66.BÖLÜM: "CİNSİYET"

7.9K 509 106
                                    

Bölüme başlamadan küçük yıldızımızı parlatmayı satır arası yorum unutmayalım.❤

Kırmızı kalplerinizi bu satıra alayım.

Keyifli okumalar.

***

66.BÖLÜM: "CİNSİYET"

Mutluluk hormonunun adı neydi?

Uraz Kandemir falan mı?

Çocuklara olan sevgim çok başkaydı. Kendim sevgi göremediğim için hep diğer çocuklara sevgi gösteririm. Küçükken bir çocuk dondurması yere düştü diye ağlamıştı. Bende ekmek almak için bakkala gidiyordum, ağlamasına dayanamadığım için paramın yettiği kadarıyla bir dondurma aldım ve çocuğa verdim. Ekmek almadığım için üvey babamdan ne kadar da azar işitsem de çocuğu güldürdüğüm için çok mutluydum.

Barlas'ın yanağına sulu bir öpücük bıraktım ve Uraz'ın yanına ilerledim.

"Bu aralar çok romantik sözler söylüyorsunuz beyim." dedim alayla sırıtırken. Uraz, omzuma elini koydu ve kendisine doğru çekti.

"Devrem için arada öyle bir adam olabiliyorum." Gülüşüm anında bozuldu ve kaşlarımı çattım.

"Devrem nedir ya?" Ondan uzaklaştım ve gözlerimi devirdim.

Uraz bu hâlime şaşırır gibi oldu ama aynı zamanda gülmemek içinde zor duruyordu.

"Sen bebelerimizi taşıdın taşıyalı trip atmanın anasını belledin." Bu seferde ben şaşırdım ve kendimi gösterdim.

Barlas'ta bizi dinliyordu.

"Bana ikidir tripçi diyorsun!" Barlas'a döndüm bize gülümseyerek bakıyordu.

"Ben trip atan bir insan mıyım Barlas?" Masumca yüzüme bakarken Tuğçe odasından çıktı ve Barlas'ın yanına geçti.

"N'aber evimin en bi' sessiz ahalisi." Sessiz olan kısmı bastıra bastıra söyledi.

"Tuğçe, abin bana tripçi deyip duruyor." Sinirle Uraz'a baktığımda bana alayla baktığını gördüm.

"E öylesin," Tuğçe sessizce bunu dediğinde hayretler içerisinde ona baktım.

Hiçbir cevap vermeden de odama girdim. Hamilelik hormonlarından dolayıydı sanırım bu aşırı kırılmıştım onlara. Kollarımı göğsümün altında birleştirdim ve usul usul gözyaşlarımı akıttım. Ben ağlarken de içeriye Uraz girdi. Kapıyı kapatıp, yanıma hızlı adımlarla geldi.

"Güzeller güzeli karım," Elleri yanağımı buldu ve okşadı. O bana dokununca da kendimi geriye çektim.

"Şimdi sana da trip atarım falan." Uraz, bu sefer gülmedi.

"Atarsın, ne olur ki? Ben senden gelecek her şeye razıyım." dedi ve gülümsedi. Kollarımı çözdüm ve karnıma dokundum.

"Sana küsüm ben." Burnumu çektim ve omuz silktim.

"Tamam küs bana." Yatakta biraz daha yaklaştı ve karnıma koyduğum elimin üzerine elini koydu.

"Bebelerim anneniz bana biraz küsmüş." Elimi geri çekmek yerine durdum ve gözlerimi Uraz'a çevirdim.

"Biraz değil çok küsüm!" diye uyardım.

"Çok küsmüş." dedi sesinde ufak bir alay sezdiğim de tehditkâr bir bakış attım.

ŞEHRİN TOZU | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin