44.BÖLÜM: "TEKLİFE CEVAP"

24.5K 1.2K 648
                                    

Bölüme başlamadan küçük yıldızımızı parlatmayı unutmayalım. Satır aralarını da lütfen boş bırakmayalım. <3

Başlama saatlerinizi buraya alalım.

Keyifli okumalar. ♥

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

44.BÖLÜM: "TEKLİFE CEVAP"

Kaşlarım daha da çatıldı. Uraz ise dümdüz suratıma bakıyordu. Cümleleri beynimin içerisinde dönüp durdu. Ne demek istemişti? Yine anlamadım, gerçi Uraz'ı anlamak her yiğidin harcı değildirde neyse.

"Ne?" Diyebildim, sadece. Uraz dişlerini sıkıyordu. Gözlerini gözlerime mıhlamış öylece bakıyordu.

"Ne duyduysan o." Dedi, ve gitmek için adımladı. Kolundan tuttum ve onu durdurdum.

"Bana düzgün bir şekilde açıklayacak mısın?" Dedim, ve dibine kadar girdim. Uraz tuttuğum koluna baktı ama ben bırakmadım.

"Açıklayacak bir şey yok." Dedi, kaşlarımı yukarıya kaldırdım.

"Uraz, birazcık hatırım varsa düzgün bir şekilde bana açıkla." Dedim, Uraz derin bir nefes aldı.

"Baban ile konuşmalarını duydum." Dedi, ve gözlerini kaçırdı.

"E ne varmış konuşmamda? Dinleyebilirsin ben senin yüzüne karşıda derim onları." Dedim, ve kolunu tutmayı bıraktım. Uraz yüzüme kırgın bir şekilde bakıyordu.

"Bende bir şey yaptım sandım Uraz." Dedim, ve üzerimi düzelttim.

"Seni artık tanıyamıyorum." Dedi, bakışlarımı Uraz'a çevirdim.

"Dediğin sözleri basit, yenilir yutulur şeyler mi sanıyorsun?" Kaşlarım yeniden çatıldı.

"Sen ne duyduğunu bana söyler misin?" Uraz ellerini arkada birleştirdi ve yüzüme doğru eğildi.

"Hem ben ona aşık değilim." Dedi.

Taşlar yerine oturdu.

Uraz beyimizin, neden kırgın olduğu anlaşıldı. Keşke birde sonrasını dinleseydi.

"Sonrasını dinledin mi peki?" Dedim, Uraz gözlerini kaçırdı. Bir kaç saniye sonrada başını hayır anlamında iki yana salladı.

"Ona aşık değilim. Onu her şeyden çok seviyorum. Aşık olmak hevestir baba, ben onu her şeyiyle seviyorum." Uraz'ın yüzü renkten renge girdi. Ben ise dümdüz bir ifadeyle ona baktım. 

Sadece bir kaç saniye dudağının yanı kıvrıldı fakat hemen düzeldi. Sanırım sonrasında dediklerim için keyfi yerine gelmişti.

ŞEHRİN TOZU | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin