OZNAM

187 22 3
                                    

V krátkosti Vás chcem len oboznámiť so situáciou a pripraviť na pokračovanie tejto Story :)

Po pravde, takto nejak mal príbeh skončiť. Jake odchádza na psychiatriu, a mi o ňom nič viac nevieme. Nuž keďže nie som veľký milovník otvorených koncov, obzvlášť takýchto, rozhodla som sa v príbehu pokračovať.

Tak som si tieto postavy zamilovala, až som im jednoducho nemohla dať zbohom.

V prvom momente som si povedala, OK, psychiatria, ale čo tam?

Zapíšem maximálne 20 stránok A4 a som vybavená, to bude o ničom!

No lenže ako som zistila, slušne som sa rozpísala a dej tejto knihy pokračuje za bránou psychiatrického centra a dúfam, že čitateľov neodradí a budú túto Story čítať aj naďalej.

Mnohý z vás si možno pod slovom psychiatria predstavia zvieracie kazajky, stiesnené miestnosti a čisté šialenstvo.

V tomto prípade to ale tak nie je, nedokážem byť až taká krutá keďže som sa musela prekonávať aj k napísaniu niektorých scénok, kde ho šikanujú. (ale o tých sa dozviete omnoho neskoršie)

Možno vás práve toto sklame, ale je to tak, u mňa horšie veci ako nedobrovoľné konzumácie liekov, injekcie a sondy do žalúdka nečakajte.... (už vám niekedy zaviedli sondu do žalúdka? Mne áno a poviem vám, NIKDY VIAC)

Na čo sa naopak môžete tešiť?

Nové postavy ktoré som si veľmi obľúbila a dúfam, že si ich zamilujete tak ako Ja. Nové príhody ktoré sa odohrávali za bránou školy a o ktorých Jake doposiaľ mlčal, oslava šestnástich narodenín a Michaelova návšteva... čo myslíte, ako dopadne?

Viac neprezradím :)

Ďakujem že môj príbeh čítate, ja si ho teraz tak isto čítam od začiatku a úprimne som prekvapená, že vás moja štylistika neodradila! Nie vážne, nie som s ňom moc spokojná :/ aspoň v začiatočných dieloch určite nie. Tak to je všetko, zajtra sa môžete tešiť na nové diely I love you x x


Výkrik o pomoc (bullying) [SK] /COMPLETE/Where stories live. Discover now