Čože? Nemôžem uveriť že tieto slová počujem práve z jej úst! Vôbec som si ju nevšimol, až teraz mi padla do oka. Ale.... čo to pre boha stvára? Netuším či sa mi snaží pomôcť alebo je stále naštvaná za včerajšok. Predsa mi jasne povedala, že už pre ňu neexistujem!
„To ako vážne Devon? Strieľaš si zo mňa? Nehovor mi, že Mackenzie je teraz tvoja ochrankyňa. Nedokážeš nič urobiť sám?" doberá si ma a ja musím priznať že potupnejšie som sa necítil už niekoľko hodín.
„To nie je pravda!" Odvážim sa zodvihnúť hlavu aby vedel, že to myslím vážne.
„Nie, to teda fakt nie je. Len mi to príde úbohé keď sa k nemu takto správaš. Pozri sa na neho, však sa trasie jak vystrašené šteňa!"
Naozaj ma práve prirovnala k šteňati? K niečomu tak drobnému, rozkošnému a bezbrannému? Pred ním? Nenávidím ju!
„Buď ticho Mackenzie!" Pre zmenu sa otočím smerom k nej a kričím na ňu. Čo ju to popadlo? Ak sa mi chce takýmto spôsobom pomstiť, je to dosť kruté. To už aj ona sa pridala na ich stranu? Vážne? Toto by som si nikdy nepomyslel.
Sústredím sa len na ňu a ona na mňa, takto sa hypnotizujeme pomerne dlhú chvíľku a som prekvapený, že Michael nepreukazuje svoju nespokojnosť. Vôbec sa nedá povedať že by jej to bolo ľúto. Zdá sa mi to alebo jej výraz prezrádza zlosť? Nebodaj na mňa? Nič zlé som jej predsa neurobil! „Povedz, prečo mi to robíš? Ty si sa už skutočne pomiatla?" úplne zabúdam na Michaela ktorý sa na celú situáciu prizerá a čaká, kedy mu dám opäť slovo. „No čo si zrazu ticho! Odpovedaj mi!" priblížim sa k nej ale on ma opäť pritiahne k sebe. Nič nepovedal, jeho výraz hovorí za všetko.
Myslel som si že tento úbohý a narýchlo vymyslený pokus začať sa hádať s Mackenzie ma zachráni, ale mýlil som sa.
„Mike, daj mu pokoj!" Vyzve ho ešte raz, tentokrát odvážnejšie.
Netrúfam si povedať že by bol schopný siahnuť na dievča i keď sa netvári 2x nadšene pri pohľade na rozpálenú Mackenzie. Mám jej byť vďačný alebo nie? Stále nerozumiem či sa mi snaží pomôcť alebo mi to všetko robí naschvál.
„Ty si do neho snáď zaláskovaná alebo čo? Ako to že si ho zrazu tak obraňuješ?" Nechápavo na ňu hľadí a popritom mi stále zviera predok trička.
„Jednoducho mu daj pokoj! Urobil ti snáď niečo že sa k nemu musíš správať takto? Násilím nič nevyriešite!"
Keby som mohol, tak sa zasmejem. Typická Mackenzie. Len tak si postáva pri svojom mieste a popritom sa stará do našej súkromnej "debaty" ako keby o nič nešlo.
„Bol by som rád keby si sa nestarala do mojich problémov a riešila si svoje! Myslím že som ti to včera jasne vysvetlil i keď pochybujem, že to tá tvoja sprostá hlava pochopila!"
Ja som sa fakt zbláznil? Jediný človek ktorý mi teraz pomáhala a možno aj rozhoduje o tom či dneska dostanem poriadny výprask a ja sa k nemu správam takto?
„Keby si aspoň vedel svoje problémy rozumne riešiť, nemusela by som sa do toho starať! Vieš Jake, niektorý ľudia pociťujú voči druhým aj čosi iné než len odpor a ignoráciu. To by si už mohol pochopiť!"
Je tak rozčúlená nuž sama si za to môže. Nikto sa na jej názor nepýtal.
„Naposledy ti hovorím, aby si mi dala pokoj! Ignoruj ma! Nerieš ma!" Totálne si prestávam všímať Michaela ktorý je pre mňa momentálne tou najväčšou hrozbou a sústredím sa len na Slečnu dokonalú ktorá má potrebu do všetkého sa starať.
„Pekná ruka," zodvihne kútiky pier. „to si stihol včera? Hádam sa ani nemusím pýtať či o tom Vaši vedia, všakže? Si chorý! Daj sa liečiť Jake, nechcem aby si..."
„Buď ticho!" Kričím. To nikomu nedochádza že je to tak trošku osobná téma?! A vôbec, ako si to mohla všimnúť? Je pravda že som si svoju ruku vôbec nekryl ale... nikto si toho nevšimol, dokonca ani Michael, tak prečo ona? Je jedno ako moc som bol na seba naštvaný za to že som po Mackenzie včera tak húkal, po tomto, sa všetky moje výčitky rozplynuli.
„Ale čo! Zase si sa pokúšal o samovraždu Devon?" trhne mnou k sebe keď sa snažím cúvať dozadu. Neostáva mi nič iné, len čeliť jeho nepríjemným otázkam. „Chlapec sa nám trochu pohral so žiletkou?"
Mám potrebu sa obhájiť ale bolo by to na nič. Oni tomu jednoducho nerozumejú. A vysvetľovať to takému človeku akým je On, by bolo nezmyselné.
„Ale my dvaja sme ešte neskončili Devon." Opäť mi prekazil naplánovaný útek a tento krát som si istý, že Mackenzie sa neozve a nezasiahne.
Prepáčte že sú tie konflikty takto rozdeľované do rozličných kapitol, predsa len by to bolo moc dlhé.
Prečo je Jake na Mackenzie tak moc hnusný? zaslúži si to? Uzavrie sa už v následujúcom diely celý konflikt? Príde Jake k úrazu?
YOU ARE READING
Výkrik o pomoc (bullying) [SK] /COMPLETE/
Teen Fiction15 ročný Jake sa po dvoch týždňoch hospitalizácie v nemocnici vracia do školy. Dôvod kvôli ktorému v nej bol, nie je tajomstvom. Všetci vedeli že to raz príde. Lenže situácia sa skomplikovala a jeho premyslený pokus o samovraždu neprebehol podľa je...