Eliot szemszöge:
Új iskola, új tanárok, új osztálytársak ez mind rám vár, hiszen ma új iskolát kezdek. Igazából annyira nem várok nagy különbséget az előző iskolámhoz képest, talán annyit remélek, hogy itt majd több omega fiú lesz, de ha nem az sem számít. Talán az jobban zavar, hogy már egy megszokott osztály közösségbe megyek, pont az utolsó évre, de hát nincs mit tenni. Tehát amint beértem iskolámba megkerestem az igazgatóságot, ahol eligazítottak, és már mentem is a termembe. Amint beléptem minden szempár rám szegeződött, hát ez fantasztikus, úgyis annyira imádok a figyelem középpontjában lenni, juhú.
-Jó napot, remélem jó helyre jöttem.
-Te vagy Eliot, igaz?
Bólintottam.
-Rendben gyere kérlek mutatkozz be-küldött felém egy biztató mosolyt
Gyorsan ledaráltam a nevem, azt hogy miért váltottam iskolát és hogy remélem jól kijövünk majd.
-Köszönöm, ülj le Ezekiel mellé.
-Leülnék én, de fogalmam sincs ki az-néztem bájosan a tanárnőre
-Elnézést, ott ül a leghátsó padban.
Megindultam felé, majd helyet foglaltam, aranyos fiú volt, de nem az esetem, és ha jól érzem akkor egy béta, amivel nincs baj ,csak sosem vonzódtam hozzájuk. Biccentett a fejével, majd mindketten arra figyeltünk mit mondd a tanárnő. Végre elérkezett a várva várt csengőszó, nem a Karácsony, de az óra vége ami majdnem felér vele.
-Héj, bocsi,hogy nem mutatkoztam be, csak ha megszólalok a banya leharapná a fejem, egyébként Ezekiel vagyok, te pedig akkor Eliot.
-Így van, egyébként ebben az osztályban hogy hogy nincsenek alfák-kérdeztem, hiszen csak béták és omegák illatát éreztem
-Óh tehát észrevetted, nálunk annak érdekében, hogy ne legyen estleges baj egy heat során külön vették őket, alfák egyik osztály, béták és omegák másik.
-Te omega vagy igaz-szólal meg valaki mögöttem
-Igen
-Figyelj, ha ennyire akarsz látni alfákat átviszlek a másik osztályba, de az öcsémet hagyd békén.-kezdett gúnyos hangnemben beszélni velem.
-Álljunk csak meg egy pillanatra én nem vagyok ribanc, hogy egy alfa után loholjak, csak meglepő volt mivel a régi osztályomban volt egy csomó alfa. Egyébként még a nevedet se tudom, szóval ne ítélkezz felettem.
-Wow milyen kis harcias vagy ez tetszik, ne haragudj egy pillanatra azt hittem, hogy te is olyan kis picsa vagy, de hálisten nem, egyébként Rebeca vagyok, de barátaimnak csak Reb, úgyhogy kérlek hívj így.
-Ja, hogy már barátok is vagyunk szöszi, okés-nevettem
-Akkor ti tesvérek vagytok ugye?-kérdeztem
-Igen, ikrek-válaszolta Ezekiel, aki ezek szerint sokkal csendeseb, mint Reb.
Szépen lassan a többiek is odajöttek, volt egy két ember akivel biztos voltam benne hogy jóban leszek és volt olyan is akiket tuti el fogok kerülni. Így el is telt lassan az órák nagyrésze és már csak az utolsó maradt.
-Végre már csak egy óra és szabadulunk-motyogta Reb.
-Egyébként Ezekiel már rég elment a mosdóba nem kéne utána menni?-néztem Rebre
Kissé ijedt lett a tekintete, és mondta, hogy menjünk. Mikor odaértünk, csak annyit láttam, hogy pár nagyon magas és izmos srác körbevette szegényt.
-Kérlek Isaac hagyjatok békén-mondta neki Ezekiel
-Mert ha nem mi lesz Bogaram -válaszolt neki a legmagasabb
-Betöröm az orrod-szóltam oda neki én, mire Reb megfogta a csuklóm, mert megakart állítani de én csak lefejtettem ujjait és megindultam az alfák felé.
-De édes, a pasija megvédi a kis Ezekielt, de mondd omega mégis hogyan akarod betörni az orrom ha fel sem érsz idáig-emelte az egyik kezét a feje magasságába
Igaz, hogy sokkal magasabb volt, de engem még nem ismertek.
-Figyelj és tanulj alfa.
Ezután a mondatom után, megfogtam pólóját és sebesség előnyömet kihasználva fejbe vágtam a térdemmel, hát az orra nem törött el, de biztos megérezte. Ezután a földre löktem, majd mivel kedvemre való volt a kis játszadozás a nagyfiúval, így a csípőjére ültem,és közel hajoltam a hozzá.
-Először is nem vagyok a pasija, másodszor ha mégegyszer hozzáérsz anélkül, hogy ő megengedi tényleg betöröm az orrod harmadszor pedig nem omega vagyok, hanem Eliot tudod az értelmesebb emberek egymást a nevükön szólítják.
Majd leszálltam róla, segítettem felállni Ezekielnek és kiindultunk így hárman a mosdóból, miközben az alfák csak tátott szájjal bámultak.
-Azt a kurva, ez valami állat volt Eliot-rángatta a kezem Reb
-Mégis honnan tanultad ezt?-kérdezte Ezakiel
-Mint, mondtam az előző osztályomban sok alfa volt, így amikor kanosak voltak és megakartak maguknak szerezni, valahogy meg kellett nekik tanítani, hogy az én hátsómat hagyják békén.
Mire mindketten elnevették magukat és visszamentünk az osztályba, és ezután rögtön be is csengettek.Szóval ennyi lenne az első rész, igazából elég sokáig nem voltam jelen ezen a platformon, mivel sajnos történt egy két dolog a magánéletemben, de azért szerettem volna folytatni, ígyhát meghoztam az első részt és mostmár reményeim szerint sikerül legalább heti egyet kiposztolni. Jó olvasást kívánok. Remélem elnyeri tetszéseteket.
Puszi,Cseni
YOU ARE READING
Az újsrác, egy omega...
FantasyIsaac Brown egy hatalmas hírnévvel rendelkező alfa család örököse, ami miatt mindenki retteg a fiútól és ő ezt ki is használja, mígnem az utolsó gimnáziumi éve alatt betoppan az iskolába egy új srác, akiről kiderül, hogy omega. Hogy milyen lesz az...