68.BÖLÜM: "ŞEHRİN TOZU AŞKA ÇIKAR" (FİNAL)

16.5K 736 273
                                    

Çok hüzün doluyum.

Son kez kırmızı kalplerinizi bu satıra alayım.❤

Keyifli okumalar.

68

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

68.BÖLÜM:
"ŞEHRİN TOZU AŞKA ÇIKAR"

FİNAL


Bu şehrin tozlu yolları aşka çıkar.

Mutluluğa çıkar.

Huzura çıkar.

Bu şehir benden birini aldı ama yerine herkesimi getirdi.

İçim acıyor, içimde, kalbim acıyor. "Üzgünüm fakat durum bu hâlde. Acele olmazsak işler daha da çıkılamaz bir duruma gelebilir." Ben vazgeçemezdim ki.

"Biz size tekrar döneceğiz." Uraz bunu dedi ve benim yanıma geldi.

Şoktan, o geldiğinde çıktım ve göz yaşlarım yanaklarımdan aşağıya süzüldü. Uraz beni belimden tutarak ayağa kaldırdı. Dışarı çıktığımızda ise sıkıca sarıldım ona.

"Almasınlar onu benden almasınlar." Hem ağlıyordum hemde benden almamaları için yalvarıyordum.

"Ağlama." Sırtımı sıvazladı, saçlarımın dibini öptü.

"Ben istemiyorum, almasınlar, ikizinden ayırmayalım, yapmayalım Uraz." Sesim titreye tireye Uraz'a yalvardım ama o da bir şey yapamazdı ki.

Eğer sıvıda kesinleşirse benden alacaklardı. Almasınlar, olmaz mı?

Eve döndük, Uraz evdekilere durumu anlatırken ben odama çıktım ve elimi karnıma koyarak onlarla konuştum. Sizinle 5 ayımı geçirdim nasıl bırakayım ki şimdi?

Lütfen beni bırakmayın, çünkü ben sizi bırakmak istemiyorum.

***

Ocak ayının ilk haftasını böyle geçirdik. Yeni bir ay mutluluk getirirdi değil mi? Ocak ayı beraberinde felaketler getirmişti.

O gün, 10 Ocakta telefonumuz yine çaldı. Ekrana baktığımda doktor olduğunu gördüm. Yana kaydırıp kulağıma yasladım. Bugün sıvı için hastaneye çağıracaklardı.

"Alo?"

"Alo?" dedim bende.

"Bade Kandemir ile mi görüşüyorum?"

"Evet, buyurun benim."

"Bade hanım, doktor hanım sizi bugün hastaneye bekliyor." dediğinde başımı onaylar anlamda salladım.

Bugün zaten bizde gidecektik.

Telefonu kapattıktan sonra Uraz ile beraber evden çıktık ve hastane yolunu tuttuk. Elim hep karnımda gezdim şu 1 haftada.

ŞEHRİN TOZU | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin