Bölüme başlamadan küçük yıldızımızı parlatmayı, satır aralarına da yorum yapmayı unutmayalım. <3
Buraya da bölüm için bir emoji bırakabilirsiniz.
Bölüm şarkıları; Onur Korkmaz-Anksiyete
Cüneyt İlhan- Eylülüm Ol
Talha Yıldırır- Bu Anıları Ben Napıcam
KEYİFLİ OKUMALAR!
***
63.BÖLÜM: "BENİM HER ŞEYİMSİN"
YAZARIN ANLATIMIYLA
Bazen asla ısınamazsın. Kalbin çok üşür, kalbini ısıtamazsın. Bazende ruhun üşür işte o zaman istersen ruhuna kıvılcım saçan bir odun at, yine de ısınmaz. Güven, sadakat, huzur. Bunlar ruhumuzu, kalbimizi, bedenimizi ısıtır. 3 önemli şey olmazsa, vücudumuzun savunma mekanizması çalışmaz. Savunma yapamayan her şey bir gün muhakkak ölür. Ameliyathane de soğuktur, oraya girdiğin an vücudunu ısıtamazsın. Oranın o soğuk duvarları, belinden soğuk soğuk terlerin akmasına sebep olur.
Bir çift düşünün; birbirleri için her şeyi yapabilecek bir çift. Yeri geldiğinde huzur veren, güven, sadakat veren bir çift. Bir evi dişi kuş yapar derler bir evi hem dişi kuş hemde eşi yapar. Ortaya koyduğumuz her şey iki taraflı yapılması gerekir. Bade ve Uraz Kandemir çifti o gün ameliyathaneye girdiklerinde ikisinin de vücudu buz kesti. Uraz, ısınmak için Bade'yi, Bade ısınmak için Uraz'ı aradı. Aralarında ki o sevgi bağı ısıtırdı onları, bunu ikisi de biliyordu. Doktorlar ameliyata başladılar, zorlu bir ameliyattı ama başarmak zorundalardı. Bir can kurtarmak kolay mıydı?
"Hastanın oksijen seviyesi düşmekte," Sirküle hemşire bunu dediği an doktorun eli ayağı birbirine dolaştı. İki tane hastayla uğraşıyordu ve doktorunda gücü bir yere kadar yetiyordu.
"Kan takviyesi isteyin!" Dedi, Esra doktor.
Hemşireler yana döne kan takviyesi için uğraşırken doktor hanım organı yerleştirmeye çalışıyordu. Eskisi gibi olur muydu Bade Kandemir'de? Peki ya Uraz nasıl olurdu? Eski sağlığın da devam edebilir miydi? Bunların hepsi bir ameliyata bağlıydı.
Ameliyathane odasında ki kişilerin aklından geçen tek bir soru vardı, "Ya onları yaşatamazsak?" Bu ihtimal hepsinde ağır basmaktaydı şuan. Kan takviyesi bir süre sonra geldiğinde hemen bağlandı ve organlar yerine yerleşti. Uraz Kandemir'in dikişi hızla yapılırken, sıkıntılı olan Bade Kandemirdi.
"Esra! Bebekleri kaybedebiliriz." Esra doktor, hocasının uyarısı ile başını hayır anlamında salladı.
"Hayır, kaybetmeyeceğiz!" Esra doktor var gücüyle onu hayata döndürmeye çalışıyordu.
Çalışmayan böbreğini çıkartıp eşinin böbreğini yerine koyacaktı ama yolunda gitmeyen bir şeyler oldu. Esra doktor ne yapacağını artık bilmiyordu. Yanında ki yardımcı hemşire ise kaç defa alnında ki terleri sildiğini sayamadı.
"Nabız çok kötü doktor hanım, hastayı kaybediyoruz." Uraz gayet iyiydi ama Bade iyi değildi. Uraz, Bade olmadan bir hayat düşünemezdi. O, eşini çok seviyor ve onsuz yaşayamaz. Uraz Kandemir, Bade'yi ilk gördüğünde kendine bir söz verdi. Ne olursa olsun, bu kızdan vazgeçmeyeceğim.
"Esra sakin ol ve odaklan." Esra doktor bunu duyduğun da biraz olsun sakinleşmeye çalıştı.
"Bebekler ve annesi iyi olacak, sakinleş sadece." Motive edici konuşmalardan sonra nihayetinde Esra doktor kendisine geldi. Elini çabuk tutması gerekiyordu, öylede yaptı. Uraz'ı yataklı servise götürürken Bade ve bebekleri hâlâ içeride can çekişiyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEHRİN TOZU | TAMAMLANDI
RomanceBir tutam, ego! Üç tutam, yakışıklılık! Azıcık akıllı, bayağı çapkın! Hiç olmayan terbiye, ve karşınızda Uraz Kandemir! Hayatı sadece bir gecede değişen, Bade Esenler. Bu hikaye zalim Şehrin, zalim Tozlarına gelsin. Başlangıç tarihi : 18.02.2020