Part 50

197 26 5
                                    

„Ty sa modli aby to dobre dopadlo, inak je po tebe." S hánkami pri ústach sa mi po stí krát vyhráža.

„Myslíš si že som toto chcel?" Čakám že sa ozve ale z jeho strany je to zrejme všetko, čo chcel povedať.

„Mackenzie Fosterova, prosím ešte raz mi presne zopakuj, čo sa medzi týmito dvoma stalo. Pretože z týchto dvoch nedostanem nič užitočné!"

Mackenzie stojí pri katedre a červená sa, všetko je teraz v jej rukách.

„Mackenzie prosím ťa mlč!" Žiadam ju dosť hlasno a jasne, musí vedieť, že si to skutočne neželám.

„Znovu opakujem, že je mi to ľúto ale už sa nedokážem pozerať, ako ti ubližuje." Je rozhodnutá, povie to.

„Dobre, dobre ale toto už je naozaj priveľa! Ubližuje? Naozaj Mac? Ubližuje? Rozmysli si čo povieš!" Rázne ju upozorňuje a ja sa divým, že z neho nemá strach.

„Nebodaj sa mi vyhrážaš Michael? Najprv jemu a teraz mne? Uvedom si konečne, že je to šikana!"

Prosím sklapni už!

„Aká šikana Mac? Nespadla si tak náhodu na hlavu?" S nechápavým výrazom sa snaží smiať ale nejde mu to tak dobre akoby chcel, nikoho tým nepresvedčí.

„Rozbil si mu nos, vyhrožoval si mu a chcel si ho dokonca zmlátiť! Toto podľa neba nie je šikanovanie? Mám pokračovať?" Je celá červená od zlosti.

„Už mlč prosím! Nepokračuj a buď ticho!" zasahujem do rozhovoru ktorý ma pochováva zaživa.

„Vsadím sa, že si nič z toho nevidela na vlastné oči!" uškrnie sa s pomyslením, že to ma vyhraté.

Teraz ju dostal, už nemá ďalšie argumenty ktorými by mi mohla "pomôcť."

„To máš pravdu ale Jake mi to povedal!" Ziape a ukazuje na mňa dlaňou, nedochádza jej že kvôli tomu čo práve povedala pocítim Michaelov hnev na vlastnej koži.

„Hovoril som ti hlúposti, bol som opitý! NAOZAJ BUĎ TICHO!" Zrevem po nej tak hlasno až sa na mňa Michael prekvapivo pozrie. Nie toto sa nemalo stať, neverím, že sa to všetko zosypalo ako domček z karát.

„Aj Louis to dosvedčil tak nezapieraj Jake! Je koniec, jasné?! Už to je vonku a všetko sa vyrieši!"

„LOUIS?" Vykríkneme s Michaelom jednohlasne, obaja s veľkým prekvapením úplne ignorujúc jej reči pred vyrieknutím mena nášho spolužiaka.

„Čo s tým má Louis? Nesnaž sa mi nahovoriť, že by Louis tohto chudáka bránil!" Otočí sa ku mne a vidím že by mi s radosťou tresol po hlave, ale ovládne sa.

Warner mi položí otázku, s ktorou to chce celé uzavrieť, „Je to pravda Jake? Je pravda, čo povedala Mackenzie?" V jeho očiach vidím túhu pomôcť mi ale to nebude možné, kým sa nepriznám.

„Nie." Skláňam zrak. Vstrebávam celú situáciu, vstrebávam to všetko, čo sa za tie mesiace stalo. Nuž keď pomyslím na niektoré konkrétne situácie, želám si vymazať spomienky.

„Nezapieraj už toľko! Nechápeš že už je to jedno? Tak povedz to konečne! Priznaj si, že to ako sa k tebe správajú je šikanovanie!"

 

Boli sme tam ďalších 15 minút a každý tvrdil svoju verziu.

Mackenzie napokon vytiahla aj tú záležitosť s inhalátorom, vyrozprávala kopu nepodstatných veci zatiaľ čo Michael popieral a neustále opakoval, že náš vzťah nie je zrovna najpestrejší ale nikdy by mi neublížil. Ja som mu len pritakával a občas potvrdil, že to čo hovorí, je pravda. Bolo mi zle z toľkých klamstiev ktoré bol schopný povedať, dalo sa tušiť že už využíva všetko, čo sa len dá.

Výkrik o pomoc (bullying) [SK] /COMPLETE/Where stories live. Discover now