Infoa.

76 3 11
                                    

6K lukukertaa täynnä! 🎉💗

Oon ihan fiiliksissä tästä. Kiitos kaikille, jotka on lukenu tätä ja erityisesti niille, jotka on kommentoinu tänne. Ootte aina piristäny mun päivää. Aattelin tulla tekeen tälläsen pienen päivityksen tän sarjan suhteen.

Ensinnäkin, mullahan on tällä hetkellä meneillään Ava Springfield-sarjan toinen osa - nimeltään Ava Springfield: Ennen maailmanloppua. Sen kirjoittaminen on jotenkin vaikeempaa mitä tää oli ja edistyy siks hitaasti. Jotkut teistä on kyselly multa, millon tulee kolmas osa, mihin saitte - ja saatte edelleen - keksiä omia hahmoja. Sillä nyt vähän kestää, kun toi toinen osa valmistuu madellen.

Toiseksi, mun into hahmojen keksimiseen on päässy valloilleen ja oikeestaan lähteny vähän käsistä - lievästi sanottuna. Totuuden mukaisesti sanottuna, mulla on valmiina 5 sukupolvea, joista ensimmäinen on tää Avan ja muiden sukupolvi. Eli, ette tuu pääsemään eroon hahmovyöryistä myöskään tulevissa osissa. En nyt viitti järkyttää teitä paljastamalla paljonko hahmoja mulla on jo luotu.

Enköhän mä oo jo höpissy ihan tarpeeks. Kiitos vielä kerran ihanille lukijoille :)

Ps. Millä mä pääsen eroon noista hymynaamoista?

🎉 You've finished reading 𝔸𝕧𝕒 𝕊𝕡𝕣𝕚𝕟𝕘𝕗𝕚𝕖𝕝𝕕: 𝕍𝕦𝕠𝕤𝕚 𝕧𝕖𝕝𝕙𝕠𝕛𝕖𝕟 𝕡𝕒𝕣𝕚𝕤𝕤𝕒 🎉
𝔸𝕧𝕒 𝕊𝕡𝕣𝕚𝕟𝕘𝕗𝕚𝕖𝕝𝕕: 𝕍𝕦𝕠𝕤𝕚 𝕧𝕖𝕝𝕙𝕠𝕛𝕖𝕟 𝕡𝕒𝕣𝕚𝕤𝕤𝕒Where stories live. Discover now