3.évad 16.rész

883 64 19
                                    

Mark szemszöge:

-Biztos felkészültél a harcra cicafiú?-szóltam oda a mellettem ülőnek miután leültünk a nappaliban a kanapéra és előkészítettük a terepet. Én kinyitottam egy üveg bort, ő pedig addig felvágott nekünk egy pár gyümölcsöt ha esetleg játék közben megéheznénk.
-Inkább az a kérdés, hogy te készen állsz e arra, hogy minden óhajom sóhajom teljesítsd szépfiú.
-Ugyan már úgyis tudom, hogy nyerni fogok.-kacsintottam rá.
Mindketten megegyeztünk abban, hogy codozni fogunk egymás ellen, én pedig be is állítottam a játékot, majd el is kezdődött az első meccs amit legnagyobb meglepetésemre a cicafiú nyert. Ő pedig csak szendén rámmosolygot, mint egy kisangyal az égből, pedig előbb még egy gyilkos játékos volt.
-Nem mondtad, hogy ilyen jó vagy benne.
-Hát szépfiú én szóltam előre, hogy készülj fel, de mostmár muszáj behajtanom azt ami a győztesnek jár.
-Na jó ne kímélj mondjad.
-Küldj egy képet magadról.
-Mi, minek? Úgyis láthatsz ha akarsz, minek neked egy kép ha itt az igazi.-mutattam végig magamon.
-Nem, nem egy sima képet akarok, egy szexit van rá tíz perced, hogy megcsináld, felőlem akár a szobádba is elmehetsz, de ha tíz perc múlva nem lesz itt,-emelte fel a telefonját-akkor még egy büntit kapsz és nem leszek ilyen kegyes hozzád, mint most.- először fogalmam sem volt mit akar, úgyhogy elég gyorsan impróznom kellett, felmentem a szobámba mert azért ott mégis csak egyszerűbb megoldani a dolgokat. Utána csináltam egy csomó képet, volt amelyik egész jól sikerült, de persze a kis omega közben lentről kiabálta, hogy már csak három percem van, siessek mert a rossz kisfiúkat megbüntetik.
-Miért jöttél vissza, még nem kaptam semmilyen képet.-pislogott rám miután leültem megint mellé.
-Nyugi már megvannak, csak kíváncsi vagyok a reakciódra, ha meglátod őket.
-Őket?
-Aha, volt kettő ami még nekem is tetszett, szóval mindkettőt elküldöm.
-Ne ám azt hidd egy pár képtől elájulok majd, nem kéne ennyire várnod a reakcióm.
-Nem baj én azért szeretném látni azt a szép buksidat, na készen állsz?-ő pedig csak lomhán bólintott egyet, én pedig vigyorogva küldtem el neki a képeket.

-Nos megfelel az elvárásának hercegem?-hajoltam közel hozzá, hiszen már vagy három perce csak a telefont bámulta, és én annyira élveztem, hogy totál kezd elvörösödni, de próbálja tagadni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Nos megfelel az elvárásának hercegem?-hajoltam közel hozzá, hiszen már vagy három perce csak a telefont bámulta, és én annyira élveztem, hogy totál kezd elvörösödni, de próbálja tagadni.
-Vigyázz nehogy kifollyon a nyálad.
-Álmaidban, nem vagy rossz, de azért na ne szállj el magadtól.
-Aha persze, mondhatsz nekem bármit, amikor olyan vagy, mint aki éppen most égett le a napon.
-Inkább játszunk még egy kört.-majd kicsit ellökött magától és visszavette a kezébe a kontrollert, én pedig csak egy fölényes vigyorral indítottam el a játékot. A második menet már sokkal tovább tartott, mint az első én is jobban odafigyeltem, de a mellettem ülő is. Elég jól játszott megint, de szerintem amilyen zavarban volt, az kihatott rá, hiszen ezt a kört én nyertem meg.
-A fenébe, pedig már majdnem sikerült.-morcizott mellettem.
-A majdnemhoz még sok kell drágám.
-Na jó bökd ki mit akarsz.-nézett rám eléggé unottan.
-Jaj én már mondtam, szóval kezdheted levenni a nadrágodat.-vigyorogtam rá.
-Mark komolyan, találj ki mást.-vörösödött el megint.
-Előbb még azt mondtad benne lennél, hát így bízzak a szavadban picinyem.
-Komolyan ezt akarod?-nézett rám kicsit ijedten, mintha tényleg elhinné, hogy olyat csináltatnék vele meg erőszakkal, amit ő nem akar.
-Jézusom Alex tudod ha nem akarod nem kell semmit csinálnod még játszanunk sem kell.
-Nem arról van szó, csak ezt nem akarom, szóval valami más?
-Kérek egy csókot.
-Komolyan ennyi, ezt még kérés nélkül is megkapnád.
-Nem akármilyen csókot, tíz percig maximum akkor válhatsz el tőlem ha levegőt akarsz kapni.
-Jó legyen.-majd fogta magát és az ölembe ült és rátapadt az ajkaimra. Először elég félénken csókolgattuk egymás puháit, de utána a fogaival kissé megkarcolta az ajkaimat és a kecses ujjai a hajamba vándoroltak és már azt marcangolták. Persze nem mintha én annyira tétlen lettem volna, hol a fenekét simogattam, hol pedig a combján játszottam szimfóniát, és úgy láttam, hogy ez Alexnek egyre jobban tetszett, még a csípőjét is elkezdte ringatni az ölemben, ezért muszáj voltam erősebben rámarkolni, mert elég intim területemet ingerelte, persze szándékosan, mert amikor leállítottam, csak belesomolygott a csókba. Nem akartam, hogy ő nyerjen, ezért az egyik kezemmel végigsimítottam a gerincének vonalán egészen a hajáig majd erősen, de azért nem durván hátrahúztam a fejét, így hozzáfértem a nyakához, amit előszeretettel nyalogattam végig, Alex pedig olyan reszketeg sóhajokat eresztett ki a torkán, ami zene volt a füleimnek. Már az ő kacsói is a pólóm aljánál matattak, amikor is megszólalt a telefonomból az idő lejártát jelző hang, Alex pedig abban az ütemben pattant ki az ölemből, hiába a tíz perc az tíz perc.
-Megyünk mégegy kört?-néztem rá vigyorogva, de ő csak nem akart nekem válaszolni, ezért meglengettem a kezem a szemei előtt.
-Hé bébi hozzád beszélek, köztünk vagy még?
-Mi jah, persze játszhatunk még.-nyúlt oda a poharáért, majd annak az egész tartalmát ledöntötte a torkán. Úgy döntöttem, hogy bármi is legyen, de a következő körben hagyom őt nyerni, mert nagyon kíváncsi voltam rá, hogy mit akar velem kezdeni a kicsike. Elég sokáig tartott ez a menet is mert Alex abszolút nem koncentrált, én meg mivel azt akartam, hogy nyerjen, muszáj volt nekem is rosszul játszanom, így végig szerencsétlenkedtük az egészet, de végül sikerült kihoznom a kis omegát győztesnek, ami szerintem nehezebb feladat volt, mint eddig az, hogy megverjem őt.
-Nos hercegem mit kívánsz?
-Téged.
-Mi..-ki se tudtam mondani a mondatot, de ő már az ajkaim után is kapott, mondjuk nem mintha ellenemre lett volna.
-Hé, hé állj le egy kicsit.-toltam el magamtól.-mivan ha én nem fogadom el?-húztam kacér mosolyra ajkaimat.
-Akkor ki kell, hogy verjem magamnak a képedre, amit az előbb küldtél.
-Hát akkor nincs mit tenni, ha ez a kívánságod, de biztos vagy benne?-simítottam végig az arcán.
-Nem is tudod, hogy mennyire biztos vagyok benne.-nekem több se kellett rögtön odahajoltam hozzá és az ajkai után kaptam, ez a csókunk is ugyanolyan szenvedélyes volt, mint az előző, Alex ugyanúgy dörgölőzött hozzám de most nem állítottam le. Kezeivel ügyesen megtalálta a pólóm alját és már le is kapta rólam.
-Istenem ez sokkal jobb, mint a képen.-simított végig a hasfalamon. Én pedig csak fenekébe markolva emeltem őt fel és cipeltem el a szobámig, majd ledobtam őt az ágyra és fölé másztam. Először a nyakát hintettem be apróbb csókokkal, és már ez a tettem is kellemes sóhajokat váltott ki belőle, de amikor egy bizonyos ponton fogaim közé vettem a vékony bőrét és kissé megszívtam Alex torkából egy igazán erős nyögés szakadt ki.
-Elég érzékeny nyakad van mi bébi?
-Ne kérdezgess, csak csináld.-tolta vissza a fejem a nyakához, én pedig egy jót kuncogtam rajta. Folyamatosan markolászta a hajam, én pedig közben őt is megszabadítottam a felsőjétől, ami pontosabban az enyém volt, csak a kis omega elcsórta. Egyre lejjebb haladtam a csókjaimmal ő pedig csak folyamatosan kéjesebbnél kéjesebb hangokat adott ki magából. Mellbimbóira is ráharaptam mire felszisszent, így tudtomra adva, hogy ez egy nagyon érzékeny terület és, hogy óvatosan bánjak vele. A teste különböző pontjain hagytam szívásnyomokat, ő pedig karmolásokat a hátamon, de nem mintha annyira zavart volna. Amikor végre elértem a nadrágjához és megszabadítottam tőle, a pénisze hozzácsapódott a hasfalához és már az előváladéka is csepegett belőle. Odalent is hihetetlen nedves volt az alsónadrágját is teljesen átáztatta.
-Emlékszel mit mondtam, mi az én kívánságom.-mire ő csak ködös tekintettel bámult rám, én pedig a következő pillanatban a vállamra helyeztem kecses lábait, majd a rózsáját kezdtem el izgatni a nyelvemmel, és ez volt az a pont, ahol Alex úgy nyögött fel, hogy még azon sem csodálkoznék, ha a szomszédok meghallották volna. Egy ideig ki be jártattam a nyelvem, illetve a belső combján is hagytam pár foltot, de utána már az ujjamat is használatba vettem. Alexnek az első kettő csak úgy becsúszott, a harmadikat is elég rövid idő alatt megszokta, majd amikor már úgy éreztem, hogy készen áll, hogy engem is befogadjon, felmásztam hozzá és egy csókot lehelltem duzzadt megtépászott ajkaira, majd az éjjeli szekrényből kiakartam venni az óvszert, de ő utánam nyúlt.
-Fogamzásgátlót szedek, szóval nem kell, érezni akarlak anélkül.-ez pedig csak zene volt a füleimnek, nekem több se kellett, egy párnát helyeztem a dereka alá, hogy minél kényelmesebben legyen, majd én is letoltam a nadrágomat, az angyalkám pedig szinte tátott szájjal nézte végig ezt az egészet. Majd ismét közeledtem felé, és behatoltam, mindkettőnkből egy elég erős nyögést váltva ki ezzel.
-Istenem olyan szűk vagy.
-Cshak, te... csak te vagy... te vagy túl nagy.-mosolyodott el huncutan.-Először meg sem mertem mozdulni, csak miután lökött egyet a csípőjével, előszőr szépen lassan ostromoltam a testét, ő pedig folyamatosan nyöszörgött. Majd amint eltaláltam a gyönyörközpontját, szinte felsikított, azután pedig igyekeztem csak ott izgatni őt. Alex hol a hajamat markolta, hol összekulcsolta a feje felett a kezünket, vagy éppen a vállamba harapva nyomta el kitörni készülő sóhaját. De egy biztos volt, ahányszor elélvezett, annyiszor kezdtük újra és újra az egészet.....

Mindketten szinte teljesen kimerültünk, de bennem még legalább volt annyi, hogy elmenjünk letusolni, bár Alex szinte alig állt a lábán, de végül sikeresen tisztán jutottunk mindketten az ágyba.
-Szépfiú, ígérd meg, máskor is játszunk ilyen játékot.-nyammogta a mellkasomba.
-Megígérem.-hintettem egy puszit a hajába, majd mindketten elég hamar kidőltünk.

-hintettem egy puszit a hajába, majd mindketten elég hamar kidőltünk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Heyhoo! Hát nem bírtam ki, hogy ezt a részt ne töltsem fel ilyen hamar bár talán nem is baj. Eléggé, hogy is mondjam eseménydús rész lett ez, meg hát elég szenvedélyes is. Remélem mindenkinek tetszeni fog. Köszönöm, ha elolvastad!

Puszi, Cseni<3

Az újsrác, egy omega...Where stories live. Discover now