9.rész

4.6K 242 54
                                    

Eliot szemszöge:

Tehát ma péntek van azaz suli után megyek randizni Alexel. Már egy kicsit bánom, hogy belementem mert egyáltalán nem vonzódom az alma illatú alfához, de ha egyszer megígértem akkor illene elmennem. Aztán lehet még jól is sül el, kitudja. Kicsit hamarabb felkeltem mint szoktam, hiszen ma mégiscsak randira megyek, szóval gondoltam akkor megadom a módját. Elmentem tusolni, hajamat is beállítottam és egy lehelletnyi sminket is feldobtam az arcomra. Majd elszaladtam kiválasztani a ruháimat, olyat akartam választani amiben ha Isaac meglát legyen féltékeny, hogy nem vele megyek randira hanem mással, de nem akartam azt, hogy amíg délelőtt suliban vagyok, túl feltűnő legyek, szóval eléggé feladtam magamnak a leckét.

 Majd elszaladtam kiválasztani a ruháimat, olyat akartam választani amiben ha Isaac meglát legyen féltékeny, hogy nem vele megyek randira hanem mással, de nem akartam azt, hogy amíg délelőtt suliban vagyok, túl feltűnő legyek, szóval eléggé feladt...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Végül úgy döntöttem ennél a szettnél maradok, hiszen elég merész de azért mégse olyan kirívó. Anyukámhoz leszaladtam, aki megjegyezte csaknem Isaacal megyek valahova azért öltöztem így, de gyorsan felvilágosítottam, hogy Isaac most nincs a képben, hanem egy másik alfa hívott meg névszerint Alex. Anya egy gyors puszi és a szokásos vigyázz magadra után utamra engedett. Megindultam az iskola felé, de út közben rájöttem, hogy egy kabát még kellett volna rám mert egy kicsit na jó nagyon megfagyok.Hamarosan oda is értem a szokásos találkozó pontunkhoz, de a kis társaságunk ismét bővült egy új taggal. Leo szorosan hozzá volt bújva Ezekielhez, ő mellette pedig ott állt Isaac nem is értem mit keres itt, sose kel fel ilyen korán. Láthatólag Rebnek se nagyon tetszett ez a helyzet, hiszen ő minimum egy méterre állt a többiektől, és ha szemmel ölni lehetne valószínűleg Isaac már alulról szagolná az ibolyákat. Amint a béta lány megpillantott, szúrós tekintete helyett egy nagy mosoly terült el az arcán és azonnal hozzám rohant egy nagy ölelésre.
-Szia, Eli végre, hogy itt vagy azt hittem megbolondulok ezek között.-suttogta a fülembe.
Odasétáltunk a többiekhez akiknek szintén köszöntem.
-Te mit keresel itt?-néztem a mentol illatúra.
-Neked is jó reggelt, a barátommal jöttem.-mosolygott rám fölényesen.
-Soha nem kelsz ilyen korán.-beszéltem még mindig hozzá.
-Ma ilyen kedvem volt.-vonta meg a vállát.
-Amúgy hova öltöztél ki így ennyire Eli?-kérdezte Ezekiel.
-Délután Alexel megyünk randira. 
Mire észrevettem, hogy Isaac állkapcsa megfeszült és élesebben szívta be a levegőt, gondolom ideges.
-Pont Alexel, Eliot nem találtál mást?-fordult felém Leo is.
-De találtam, de hamarabb vége lett mielőtt elkezdődött volna.-enyhén utaltam arra, hogy Isaacnak volt esélye csak elkúrta.
-Eli mint legjobb barátod úgy érzem kötelességem elmondani, hogy Alex még Isaacnál is nagyobb fuckboy, de ha tényleg el akarsz vele menni én támogatlak.-mondta nekem Reb.
-Csak egy fogadás volt közte és köztem ezért megyek el semmi másért.
Mire az ikerpár csak bólintott és úgy vettem észre mintha kicsit Isaac is megnyugodott volna annak tudatában, hogy nem azért megyek vele mert esetlegesen tetszene.
-Egyébként babám szívdöglesztően nézel ki, de nem fagy be a kis segged?-kérdezte a béta lány
-Nem hogy befagy, már befagyott.-mire összenevettünk. Majd hirtelen arra lettem figyelmes, hogy valaki egy hatalmas kabátot terít a vállamra, odapillantottam és az illető nem más volt mint Isaac, bár az illatból is sejtettem.
-Nem kell.-már vettem volna le magamról, de hirtelen elém állt és összefogta a kabátot rajtam.
-Nincs semmi hátsó szándékom, csak nem akarom nézni ahogy vacogsz ennyi, hagyd magadon, sulinál meg odaadod, vagy ahogy szeretnéd.-nézett mélyen a szemeimbe mire hirtelen pillangók támadtak fel a gyomromban. Miért van rám ilyen hatással.
-Köszönöm.-hajtottam le a fejem és belebújtam jobban a nagy kabátjába, mire elmosolyodott. Egy kicsit közelebb jött hozzám.
-Látom még mindig tetszik az illatom.-kuncogott tovább.
-Mondjuk inkább azt, hogy nem hányom el magam tőle.-mire lehervadt a mosoly arcáról, viszont az enyémre felkerült, majd gyorsítva a lépteim, odamentem Beca mellé és a maradék úton már mellette haladtam, míg a gerlepár előttünk, Isaac meg mögöttünk kullogott magában. Iskolához érve, gyorsan lekaptam magamról az alfa kabátját, majd odafordultam hozzá.
-Mégegyszer köszi.-nyújtottam át neki.
-Bármikor, baba.-kacsintott rám, mire elpirultam és meg se várva az ikreket elindultam az osztály felé. Nem sokkal később Ezekiel és Rebeca is bejöttek utánam. Majd ezután el is kezdődött az első óra.

Az újsrác, egy omega...Where stories live. Discover now