Isaac szemszöge:
Az ünnepeknek elég hamar vége lett, de mondjuk tartogatott egy pár meglepetést. Miután hazamentem a szüleimtől, elmeséltem Eliotnak mi történt, aki természetesen tartott attól, hogy találkoznia kell a szüleimmel, de egyáltalán nem volt ellene. Aznap nemsokára meg is érkeztek a vendégek, először Leo valamint a szülei, utánuk Eli apukája és végül az örök késők az ikrek is betoppantak. Ezekiel természetesen Becára fogta azt, hogy késtek Reb pedig Ezire, az anyukájuk gyorsan elhallgatatta őket azzal, hogy ez mindkettejük hibája volt. Amikor leültünk az ünnepi asztalhoz, persze mindenkinek feltűnt egy vörös hajú lány akit senki sem ismert, és szorosan Rebeca mellé volt tapadva. Ránéztem az én kis omegámra aki csak büszkén mosolygott a béta lányra, ezek szerint ő volt az egyetlen aki tudott Beca kapcsolatáról. Maja nagyjából fél perc alatt tele pakolta az asztalt mindenféle földi jóval, amibe először a béta lány nyúlt bele, de Ezekiel megbökte az oldalát, mire leesett neki, hogy azért illene bemutatnia a barátnőjét. Mint kiderült a lányt Ariának hívták és közel egy hónapja vannak együtt, amit ezek alapján nagyon ügyesen és módszeresen eltitkolt mindenki elől, kivéve Elit, mert ő már a második nap rájött arra, hogy Beca teljesen más. Ezután pedig mindenki sokkal felszabadultabban kezdett neki a vacsorának. Az egész házat az evőeszközök koccanó hangja és kellemes kacajok töltötték be. Miután befejeztük a vacsorát, mindenki átköltözött a nappaliba, ahol odaadtuk egymásnak az ajándékokat. Nem is kell mondanom Eliot a nyakamba ugrott, amikor kibontotta az én ajándékom, rendkívül örült neki. Egészen késő estig beszélgettünk, hallgattunk karácsonyi zenéket, majd olyan hajnali kettő óra felé mindenki hazafelé vette az irányt. Maja is elküldött minket aludni, de hát egy ilyen este után nem igazán tudtunk. Az éjben többször is összeforrtunk, aminek az lett a vége, hogy másnap csak délután bírtunk kikelni az ágyból. Eliot lement segíteni az anyukájának rendet rakni, én pedig felhívtam az apukámat, hogy mikorra tudnák tenni azt az ebédet. Harmincadikában állapodtunk meg, amit Eliottal is közöltem, neki is megfelelt és hát az is kiderült, hogy már anyám is megakarja ismerni a leendő gyermekeim anyját. Az ünnepek hátra levő napjait közösen töltöttük el, néha elvonultunk Elivel, hogy csak kettesben legyünk, de az esetek többségében, Majával voltunk és így hárman ünnepeltünk.
Végül elérkezett a számomra nem annyira várt nap, ma fogunk együtt ebédelni a szüleimmel. Eli már korán reggel felkelt, hogy szinte tökéletesen nézzen ki, bár szerintem ő mindig az, de hát számára fontos a szüleim felé intézett első benyomás. Én még egy jó ideig fetrengtem az ágyban, majd olyan tíz óra felé én is el akartam menni tusolni, de Eli még mindig elfoglalta a fürdőt, így gondoltam rálesek, hogy mit csinál annyi ideje. Amikor benyitottam, a kis omega ott állt a tükör előtt és nézegette a pocakját, ami már azért kissé gömbölyedebb, lehet csak beképzelem, mert már nagyon akarom látni a piciket, de ez akkor is csodálatos. Lassan rámemelte a tekintetét, majd az arcát apró pír öntötte el. Odasétáltam hozzá és lehajoltam a pocakjához, hogy két apró csókot hintsek rá.
-Látjátok apátok nem bír engem békén hagyni egy percre sem.-simított Eli a tincseim közé miközben még mindig a pocakjával szemeztem.
-Na jó ez nem igaz, már három órája itt vagy bent, tudod én is szeretnék tusolni.
-Micsoda már tíz óra, én még sehol se vagyok. El az utamból.-lökött rajtam egy kicsit, majd már szaladt is ki a fürdőből.
Én csak kuncogni tudtam rajta, majd elkezdtem levetkőzni. Beálltam a forró víz alá és kikapcsoltam az agyam, végre nem kellett aggódnom azon, hogy mi lesz ha a szüleim rosszul reagálnak majd, vagy éppen hogyan fog alakulni a jövőm, egy dologban biztos lehettem, hogy Eliot és a picik mindig mellettem fognak állni. Amikor már kellően hosszú ideje voltam bent a saját gondolataimmal, elállítottam a vizet és gyorsan megtöröltem magam. Még mielőtt kimentem volna, megpróbáltam a hajamat is beállítani több, inkább kevesebb sikerrel. Visszasétáltam Eli szobájába és kiválasztottam magamnak egy egyszerű fekete farmert, valamint egy sötétkék pulcsit. Eliot akkor éppen még a hajával babrált, ezután ő is felöltözött, de ő gondosan odafigyelt arra, hogy hasonlítson az öltözékünk, emiatt ő is egy fekete vászon nadrágot kapott fel és egy világos kék kötött pulcsit. Hozzá kell tennem, hogy irtó cukin állt rajta.
YOU ARE READING
Az újsrác, egy omega...
FantasyIsaac Brown egy hatalmas hírnévvel rendelkező alfa család örököse, ami miatt mindenki retteg a fiútól és ő ezt ki is használja, mígnem az utolsó gimnáziumi éve alatt betoppan az iskolába egy új srác, akiről kiderül, hogy omega. Hogy milyen lesz az...