3.rész

5.3K 276 23
                                    

Eliot szemszöge:

Neki is álltam a készülődésnek, először egy gyors zuhany epres tusfürdővel, utána pedig egy kis csokis testápoló, hogy minél jobban felerősítsem ódorom, ezután pedig már spuriztam is, hogy kiválasszam a megfelelő ruhát, mert tudtam, hogy ez fog tartani a legtovább a  készülődésemben. Végül emelett a szett mellett döntöttem,hiszen a bőrnadrág kellően kiemeli fenekem, megvoltam elégedve magammal.

 Végül emelett a szett mellett döntöttem,hiszen a bőrnadrág kellően kiemeli fenekem, megvoltam elégedve magammal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Éppen mikor léptem volna ki az ajtón, akkor ért haza anyukám. Gyorsan elmondtam neki merre megyek és, hogy kb mikor érek haza és utána már siettem is a a megbeszélt találkozóhoz. A sulinál már ott várt az ikerpár.
-Sziasztok, na mehetünk-kérdeztem
-És még, hogy nem vagy ribi, egyébként jól nézel ki.-nevetett Beca
-Nem mintha a te ruhád sokkal többet takarna-mondta neki Ezekiel. Hiszen Reben is csak egy kis top volt egy nagyon rövid szoknyával párosítva.
Megindultunk Kai háza felé, Reb irányításával mert csak ő tudta hol is lakik pontosan. Ahogy egyre közeledtünk a party színhelyéhez, kezdtem magam egyre furcsábban érezni, de nem igazán foglalkoztam vele, valószínűleg csak egy kis idegesség, mert nem igazán ismerek még embereket. Amint megérkeztünk megcsapott a tömény alkohol és legalább 100 fajta illat ami csak úgy áradt a bulizókból, voltak itt alfák, béták és még omegák is, bár kisebb számban
-Sziasztok-üdvözölt minket a ház ura és gyorsan körbe mutogatta mit hol találunk és már ment is vissza táncolni a tömegbe.
-Igyunk valamit, gyertek-húzott minket maga után Beca. Ő valahogy sokkal könnyebben oldódott mint mi Ezekiellel. Én pedig még rosszabbul éreztem magam, ez a sok ódor annyira hányinger keltő volt számomra, hogy én inkább csak vizet ittam. Reb egy kis idő múlva eltűnt mellőlünk, de végül megpillantottam őt, ahogy éppen riszálja magát egy alfa lánnyal, úgy látszik ő megtalálta a ma esti társaságát.
-Ezekiel megyünk táncolni vagy még iszunk valamit?
-Szerintem én maradok, de te menj nyugodtan.
-Nem akkor én is maradok.
Bólintott és mostmár mindketten egy egy vodkanaranccsal a kezünkben néztük a táncoló tömeget. Egyszer egy hatalmas vágy hullám terjedt szét rajtam, miközben éreztem egy nagyon ismerős illatot.
-Kit látnak szemeim, csak nem a kis béta és omega barátunk-szólalt meg mellettünk Isaac
-Nem bírsz magaddal, esetleg megint behúzzak-emeltem fel szemöldököm.
-Hát ha utána megint úgy rám pattansz, akkor bevállalom azt az ütést-mosolygott rám. 
Erre egyszerűen nem tudtam mit mondani, de egyre nagyobb vágyat éreztem az alfa iránt. 
-Na csak nem elvitte a cica a nyelvedet Eliot?
-Nahát megjegyezted a nevem, ügyes vagy.
Erre csak elnevette magát.
-Ezekiel, szerinted mikor fogják abba hagyni a flörtölést-szólalt meg Leo, Ezekiel pedig totál elvörösödött, hiszen az alfa átkarolta a vállát.
-Hé vedd le róla a kezed, amúgy meg nem flörtölünk.-kezdtem egyre idegesebb lenni, hiszen ha bántja Ezekielt nem állok jót magamért.
-Nyugi vadmacska, én elviszem a kis bétánkat táncolni ti pedig addig fűzhetitek egymást, jössz Zee?-nézett rá a fiúra aki hirtelen nem is tudott megszólalni, de csak bólintott és már ott sem voltak. Itt hagytak egyedül Isaacal. Fogalmam sincs mi volt velem, de egyszerűen elkezdett minden pont a testemen égni, és minden vágyam az volt, hogy valaki most feküdjön le velem,de ez nem lehet Isaac. Egyszer csak annyit láttam, hogy kezd vörösödni alfánk szeme és se szó se beszéd megragadta a csuklómat és elvonszolt egy szobába, nagyon féltem, hogy mit fog velem csinálni, hiszen most nem voltam a toppon nem tudtam volna magam megvédeni tőle.
-Miért nem vettél be tablettát vagy egyáltalán minek jöttél alfákkal teli házba miközben heated van-nézett rám dühösen mégis vágy ittas tekintettel.
-Nekem még nem volt-nyöszörögtem, hiszen tényleg nagyon fájt mindenem 
-Ezt nem hiszem el akkor tablettád sincs ugye?
-Nem, nincs, de basszus mindenem nagyon fáj kérlek segíts, nem érdekel mit csinálsz csak segíts.
-Ugye tudod, hogy most úgy megdugnálak, hogy egy hétig fel se bírnál kelni.
-Tedd meg kérlek-könyörögtem neki.
Erre csak felnevetett és egyre közelebb jött, de ahelyett hogy nekem esett volna simán csak felkapott az ölébe és kiindult velem az ajtón,illata egy kicsit megnyugtatott, így le is hunytam a szemem, már csak akkor nyitottam ki amikor az utcán voltunk.
-Oké Kicsi most mondd el szépen hol laksz-kérdezte
Elmondtam neki, hogy merre kell mennie, de az istenért se akart letetnni, pedig nem egy rövid út.
-Figyelj bármikor szívesen teljesíteném kérésed, de most nem vagy ura az elmédnek.
Csak bólintottam, és még jobban nyakába bújtam, néhány puszit adtam rá amitől kirázta a hideg.
-Ne csináld, így is nehéz magam visszafogni-markolt bele seggembe.
Amint elértünk hozzánk, le akart tenni öléből, de én csak mégjobban kapszkodtam belé.
-Vigyél be kérlek, nagyon megnyugtad az illatod-motyogtam még mindig nyakába.
-Mégis honnan vegyek kulcsot baba.
-Ott van a hátsó zsebemben.
Kihalászta, kinyitotta az ajtót majd besétált velem a lakásba. Anyukám eléggé meg volt lepődve, hogy egy alfa hoz a karjaiban.
-Jó estét-köszönt bájosan Isaac
-Szia, mi történt vele-kérdezte anyukám, de pár másodperc múlva le is esett neki, hiszen ő is érezte ódorom erősödését.
-Mindjárt hozok neki tablettát addig vidd fel a szobájába kérlek. Erre anyu el is hagyta a helyiséget.
-Merre van a szobád Picúr?
-Az emeleten az első szoba.
Megindult velem együtt, amikor benyitottunk eszembe jutott, hogy mekkora káoszt hagytam magam után ruha választáskor.
-Hát nem ilyen szobára számítottam-kacagott
-Nem vagyok ilyen rendetlen csak kevés időm volt ruhát választani.
-Elhiszem, és hidd el megérte az idejét az a ruha válogatás, hiszen istenien nézel ki. Leült velem együtt az ágyra és én még mindig úgy tapadtam rá mint egy pióca. Anyukám belépett a szobámba egy tablettával és egy pohár vízzel. 
- Nem kérem- kezdtem el hisztizni
-Kincsem be kell venned, ez nem csak neked rossz hanem annak a szegény alfa fiúnak, csodálkozom hogy eddig visszafogta magát.
-Ha beveszed itt maradok este, de ha nem akkor most elmegyek-simogatta a hátam Isaac
-Rendben. Gyors bevettem a gyógyszer és kezdett csillapodni a vágyam eltűnt elmémről a vörös köd, még mindig kívántam az alfát, de mostmár jobban tudtam magam irányítani.
-Hogy hívnak téged?-kérdezte anyám Isaacat.
-Isaac Brown
-Köszönöm Isaac, hogy hazahoztad, de kérlek ha nem vagytok együtt, akkor ne használd ki ezt az alkalmat.
-Megnyugodhat asszonyom, igaz alfa vagyok, tudom magam kontrolálni és mostmár Eliot is magánál van, igaz?
Bólintottam.
-Rendben akkor én megyek is aludni, ti is CSAK aludjatok, sziasztok.
Adott még egy puszit arcomra és kilépett a szobámból, újra egyedül maradtam az alfával.
-Le kéne vetkőznünk, mert ebben a ruhában nem lesz igazán kényelmes aludni.-tolt el kicsit magától.
Kiszálltam öléből majd gyorsan el szaladtam a fürdőbe átöltözni, mire visszaértem, Isaacan már csak egy boxer volt. Mostmár egy dolgot biztosan állíthatok, nem szarral gurigázik a csávó, rendesen ki van gyúrva, de mindenhol.
-Azért levegőt vegyél-kezdett el nevetni
-Nem vagy rossz de azért nem fogok tőled elájulni ne aggódj.
-Nem, nem fogsz már megtetted.
-Álmodozz csak.
Majd bemásztam mellé az ágyba, már nem bújtam hozzá, de ő átkarolta a derekam, majd adott egy puszit arcomra.
-Jó éjt Eliot.
-Jó éjt Isaac.

Nos hát itt lenne a harmadik rész remélem tetszett, elég hosszúra sikeredett, de remélem ez nem baj,jó olvasást kívánok hozzá.

Puszi,Cseni

Az újsrác, egy omega...Where stories live. Discover now