Eliot szemszöge:
Mindenki úgy képzeli el azt a pillanatot amikor felébred a srác mellett, akit kedvel, hogy egész éjjel egymást átkarolva aludtak, majd mikor az egyikük felkel a másik hirtelen rákapja a tekintetét és csak mosolyogva jó reggelt kívánnak egymásnak, na meg a nagy büdös *******.
Ne értsétek félre az éjszaka közepéig nekem is pont ilyen csodálatos volt Isaacal, de utána elkezdett mocorogni az álmában, egészen addig míg teljes testével rám nem feküdt. Megpróbáltam lelökni, de teljes mértékben esélytelen volt számomra, ezért úgy gondoltam hogy felébresztem, először csak simogattam a haját meg suttogtam neki, amikor ez nem vált be elkezdtem őt lökdösni, de az istenért se akart felébredni. Szerintem ez a fiú még egy atomtámadást is átaludna. Szóval az éjszakám maradékát azzal töltöttem, hogy próbáltam megfelelő mennyiségű levegőhöz jutni, miközben arra összpontosítottam, hogy ne gondoljak arra, hogy Isaac a teljes testével hozzámsimul, de úgy mindenhol. Hát mit ne mondjak, nem volt kellemes. Mindennek ellenére végül sikerült visszaaludnom és végül elég kipehenten keltem, amin csodálkoztam is.
Amikor kinyitottam szemeim, megláttam a még mindig rajtam fekvő alfa fiút, aki még húzta a lóbőrt.
-Isaac, ideje lenne felkelni.-kezdtem el megint simogatni a haját meg a hátát.
Már egy két perce keltegettem az alfa fiút, mire végre elkezdte, nyitogatni pilláit. És mint azokban a tipikus romantikus filmekben felemelte buksiját rólam, így az arcunkat csak pár centi választotta el. Már éppen abbahagytam volna a simogatását de megfogta a kezem és visszavezette hajkoronájába mire, kicsit felkuncogtam, ő pedig visszahajtotta fejét rám.
-Seggfej, nehogy vissza merj aludni, el kell mennem mosdóba, szállj le rólam.
-Csak még egy kicsit, kérlek.-nyamogott.
-Nem, elég volt, egész éjjel rajtam feküdtél én pedig alig jutottam levegőhöz.
-Az illatod tehet az egészről, tanuld meg jobban irányítani.
-Ezt, hogy érted?
-Mikor fent vagy, egész jól irányítod, hogy ne legyen túlságosan erős az ódorod, de amikor alszol egyáltalán nem tudod szabályozni és emiatt vonzol magadhoz, ezért nem akartam leszállni rólad este, pedig éreztem, hogy lökdösöl.
-Te tudtad és mégse szálltál le rólam?-vontam fel a szemöldököm.
-Hát igen így is mondhatjuk.-kuncogott
-Te szemét, majdnem megfulladtam, tudod te milyen nehéz vagy.-kezdtem kicsit hangosabban beszélni.
-Nyugodj le vadmacska, azért figyeltem rád.
-Na jólvan most azonnal kelj fel.-löktem rajta egy erősebbet, ami miatt le is gurult rólam. Majd fogtam magam és elindultam a mosdóba, hogy elvégezzem a dolgomat. Mire visszaértem Isaac már fel volt öltözve, így gondoltam én is nekiállok. Gyorsan felkaptam magamra a nadrágot amit még Zeek adott, majd utána leakartam hajolni a felsőmért, de persze drága mentol illatú alfám, nem nem Eliot nem az alfád ő csak egy alfa, már hülyeségeket beszélek, szóval drága Isaac épp ezt a pillanatot választotta, hogy hátulról átkaroljon, mert miért is ne.
-Elengednél, nem tudok felállni, ha így rám dőlsz.
-Biztos vagy te abban, hogy nem tudsz felállni?-morogta a fülembe, lehellete pedig megcsapta a nyakam ami miatt kirázott a hideg. Miért kell rám ilyen hatással lennie.
-Hanyagolhatnád a perverz megjegyzéseidet nekem nem jönnek be.
-Hanyagolni fogom, ha megígéred, hogy adsz egy puszit miután felöltöztél.
-Megegyeztünk.-majd elengedte derekam, és leült az ágyra,és csendben várta míg összeszedem magam. Még összekapkodtam egy pár dolgot, hiszen ma már azért hazamegyek, holnap úgy is suli van, meg nem akarok Becáék nyakán lógni folyamatosan. Isaac minden mozdulatomat árgus szemekkel vizslatta, így amikor végre mindent összepakoltam elindultam felé, hogy megkapja a megérdemelt díját vagyis a puszimat. Közel hajoltam arcához, de ő pedig úgy fordította fejét, hogy az ajkaim, az ő száján landoljanak, és egy gyors mozdulattal az ölébe húzott, meglepődöttségem miatt kissé élesebben szívtam be a levegőt. Éreztem, hogy nyelvével végig simított az alsó ajkaimon, de én egyszerűen csak elhajoltam tőle.
-Nem erről volt szó.-ütöttem meg a vállát.
-Azt mondtad adsz egy puszit, de nem kérdezted hova kérem.-nevetett miközben, a derekamat cirógatta, ami hogy őszinte legyek az összes szunnyadó lepkét felébresztette a hasamban.
-De azt is mondtam, hogy csak barátok vagyunk, akik nem csókolóznak.-próbáltam rá szúrós szemmel tekinteni, ami nem igazán sikerült.
-Eli mindketten tudjuk, hogy soha nem is voltunk és soha nem is leszünk egymásnak csak barátok, az rendben van ha lassan akarsz haladni, de ne mondogasd, hogy csak barátok vagyunk.
-Látod tudsz te komoly lenni ha szeretnél.-mosolyogtam rá, mivel az előbbi mondatára nem igazán tudtam mit mondani így próbáltam terelni a témát.
-Nem megyünk le enni valamit?-kérdezte.
-Nem, szerintem én indulok haza, tudod holnap suli meg át kellene öltöznöm meg ilyenek.
-Okés akkor hazakísérlek.-majd lerakott az öléből, és mindketten elindultunk lefelé. Még a nappaliban összefutottunk Becával, akit kérdeztem hol volt tegnap este, de inkább csak kikerülte a választ, na majd erről is ki kell faggatnom. Kiderült, hogy Zeek és Leo még minidg alszanak annak ellenére, hogy már elmúlt dél, így tőlük nem búcsúztunk el, hanem elindultunk az otthonom felé. Végig beszélgettük az utat Isaacal, aki még a kapunkban megkérdezte, hogy nem e megyek át hozzá, miután összepakoltam meg átöltöztem. Szívem szerint igent mondtam volna, de nem akartam, hogy könnyen kaphatónak gondoljon így végül nemet mondtam az ajánlatára. Végül elmondta nekem a címét ha mégis meggondolnám magam, és adott egy puszit homlokomra, majd elindult a háza irányába. Én pedig beléptem a saját otthonomba, ahol anyu mint egy ciklon úgy készülődött, gondolom ma éjjelesként dolgozik és egy picit késésben van. Amint észrevett odajött, hogy köszöntsön és számon kérjen miért nem jöttem haza. Nagyvonalakban elmondtam neki, mi történt Alexxel, hogy aztán Ezekielékhez mentem, ahol velük meg Isaacal töltöttem a tegnapi napot. Anyum elég nyugodt és kedves nő, de amint meghallotta mit akart velem Alex csinálni, azonnal fel akarta hívni a rendőrséget vagy a fiú szüleit, de én leállítottam annyival, hogy mivel semmi nem történt felesleges, és amúgy is Isaac majd tuti elintézi. Természetesen anyukám meg is jegyezte, hogy elég erőteljesen keveredik a mentol és dohány illata az ódorommal, ami miatt még mielőtt kilépett az ajtón gyorsan kérdőre vont, hogy le e feküdtem vele, mire persze arcom egy piros almához ért fel, és elmotyogtam egy nemet. Megtudva a számára fontos információkat már el is ment itthonról, ezzel teljesen egyedül hagyva engem. Felmentem a szobámba, majd arra gondoltam veszek egy nagy fürdőt. Gyorsan elő is készítettem mindent, a tusfürdőmet és a samponomat a kád szélére tettem, felengedtem forró vízzel, majd kerestem egy fürdőbombát, azt is beledobtam a vízbe, és elindítottam a kedvenc zenéimet, aztán levettem magamról Ezi ruháit, gyorsan beraktam őket a mosásba, hogy minél hamarabb vissza tudjam neki adni. Végül belehuppantam a forró vízbe és csak élveztem az egészet.
Amikor már szétáztak az ujjaim, kiszálltam a kádból, megszárítottam a hajam, majd felkaptam egy kényelmes itthoni ruhát. Kivettem a mosásból a ruhákat és gyorsan kiteregettem. Ezután pedig megvacsoráztam. Majd szobámban előkészítettem a holnapi ruháimat és a sulis cuccaimat és beindítottam a tévémet, és álomra hajtottam a fejem, legalábbis én ezt gondoltam.
Olyan hajnali kettő óra körül felriadtam, hiszen a szél bevágta az ablakomat. Gyorsan kinéztem az üvegen és láttam, hogy kint egy elég nagy vihar dúl, az ég villámlik az eső szakad.
Mondanom se kell kissé betojtam. Nem sok dologtól félek azonban a nagy viharok azok amik teljesen rám tudják hozni a frászt. Eléggé dühös lettem magamra, hogy nem mentem el Isaachez, hiszen akkor most legalább lenne velem valaki, de így biztos nem fogok tudni visszaaludni. Egy ideig töprengtem, hogy fel e hívjam, de utána eszembe jutott, hogy nincs is meg a száma, viszont a címét felírta. Gyorsan megnéztem hol lakik és kiderítettem, hogy a gazdag negyedben van a házuk, ami tőlünk olyan öt perc gyalog. Szóval felkaroltam minden cuccom ami holnapra kell, és úgy ahogy voltam pizsiben meg kabátban, összeszedve minden bátorságom, nekiálltam Isaac háza felé rohanni.
Két perc alatt odaértem, szerintem még Usain Boltot is megelőztem volna ezzel a sprintel. Amikor megláttam, hogy egy hatalmas kerítés veszi körbe a házat, megpróbáltam benyitni a kapun, de természetesen zárva volt, és még az alfa száma se volt meg így nem tudtam volna felhívni sem, szóval becsengettem, egy perc után kijött egy öltönyös pali aki elkezdett faggatni, hogy mit keresek itt, és hiába mondtam, hogy ismerem Isaacat el akart vinni onnan. Már éppen megragadta a karomat, amikor észrevettem az alfa fiút az ajtóban.
-Most azonnal engedd el.-szólt rá erélyesen az öltönyös fickóra, aki azon nyomban ellépett mellőlem. Én pedig odaszaladtam csuromvizesen Isaachez, aki persze szorosan magához ölelt, és behúzott a házba.
-Ugye nem bántott?-simogatta arcomat.
-Nem, csak nem akart beengedni.-hajtottam le a fejemet.
-Majd holnap, mindenkinek elmagyarázom, hogy te bejöhetsz, de miért jöttél át ilyen időben?
-Nem tudtam aludni, mert nem igazán vagyok oda a viharokért és te jutottál eszembe.
-Ez rendben van, csak miért nem hívtál fel, elmentem volna érted.
-Nincs meg a telefonszámod.
- Add ide a telefonod-átnyújtottam neki, ő pedig bepötyögte a teló számát, majd visszaadta nekem. Majd kézen fogott, és elindult velem gondolom a szobája felé, de előtte odaszólt egy nőnek, hogy hozzon fel egy bögre meleg teát a szobájába.
-Na gyere, itt a fürdő törülközz meg én addig hozok valami ruhát neked, vagy ha szeretnél tusolj le meleg vízben, csak meg ne betegedj nekem.-bólintottam majd egy puszit adott az arcomra és ott hagyott. Végül levetkőztem és beálltam a zuhany alá, hogy egy kicsit a forró vízben áztassam elfagyott tagjaimat. Hallottam egy halk kopogást majd csak annyit láttam, hogy az ajtó kinyílik és egy kéz becsúsztatja nekem a ruhákat. Gyorsan befejeztem a tusolást, és felvettem a pulcsit, ami valószínűleg az alfájé volt, hiszen vagy háromszor nagyobb volt rám, és a gatyát is fel akartam venni, de mindig lecsúszott rólam, szóval végül maradtam alsó nadrágban. Kiléptem a helységből és Isaac azonnal rám kapta tekintetét, szemei vörösen izottak.
-Jól áll a pulcsim.-köszörülte meg torkát majd elkapta rólam a tekintetét.
-A nadrág túl nagy rám nem tudtam felvenni.
-Nem baj, gyere bújj ágyba, már késő van. -Én pedig csak tettem amit mondott, odatipegtem majd bebújtam a takaró alá. Isaacnek még mindig vörösen izzottak a szempárjai, de próbált nem rám nézni velük. Viszont én megfogtam arcát és magam felé fordítottam.
-Köszönöm, hogy itt maradhatok.-majd ajkamat az ő ajkához érintettem és egy puszit adtam rá.
-Jaj ugyan már nincs mit köszönnöd, de mostmár aludj.-simogatta a hajamat.
Én pedig hátat fordítottam neki és lehunytam szemeim, viszont egy hatalmasat dörrent az ég én pedig egyből remegni kezdtem. Isaac észre vettem és rögtön átkarolta a derekam.
-Ne félj nincs semmi baj.-simogatta a hasamat és puszit adott a nyakamra. Én megfordultam az ölelésében, majd átkaroltam őt és a fejemet a nyakába fúrtam.
-Nem baj, ha így maradunk, nem vagyok nehéz?
-Nem baj, és egyáltalán nem vagy nehéz már mondtam.-húzott magához jó szorosan.
Végül így hajtottam álomra a fejemet, ezután pedig csak másnap keltünk fel.
Haliii.Hát először is nagyon szeretném megköszönni mindenkinek aki olvassa a történetem, hiszen már több mint két és fél ezer olvasás van rajta és majdnem háromszász vote. Egyszerűen ez hihetetlen számomra és tényleg nagyon szépen köszönöm. Így egy kis ajándékként nektek elhoztam egy hosszabb részt, remélem nem lesz untató olvasni nektek, bízom benne, hogy elnyeri majd a tetszéseteket. Szép napot kívánok mindenkinek.❤️🧡💛💚💙💜
Sok-sok puszi, Cseni.💖💝✨
YOU ARE READING
Az újsrác, egy omega...
FantasyIsaac Brown egy hatalmas hírnévvel rendelkező alfa család örököse, ami miatt mindenki retteg a fiútól és ő ezt ki is használja, mígnem az utolsó gimnáziumi éve alatt betoppan az iskolába egy új srác, akiről kiderül, hogy omega. Hogy milyen lesz az...