13.BÖLÜM "İHANETİN SOĞUK TADI"

48.6K 2.3K 1.2K
                                    

Bölüme başlamadan küçük yıldızı parlatırsanız çok sevineceğim.

Yeni kapağımızı nasıl buldunuz? 

Kirpikli prens ve ay tenli kadının hikayesi:)

Keyifli okumalar.

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

13.BÖLÜM: "İHANETİN SOĞUK TADI"

Yakın olması zaten kalbimi deli gibi çarpıtırken, mümkünmüş gibi biraz daha yaklaştı.

"Ne söz dinlemezsin şeysin sen." Avuç içlerimi duvara koydum. Nefes alış-verişlerini hissedebiliyorum. Sık ve derin nefesler alıyor.

"O adam bana bi' bok yapamaz. Hele yapmaya kalksın. Olacakları biliyor." Söylediklerini algılamaya çalışıyorum. Ama yok!

Belimdeki elini bırakıp duvara koydu. Elimin üzerine, bu benim dahada heyecanlanmama neden oldu.

"O notu dışarıdaki adamlar bulmasa, orada yazılan şeyi yapacaktın. Gelip bana bi' bok anlatmayacaktın." Haklıydı, anlatmayacaktım.

"Ama..." Lafımı bitiremeden, işaret parmağını dudaklarımın üzerine koydu.

"Konuşma." Ne yapayım, kirpikli prens? Yutkundum, sadece yutkunmak ile yetindim.

Yüzünü, yüzüme hizaladı. Öpecek mi beni? Hadi öptü, ben ne yapacağım? Ortada kalırım herhalde.

"Bade." Gözlerimi kapattım. Nefesini kulağımda hissettim. Çok yavaş hareket ediyordu. Bilerek yapıyor, buna eminim ama kanıtlayamam.

"Uraz." Gözlerimi açmadım. Ama bir nefes kadar yakın olduğunu hissediyorum. Elimin üzerindeki elini çekti. Yanaklarıma koydu.

"Kapatma gözlerini, görmem gerek." Dedi, gözlerimi yavaşça açtım. Gözlerimiz birbirine kenetlenmişken, aramıza birisi girdi.

Kapı zili!

"Siktir!" Dişlerinin arasına hırladı. Fark ettirmeden kıkırdadım. Uraz, ellerini yüzümden çekti. Kapının olduğu yere gidip, sinirlice açtı.

"Eğer, mühim bir şey değilse. Kendine mezar kazmaya başla!" Kollarımı göğsümün altında birleştirdim. Koruma, ağzında bir kaç kere geveledi.

"Oğlum, ne söyleyeceksen söyle. Seni mi bekleyeceğim?"

"Abi, adamı..." Koruma lafını bitiremeden, Uraz sinirli bir ses ile,

"Şuna adam deyip durma. Kelime israfı." Koruma lafına devam etti.

"Bulduk, abi izini." Uraz, bana döndü.

ŞEHRİN TOZU | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin