Bölüme başlamadan küçük yıldızımızı parlatmayı unutmayalım.
Kırmızı kalplerinizi ve başlama saatlerinizi bu satıra alalım.
Satır aralarını boş bırakmayalım. <3
Keyifli okumalar.
***
40.BÖLÜM: "PARLAK YARINLAR"
Yaklaşık kaç dakika öylece durdum bilmiyorum ama yanıma gelen Cemre ile daldığım noktadan bakışlarımı çektim.
"Hadi içeriye girelim." Dedi, başımı onaylar bir şekilde salladım.
Hepimiz içeriye girdik. İçimde büyük bir sıkıntı vardı. Kalbime bir ağrı saplanıyordu, nefesimi kesecek kadar derindi.
"Üzülme bu kadar. Gidip gelecek." Dedi, Cemre. Tuğçe yukarıya çıkmıştı. Emre ve Cemre de benimle konuşmaya çalışıyorlardı.
"Bence de yenge. Gidip gelecek, çok durmaz." Dedi, Emre.
"Ben odaya çıkayım, uykum varda." Dedim, onların cevabını beklemeden yukarıya çıktım. Aslında uykum yoktu tek başıma kalmak istiyordum.
Uraz'ın dediği telefonu bulup, yatağın üzerine oturdum. Ekranı açtığımda gördüğüm şey Uraz'ın resmiydi. Başını göğe kaldırmış. Adem elmasını gözler önüne sermişti. Bacaklarını omuz hizasında açmıştı.
"Maşallah." Dedim, ekran kilidini kaldırıp, telefonun içindekileri inceledim.
Bir tek kayıtlı olan Uraz'ın telefon numarası vardı. Sohbete dokundum, sonrasında da Uraz'ın profil resmine. Yine aynı fotoğrafı koymuştu. Geri sohbete döndüğümde Uraz'ın çevrimiçi olduğunu gördüm.
Arabada yolculuk yapmıyor muydu bu adam? Niye şimdi çevrimiçi?
Sohbetten çıkıp telefonu yan tarafa koydum. Tırnaklarım ile oynamaya başladım. Acaba birisi ile mi konuşuyor? Yok canım kimle konuşacak. Vakit hiçbir şekilde geçmiyordu. İçimde ki sıkıntı nedeniyle daha da bir çekilmez hâle gelmişti. Telefonu tekrardan aldım ve vakit geçirecek bir şeyler aradım. Film izleyebilirdim.
Film sitesine girdim ve önüme çıkan ilk filmi açtım. Yatağa iyice yerleştikten sonra telefonu sıkıca tuttum. Film başladığında aklıma Uraz'ın yüzü geldi. Sanki yüzünün her bir noktası kusursuzdu. Filmin başı hiç mi hiç sarmamıştı. Yarım saat izledikten sonra filmi kapattım. Meraktan kafayı yiyeceğim. Yatakta doğruldum ve Uraz'ın numarasını yana kaydırdım.
"Aradığınız kişi şuan da başka birisi ile görüşüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin."
Bu sesi duyduğum da telefonu kulağımdan ayırdım. Şaşkınca ekrana bakakaldım. Herhalde işi var. Telefonu rastgele bir yere bıraktın ve yataktan kalktım. O arayana dek aramayacağım. Oda da volta atmaya devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEHRİN TOZU | TAMAMLANDI
RomanceBir tutam, ego! Üç tutam, yakışıklılık! Azıcık akıllı, bayağı çapkın! Hiç olmayan terbiye, ve karşınızda Uraz Kandemir! Hayatı sadece bir gecede değişen, Bade Esenler. Bu hikaye zalim Şehrin, zalim Tozlarına gelsin. Başlangıç tarihi : 18.02.2020