45.BÖLÜM: "KIZ İSTEME"

27.7K 1.2K 544
                                    

Bu bölüme çok emek verdim lütfen yıldıza basmayı unutmayın. <33

Kırmızı kalplerinizi bu satıra alalım.

Yazım yanlışları, hatalar varsa şimdiden kusuruma bakmayın. Kontrol edemedim. 

Keyifli okumalar.

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

45.BÖLÜM: "KIZ İSTEME"

Uraz'ın yüzü önce kızardı, sonra beyaza döndü. Dudakları yana kıvrıldı, gamzeleri belirginleşmişti. Onu bu kadar mutlu edeceğime bilsem daha öncede kabul ederdim. Ama kendimce sebeplerim var. Uraz bir şey diyecek gibi oldu ama vazgeçti. 

Bunu yapabiliriz. 

Artık kavga etmekten, sürekli peşinden koşmaktan, ona seslenirken yüz defa düşünmekten bıktım, yoruldum. 

Denemekten kimseye zarar gelmez. 

"Konuşmayacak mısın?" Dedim, Uraz dudaklarını araladı ve cevap verdi. 

"Konuşacağım." Dedi, gülmemek için kendimi çok zor tuttum. Uraz sesli bir şekilde yutkundu, bende yutkundum. 

"Sen şimdi yani kabul mü ettin?" Dedi, başımı onaylar anlamda salladım. 

"Kabul ettim." Dedim, Uraz yerinden fırladı ve ayağa kalktı. Ona şaşkın bakışlarla baktım. 

"Sen hiç merak etme, ben bütün işlemleri hallederim." Dedi, ensesine elini koydu ve diğer elinin parmakları ile sessizce bir şeyler saymaya başladı. Yerimden kalktım ve karşısına geçtim. Ellerimi saydığı parmaklarını buldu ve sıkıca tuttum. İki elimin arasında Uraz'ın tek eli kalırken, ellerinin buz gibi olduğunu fark ettim. Onu ısıtmak için sımsıkı tuttum. 

"Sen değil, biz." Dedim, Uraz ensesindeki elini indirdi ve elimin üzerine koydu. 

"Öyle hemen acele etmemize gerek yok." Dedi, ben cevap vermeden hemen devam etti. "Yada edelim siktir et, yavaşlığı." Ettiği küfürü hiç umursamadan gözlerimin içerisine bakmaya devam etti. 

"Yavaş olupta ne yapacağız? Hiç etik değil." Cevap vermedim, Uraz'ın saçmalamasını dinledim.  

"Her şey sırasıyla olur ama hızlı olur." Dedi, hemen ardından nefes almadan bir cümle daha söyledi. "Sırasıyla olması en iyisidir." Dedi, kendimi tutamadım ve kahkaha attım. 

"Bade beni susturur musun?" Dedi, başımı onaylar anlamda salladım ve parmaklarımın ucunda yükseldim. Ellerimi iki yanaklarına koydum dudaklarına yaklaştım. Aramızda bir nefeslik mesafe varken burnumu burnunun ucuna sürterek cevap verdim. 

"Büyük bir zevkle." Dedim, ve dudaklarımı dudakları ile buluşturdum. Uraz'ın eli hemencecik belime giderken, üzerime doğru yürüdü. Bende geri geri gittim. 

ŞEHRİN TOZU | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin