Buraya okumaya başladığınız tarihi alabilir miyim?
Buraya da saatini.
18.02.2021
09.25
"Karanlık her gecenin aydınlık gökyüzü vardır. O aydınlığa ulaşmak senin elinde."
1.BÖLÜM: "YABANCI GÖZLERİN ESARETİ"
Esaret denilen şey neydi? Benim yaşadığım yabancı hayat bir esaret miydi? Bir kıvılcım çıkagelse, bu yabancı hayatı aleve verse o zaman her şey daha düzgün olmaz mı?
Dizlerimi usulca kendime çektim ve sırtımı soğuk duvara yasladım. Odamın içerisine şöyle bir bakındım, tek kişilik bir baza, tam karşısında iki kapaklı gardırobu vardı. Başka da bu koskoca odanın içerisinde hiçbir şey yok.
İçeride ki adam, babam demeye utandığım o adamın seslenmesini bekliyorum. Ben daha bunu düşünürken bile onun o iğrenç sesini duydum, "Bade buraya gel!"
Acıyan dizlerime inat ayağa kalktım ve çıplak ayaklarımı soğuk fayansta sürte sürte içeriye gittim. "Efendin baba?" Sesim ilk defa titrememişti. Bu yüzden sevindim ve ona korkusuzca baktım.
"Bana sigara al." Bir miktar parayı uzattı. Dışarıda ki korumalardan istemezdi bunu, çünkü biricik kızı gece yarısı o sokaklarda gezerken başına bir şey gelebilirdi. Bu ihtimali düşünürdü o çok değerli, saygın iş adamı Rıfat esenler.
Canım zerre umurunda değil, onun bu hayatta düşündüğü tek şey kendi canı. Başka da kimseyi düşünmez.
Ona cevap vermeden arkamı döndüm ve salondan çıkmak için adımladım. Fakat daha iki adım bile atamamışken onun sesini duydum, "Eğer bir daha bana cevap vermeden çekip gidersen," Yaptığı tehdit ile ona doğru hiddetle döndüm.
"Ne yaparsın?" Artık katlanamadığım bazı noktaları var. Bende bir insanım sabır taşı değil.
Babam demeye utandığım insan aynı benim gibi hiddetle ayaklandı. Ondan korkmadığımı belli edecek şekilde karşısında durdum.
Kendini zalim sanan korkağın tekisin, Esenler. Kötülerin şehri olsaydı babam oranın yöneticisi olabilecek derecede kötüdür. Ona bu denli nefret beslememin tek nedeni 21 yıldır bana yaşattığı o acı dolu günler.
21 yıllık yabancı hayatı, onun sayesinde acı dolu yaşıyorum. Daha bir gün bile mutlu olduğumu hatırlamıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEHRİN TOZU | TAMAMLANDI
RomanceBir tutam, ego! Üç tutam, yakışıklılık! Azıcık akıllı, bayağı çapkın! Hiç olmayan terbiye, ve karşınızda Uraz Kandemir! Hayatı sadece bir gecede değişen, Bade Esenler. Bu hikaye zalim Şehrin, zalim Tozlarına gelsin. Başlangıç tarihi : 18.02.2020