we made it-Part 77 (1)

465 45 73
                                    

*שמונה חודשים לאחר מכן*


נק' מבט כללית-

ליאם ישב בחוץ,שתה בירה,תמיד כולם כל כך מפחדים לשתות בירה בכנסיות אבל לו זה אף פעם לא הפריע.

הדלת של הכנסייה נפתחה ונייל יצא החוצה,לבוש בחליפה שחורה מהודרת עם פרח על הדש.

"שושבין,החתן מבקש לראות אותך" הוא אמר וליאם גלגל עיניים וקם מהספסל,הוא ידע שזה הולך להיות כל כך מטופש,כמו הפעמים הקודמות.

הוא דפק על הדלת וקול חלש סימן לו להיכנס,הוא נכנס פנימה והתיישב על המיטה.

"מה הבעיה הפעם?" אמר בזלזול,זו הפעם השישית שהוא מגיע לחדר הזה היום,הוא כבר לא יכול לחכות שהכל יגמר.

"אני לא מסוגל להתחתן" לואי יצא מהשירותים לחוץ,פניו היו חיוורות והלב שלו דפק כל כך מהר שהוא חשב שהוא עומד להתעלף.

"כן אתה כן לואי,אתה אוהב אותו" ליאם אמר כמובן מאליו,לואי באמת אוהב אותו,אהבה שהוא לא מצליח להסביר בכלל.

"א-אבל אם הוא לא האחד?אם אני טועה?" הוא שאל והסתובב בחדר במעגלים,הוא גירד במצחו וניגב עם ידו את הזיעה שגלשה לו בצידי הפנים.

"לואי הוא האחד,כולם כבר יודעים" ליאם אמר וניסה להרגיע את לואי אבל זה לא עבד,הוא המשיך להתרוצץ בחדר ולמלמל מילים לא ברורות.

לליאם נמאס מזה.

הוא עמד ותפס את לואי מהכתפיים, "לואי,תנשום" הוא ציווה עליו והוא לקח נשימה עמוקה יחד איתו, "עכשיו להוציא" הוא אמר ושניהם נשפו ביחד את הנשימה שהחזיקו, "עוד פעם אחת" ליאם אמר ושניהם שאפו ונשפו נשימה אחת.

לואי נרגע קצת הודות לליאם,שניהם התיישבו על המיטה ולואי חיפש את המילים להגיד.

"אם הוא לא האחד,הוא האדם הראשון שיצאתי איתו,אני לא ניסיתי כלום" לואי אמר בתסכול והשפיל את מבטו,ליאם הניח על ידו על הכתף של לואי וגרם לו להרים את מבטו ולפגוש בעיניים החומות של ליאם.

"תענה לי על זה,שאתה מסתכל עליו,מה אתה רואה?" ליאם שאל ולואי הרגיש מבולבל,לא ידע מה לענות, "אותו?" הוא ענה וליאם גלגל עיניים בעצבים.

"לא נו,אידיוט,מה אתה מרגיש?" הוא אמר ולואי עצם את עיניו,בונה לאט לאט את פניו של האהוב שלו בראשו ומדמיין אותו בבירור,מיד הרגיש את הבטן שלו נמתחת בכאב קל ואת החיוך הבלתי נשלט נמרח על פניו.

"אני מרגיש...פרפרים" הוא אמר בקול עדין.

"שאתה מנשק אותו,מה אתה מרגיש?" ליאם שאל שוב ולואי מיד נזכר בתחושה המתוקה של השפתיים של הארי על שלו.

"אני מרגיש שהוא לוקח את הנשימה שלי,כיאלו מכת חשמל מעירה אותי לחיים וממלאת אותי באושר,כמו מיליון פרפרים אכזריים שתוקפים לי את הבטן וגורמים לך לכאוב ברמה לא הגיונית,אני מרגיש כיאלו כל העולם עוצר וזה רק אני והוא,כל השאר לא משנה" הוא אמר וליאם חייך בידיעה כמה לואי מאוהב ברמה לא הגיונית.

We made it (L.S)Where stories live. Discover now