,שנראות כל כך אדומות ומלאות חיים,עצמות הלחיים שלו,שהיו טיפה בולטות אבל לא באופן מדאיג,הזיפים הקטנים שהיו לו בקו הלסת,שהוא לא הפסיק להגיד שהוא צריך להתגלח כי אסור לו להופיע ככה לכנסייה,הריסים שלו,שנחו בעדינות על הלחיים שלו כל פעם שהוא מצמץ,האף שלו,סולד ומושלם,השיער שלו,חלק וחום,נופל בשלמות לא הגיונית על גבי המצח שלו,מכסה מידי פעם את העין שלו,כובע גרב יראה עליו כל כך טוב.
YOU ARE READING
We made it (L.S)
Romans"הצלחנו" "כן...הצלחנו" גמור!! סיפור זה כולל *אזהרת טריגר (אלימות פיזית,אונס) *תוכן מיני *ומלא מלא מלא מלא לארייייייייייי