18.BÖLÜM: "ZARAR VEREN MERAK"

41.5K 1.9K 1K
                                    

Bölüme başlamadan, küçük yıldızımızı parlatırsak sevinirim.

Kırmızı kalplerinizi bu satıra doldurabilirsiniz.

Keyifli okumalar...

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

18.BÖLÜM: "ZARAR VEREN MERAK"

İlerleyen saatlerde...

"Abi, yaşıyor musun?" Tuğçe'nin cümlesi ile parmağımı masaya vurup, kulağımı çekiştirdim.

"Allah korusun, deme öyle şeyler." Uraz'ın yanaklarına iki üç kez vurdum. Genelde hep öyle yaparlar.

"Uraz, uyan lütfen." Tuğçe'ye dönüp dedim ki,

"Ne yapacağız?" Tuğçe, bilmiyorum der gibi baktı. Beyin kanaması bile geçiriyor, olabilir.

"Uyandığında, bize çok kızacak." Öldürmez, niye bu kadar korkuyor ki? Tam cevap vereceğim sırada kapıyı birisi tıklattı.

"Gir!" Dedim, koruma elinde buz ile içeriye girdi.

"Uraz abi, bunlara alışkındır." Buzu uzattı. Alıp, Uraz'ın başını hafifçe kaldırdım.

"Teşekkür ederiz." Dedim, adam başını sallayıp odadan çıktı. Tuğçe ve ben 10 dakika gibi bir süre bekledik. Bu 10 dakika bana 10 saat gibi geldi. Tuğçe sürekli esneyip duruyordu.

"Hadi sen yat. Ben abin'e bakarım." Tuğçe abisine üzgün bir bakış attı.

"Bir şey olmamıştır değil mi?" Başımı hayır anlamında salladım.

"Olmamıştır." Umarım. Tuğçe, Uraz'a yavaşça yaklaşıp saçlarını okşadı. Galiba utanmıştı hızlıca odayı terk etti. Tuğçe giderken kapıyı kapatmıştı. Uraz'ın yanına oturup yüzüne eğildim.

"'Lütfen, uyan." Elimi yavaşça kaldırdım. Bende Tuğçe gibi dokunmak istedim. O bakmaya doyamadığım saçlarına dokunmak istedim.

"Uraz!" Göğsü inip kalkıyordu. Ama gözleri açık değildi.

"Biliyor musun? Hani erenler sokağında karşılaştığımız gün varya, o gün ben seni hiç sevmemiştim aşırı egolu gözüküyordun. Bir kaşık suda boğasım ge-" Uraz, bir anda gözlerini açtı.

"Dır dır, konuşup durma kulağımın dibinde!" Ben konuşamıyordum. Uyanıktı beni duymuştu.

"Ne oldu bana?" Yüzlerimizin arasında pek bir mesafe yoktu. Uraz'ın gözleri dudaklarıma kaydı.

"Az önce taramalı tüfek gibiydin, ne oldu sustun?" Yutundum, sesli bir şekilde yutkundum.

ŞEHRİN TOZU | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin