34.BÖLÜM: "KIRGINLIK ÜSTÜNE KIZGINLIK"

33.5K 1.6K 616
                                    

Bölüme başlamadan küçük yıldızımızı parlatmayı unutmayalım. 

Kırmızı kalplerinizi bu satıra doldurabilirsiniz. 

Keyifli okumalar.

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

34.BÖLÜM: "KIRGINLIK ÜSTÜNE KIZGINLIK"

Uraz'ın dediği şey ile gözlerim fal taşı gibi açıldı. Suratına baktım, o da bana baktı. Hiç beklemediğim bir cümle.

"Ne?" Diyebildim sadece, Uraz memnun bir ifade ile cevap verdi.

"Evlenelim, diyorum." Onun kadar ben mutlu olmadım. Nereden çıktı şimdi evlenmek? Uraz yüz ifademden anladığı kadarıyla kaşlarını çattı.

"Seni mutlu edecek bir teklif olmadı sanırım?" Kucağından kalktım, benimle eş zamanlı olarak Uraz'da zorlukla ayağa kalktı. 

"Cevap versene, Bade?" Kollarımı göğsümün altında birleştirdim, benim aklımın hiçbir köşesinde evlenmek yok, olamayacakta. 

"Ben evlenmeyi düşünmüyorum." Dedim tek bir nefeste. Uraz yüzüme şaşkınca baktı, sağ kaşı itinayla havaya kalktı. 

"Düşünmüyorsun?" Soru sorar gibiydi, başımı evet anlamında salladım.

"Düşünmüyorum." Dedim, dişlerimi birbirine bastırdım. 

"Sebep?" Kollarımı aşağıya sarkıttım, gözlerimi kaçırdım.

"Sebebi yok." Dedim ve yere bakmaya başladım. Uraz'ın derin bir nefes aldığını duydum, ürkek bakışlarımı yavaşça yüzüne çevirdim. Yüzü ifadesizdi, ne bir kızma belirtisi nede başka bir şey, hiçbir şey yoktu. 

"Evlenmeyi düşünmüyor musun, yoksa benimle evlenmeyi mi düşünmüyor musun?" Dedi, ciddi bir ifade ile tek kaşım itinayla havaya kalktı. Ben böyle mi söyledim?

"Nereden çıkardın bunu?" Dedim, Uraz karnını tuttu yüzü sapsarı olmuştu. Bunun için endişelendim, ayakta durması zaten sakıncalı. 

"Soruma cevap ver." Öylece suratına baktım, Uraz başını salladı ve cümlesine devam etti. "Cevabımı almış oldum." Dedi ve yanımdan uzaklaştı. 

Onu üzdüğüm için bende üzüldüm. 

Benimde kendimce sebeplerim var. Onu mutlu edemem, ona mutlu bir hayatı vaat edemem. Bu ona en büyük kötülük olur. Eğer mutlu edemezsem o da Rıfat gibi birine dönüşür. 

Uraz üst kata çıktı, bende sinirden tırnaklarımı avuç içime bastırdım. İkimiz asla mutlu olamıyoruz. Sürekli hır gür peşinde, birbirimizi yıpratıyoruz. 

Derin bir nefes aldım sonrasında geri verdim. Kanepeye oturup, kollarımı göğsümün altında birleştirdim. Onun yanından gitmek istemiyorum ama aynı zamanda, kendimi ondan uzak tutmaya çalışıyorum. 

ŞEHRİN TOZU | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin