19.BÖLÜM: "BEKLENİLMEDİK SÜRPRİZ"

41.6K 2K 854
                                    

Bölüme başlamadan, küçük yıldızı parlatmayı unutmayalım.

Satır arası yorumlar çok hoşuma gidiyor.

Kırmızı kalplerinizi bu satıra doldurabilirsiniz.

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

19.BÖLÜM: "BEKLENİLMEDİK SÜRPRİZ"

Uraz yüzüme şaşkınca bakıyordu. Bedenlerimiz tamamen birleşikti, başımı yukarıya kaldırdığımda Ahu'yu gördüm.

Türk dizileri gibi uzun uzun bakışıyorduk.

Üzerinden hızlıca kalktım. Eteğimi çekiştirdim, şu anda utançtan dört köşeyim. Ne diyeceğim?

"Ben bir şey söylemek için gelmiştimde, tam kapıyı tıklatıyordum. Elimi havaya kaldırmıştım böyle tam havadaydı, sen kapıyı yüzüme doğru açınca mantıken bende düştüm." Uraz, gülmemek için zor duruyor gibiydi. Yere baktı, Ahu ise güneş gözlüğünü takıp Uraz'ın yanına kadar geldi.

"Yine bir sorun olursa beni nerede bulacağını biliyorsun, yakışıklı." Dedi ve kırıta kırıta inmeye başladı. Hiçbir yerde bulmaz seni, ihtiyacı olmaz. Arkasından bakmayı bırakıp, Uraz'a döndüm. O yerdeki bakışlarını gözlerime çevirdi. Alay-vari bir ifade vardı.

"Gül gül, içinde kalmasın. Sonra zarar eder." Gözlerimi devirdim. Uraz, yandan bir bakış atıp masasına ilerledi.

"Hastaneye gideceğiz." Kollarımı göğsümün altında birleştirdim. Bakışlarını kağıtlardan yüzüme çevirdi.

"Gitmeyeceğim." Dedim.

"Sana gidecek misin yada gitmeyecek misin diye sormadım, gideceğiz dedim." Bakışlarını tekrardan kağıtlara çevirdi.

"Sen o kadar çok istiyorsan gidebilirsin, ben gelmiyorum." Dedim, ve arkamı döndüm. Daha bir kaç adım atmamışken kolumdan tuttu.

"Bade, inadı bırak. O sırtın pansuman olmazsa kötü olur." Dedi, yutkundum. Gözleri zaten her şeyi anlatıyordu. Başımı onaylar bir şekilde salladım.

"Sen istedin diye değil, ben istedim diye gidiyorum!" Kolumu kendime çekip, merdivenlerin olduğu tarafa yürüdüm. Arkamdan dediği şuydu;

"Ne yapacağız senin bu inatçı hallerini?" Sinsice sırıttım. Merdivenlerden inmeye devam ettim.

Dışarıya çıkacağım için mutluyum. Çünkü gezmek en çok hoşuma giden hobilerden bir tanesi. Uraz, bir kaç dakika sonra merdivenlerin başında gözüktü. Siyah kot ceketini üzerine geçiriyordu. İkimizde siyah giyinmiştik, cenazeye gider gibi. Yanıma geldiğinde, yakasını düzeltti.

ŞEHRİN TOZU | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin