6. Luku. Sukulaisia.

178 20 4
                                    

"Okei. Olen päättänyt joukkueen uudet jäsenet", James sanoi, kun pitäjätkin olivat lentäneet koelentonsa.

Minua jännitti valtavasti. En ollut varma pääsisinko joukkueeseen, vaikka olin muiden mielestä ollut kaikista paras. Jopa toiset etsijäehdokkaat olivat kehuneet lentotaitojani.

"Pitäjänä toimii tänä vuonna Andreas Jackson, jahtaajakolmikkomme tulee täyttäämään Melanie Wright, Siriuksen lyöjäparina toimii Steven Flores ja etsijänä ehdottomasti parhain ehdokas - Ava Springfield", James kuulutti.

Riemunkiljahdukset täyttivät stadionin ja ryntäsimme Melanien kanssa halaamaan toisiamme. Meistä oli lyhyessä ajassa tulleet hyvät kaverukset.

"Minä niin tiesin, että sinä pääset joukkueeseen!" Melanie hihkui.

"Minäkin tiesin, että sinä pääset joukkueeseen", hymyilin hänelle ja käännyin ympäri kohdaten Reguluksen kasvot.

"Minähän sanoin, että sinun kannattaa osallistua", poika virnisti.

"Niinkö? Kadutko jo tekemääsi? Sinä käytännössä varmistit Rohkelikolle voiton", nauroin ja virnistin ilkikurisesti.

Regulus katsoi minua pää kallellaan ja hymyili hieman.

"Et ole vielä nähnyt, miten minä lennän, joten valmistaudu häviöön Ava. Vannon, että Luihuisilla on tänä vuonna parempi joukkue kuin teillä", hän totesi mukamas pelottavasti.

Minä vain nauroin.

"Voit olla varma, että tulen kuokkimaan teidän harjoituksiinne. Haluan nähdä, kun lennät", virnistin ja Regulus nyökkäsi ennen kuin lähti.

"Jollakulla taitaa mennä hyvin Luihuisten kanssa", kuulin kiusoittelevan äänen takaani ja katsoin Alexandraa turhautuneena.

"Älä viitsi", huokaisin ja lähdin hänen, Lilyn ja Isabellan kanssa yhtä matkaa takaisin koululle.

"Hei. Kaikki näkee miten pihkassa Siriuksen veli on sinuun", Isabella virnisti ja katsoin häntä hämmästyneenä.

"Mitä? No ei varmasti ole!" intin.

"No miksi hän muuten olisi katsomassa koelentojasi?" Lilykin kysyi kulmiaan kohottaen.

"Ensinnäkin, hän opetti minua tänään. Toiseksi, hän opetti minua myös lentämään ja huispaamaan. Kolmanneksi, hän pakotti minut karsintoihin. Neljänneksi, minä vaadin hänet katsomaan, koska olin pelkuri", selitin.

"Regulusko muka opetti sinua? Koko ajan vain vähemmän mahdollinen opettaja", Lily pudisteli päätään.

"Muuten siitä sinun ja Jamesin salaisesta jutustanne. Mitä te kaksi oikein puuhaatte?" Alexandra kysyi yhtäkkiä.

"Miten niin?" kysyin ja yritin pelata aikaa.

"Mitä varten Jamesin pitää etsiä sinulle joku paikka oleskeluhuoneen ulkopuolelta?" Isabella kysyi.

"Näette myöhemmin", vastasin salaperäisesti ja vilkaisin takanamme tulevia Kelmejä.

"Joko olette puheväleissä Kelmien kanssa?" kysyin ja tytöt vilkaisivat toisiaan vaivautuneina.

"Me puhuimme heille aiemmin vain, koska olit vihainen meille kaikille", Lily selitti.

Huokaisin ja ymmärsin, että noita kolmea oli mahdotonta saada käännytettyä.

"Mitä vikaa heissä muka on?" kysyin syyttävään sävyyn.

"James ei jätä minua rauhaan sitten hetkeäkään. Olen lopen kyllästynyt hänen ainaisiin treffipyyntöihinsä", Lily tuhahti.

𝔸𝕧𝕒 𝕊𝕡𝕣𝕚𝕟𝕘𝕗𝕚𝕖𝕝𝕕: 𝕍𝕦𝕠𝕤𝕚 𝕧𝕖𝕝𝕙𝕠𝕛𝕖𝕟 𝕡𝕒𝕣𝕚𝕤𝕤𝕒Where stories live. Discover now