OZNAM 2

163 18 0
                                    

Prinášam ďalší oznam ktorý vlastne ani nie je tak dôležitý ale aj tak vám ho sem dám.

Príbeh si čítam od začiatku až po koniec a momentálne som popredu „ako vy" čo znamená že tie diely ktoré som už prečítala, som ešte neuverejnila.

A ako si to tak čítam.... ja tomu samozrejme rozumiem ale chcem, aby ste tomu dobre porozumeli aj vy.

Ide o to že v jednej chvíli Jake neustále opakuje že chce byť mŕtvy, a zároveň si predstavuje aké to bude keď sa vráti domov. V jeden deň chce byť doma a druhý už nie.

Jednoducho sa na to pozerajte očami 15 ročného chalana, berte to tak že je zo všetkého zmätený, neustále do neho pchajú lieky a v podstatne ani nevie čo chce, čo má od života a nasledujúcich dní očakávať.

Píšem to len z toho dôvodu aby ste si nepomyslený že neviem čo chcem. niečo na spôsob „Bože tak nech sa tá baba už konečne rozhodne, však nevie čo píše."

Ok :D nie fakt, ono to môže tak vyznievať a teraz to nepíšem na obranu, je to tak. Jednoducho sa na to fakt treba pozerať trošku inak, predsa len to má so psychikou dosť zle a vtedy sa tie názory často menia (vlastná skúsenosť)

Tak to je všetko čo som chcela :)

Dnes pridám ešte jeden diel. I love u so so much  guys x x x


Výkrik o pomoc (bullying) [SK] /COMPLETE/Where stories live. Discover now