Bölüme başlamadan küçük yıldızı parlatmayı unutmayalım.
Kırmızı kalplerinizi bu satıra alayım.
Keyifli okumalar. <3
***
47.BÖLÜM: "BEKARLIĞA VEDA"
Ertesi gün...
Gece yarısı eve nasıl geldiğimi bile hatırlamıyordum. Fazla olmasa da yinede sarhoştum. Gözlerimi açtığım da ilk gördüğüm şey bembeyaz bir tavandı. Başımda müthiş bir ağrı vardı. Yüzümü buruşturdum ve ağrının geçmesini bekledim.
Gözlerimi kapattım, bekledim. Biraz hafifleyince de yataktan doğruldum. Ayaklarımı yere sarkıttım ve kendime gelmek için bir kaç dakika bekledim. Aniden kalkınca genelde gözlerim kararıyordu.
Kendimi hazır hissettiğimde kalktım ve banyoya resmen koştum. Klozetin kapağını açıp midemde ne var ne yoksa çıkarttım. Ağzımda ki iğrenç tad ile kalktım ve sifonu çektim. Aynanın karşısına geçerek aksime baktım.
Boynumda dudak izi vardı.
Dün geceyi hatırlamama sebep olmuştu bu. Dudaklarımda belli belirsiz bir gülümseme oldu. Makyajım akmış, saçlarım birbirine girmişti. Musluğu açıp ağzımın içerisini çalkaladım. Dolapları karıştırıp pamuk aradım, bir paket pamuğu aldıktan sonra ıslatıp akan makyajımı temizlemeye başladım.
Banyoda ki işlerimi bitirdiğim de odama döndüm. Kısa da bir duş almıştım. Bornozum bedenimde iken gardırobuma yaklaştım ve kapağını açtım. İçerisinden rahat edebileceğim kıyafetler çıkarıp yatağın üzerine attım. Telefonumdan o anda bildirim geldi, üzerimi giyinmeden aldım ve ekranı açtım.
"Bugün seni almaya geleceğim."
Gönderen Uraz'dı.
"Neden?"
Çok geçmeden cevap geldi.
"Bir nedeni mi olması lazım?"
Gözlerimi devirdim. Bu adam asla kibar olamayacaktı. Ne olurdu yani güzelce açıklama yapsaydı.
"Evet."
Telefonu sinirle attım ve üzerimi giyindim. Gri bir eşofman onun üzerine de beyaz sweet giydim.
Uraz'ın buraya geleceğini biliyordum. Acaba şık mı giyinseydim?
Omuz silktim ve telefonumu alarak odadan çıktım. Merdivenleri teker teker inerek salona ulaştım. Babam her zaman ki gibi kahvaltı ediyordur diye düşündüm ama salonda yoktu. Mutfağa gittim hizmetli kadın oturuyorlar ve telefonuna bakıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEHRİN TOZU | TAMAMLANDI
RomanceBir tutam, ego! Üç tutam, yakışıklılık! Azıcık akıllı, bayağı çapkın! Hiç olmayan terbiye, ve karşınızda Uraz Kandemir! Hayatı sadece bir gecede değişen, Bade Esenler. Bu hikaye zalim Şehrin, zalim Tozlarına gelsin. Başlangıç tarihi : 18.02.2020