5.rész

5.1K 263 25
                                    

Eliot szemszöge:

Pontosan három napon és három éjjelen át tartott az első heatem, bár nem volt a legkellemesebb, de azért annyira nem is volt vészes, valószínűleg az is rásegített, hogy Isaac az első két napon velem volt és csak az utolsó napon ment haza. Nagyon ki volt szegény, biztos nehéz volt számára visszafogni az állati ösztöneit. Mivel vége lett a heatemnek, ezért mostmár mennem kell iskolába, pedig még nagyon nem volt kedvem hozzá. Egy jó van ebben az egészben, hogy láthatom Isaacat, bármennyire is tagadnám, magamnak azért be kellett vallanom, hogy kicsit odavagyok az alfa fiúért, na meg persze a buli óta nem láttam két újdonsült barátomat sem. Fogalmam sincs mit történt velük azon az estén. 
Szóval amint felkeltem, gyorsan elszaladtam fogat mosni, meg kicsit beállítani a hajamat, mert pontosan úgy néztem ki, mint egy madárfészek miután a mamamadár meg a papamadár szétkúrta. Miután elkészültem leszaladtam a konyhába, elköszöntem anyutól és már mentem is az iskola felé. Utam közben hirtelen valaki felugrott a hátamra és az illatából ítélve nem más volt, mint kedvenc béta lányom Reb.
-Jó reggelt, kedves Eliot, végre megtisztel minket jelenlétével és eltolja képét a mi csodás iskolánkba?
-Hát igen, mint láthatja hölgyem ez a terv.
-Egyébként komolyan hol voltál tegnap, teljesen egyedül hagytatok, úgy unatkoztam.
-A bulin megkezdődött az első heatem és muszáj volt még tegnap otthon maradnom, de miért voltál egyedül hol volt Ezekiel?
-Jaj szegénykémnek komoly szerelmi bánata van a buli óta, de mesélj csak nekem, hogy is történt az első heated, gondolom ha a bulin kezdődött akkor ott valamelyik alfa szívesen állt a szolgálatodra-kezdte el felhúzogatni a szemöldökét Beca.
-Ki nem találnád melyik alfa "állt a szolgálatomra"
-Fogadjunk, hogy Isaac.-nézett rám úgy mintha abban reménykedne, hogy a válaszom-nem-lesz
Mire én csak bólintottam.
-Na ne bassz, te komolyan lefeküdtél azzal a pöccsel, nem már Eliot nem tudtál volna magadnak olyan alfát találni aki nem ment már át a fél sulin.
-Hé, először is kezdjük ott, hogy nem feküdtünk le, csak hazavitt meg velem volt az első két napban.
-Aha én meg most jöttem unikornisföldről, most komolyan szerinted elhiszem, hogy pont Isaac fogta magát vissza.
-Hát ha hiszed ha nem így történt, pedig én még könyörögtem is neki, hogy tegye meg, de nem tette, azt mondta bármikor máskor megdugna a kedvemért, csak legyen tiszta az elmém.
-Ez azért durva, róla mindig csak azt hallani, hogy bárkit bármikor és bárhol megdönt, lehet hogy bejössz neki.
-Áh nem hiszem, csak szerintem zavarja az ódorom vagy egyszerűen nem tetszem neki és csak segíteni akart.
-Na jó te teljesen hülye vagy Eliot, nálad jobb omega csávót keresve se találna, olyan az illatod, hogy én mindjárt rád vetem magam pedig a csajokra bukom, ja és Isaac meg a segíteni akarás ki van zárva babám, hidd el nekem.
Mindketten csak kuncogtunk
-Egyébként neked, hogy telt az estéd?
-Hát tudod táncoltam ezzel azzal, iszogattam szóval elment-mondta Reb
-Nem nem ilyen könnyen nem menekülsz, mi volt azzal az alfa lánnyal?
-Ja hogy ő vele, igazából semmi, smároltunk utána én haza is jöttem, hogy őszinte legyek nem is emlékszem rá.
-Értem és Ezekiellel mizujs, említettél valami szerelmi bánatot, ugye ehhez nem Leonak van köze mert ha bántotta Zeet én teszek róla, hogy még a kölykei is megkeserüljék.
-Nyugi Eli, Leonak van hozzá köze de nem úgy ahogy te gondolod, alfa barátunk megcsókolta az öcsikémet aki azóta nem akar enni és iskolába járni mert nem mer szembenézni Leoval.
-De hát ha bele volt esve akkor miért nem örül neki, hogy végre össze jöhetnek én ezt nem értem-értetlenkedtem
-Attól tart, hogy Leo átveri, hiszen eddig mindig végignézte, ahogy bántották mégsem tett ellene semmit, most meg hirtelen fellángolt benne a szerelem, őszintén nekem is gyanús lenne, de én csak a legjobbat akarom Zeenek szóval bárhogy is dönt én mellette állok.
-Ez csak természetes, bár nem ismerlek titeket régóta, de annyira megkedveltelek titeket.
Ezután pedig Beca megölelt, és hamarosan meg is érkeztünk az iskola épületéhez.
Miután beléptünk a kapun, meglepő módon Leo igyekezett felénk.
-Sziasztok, Beca Zeek ma sem jön suliba igaz?
-Eltaláltad, de ezt csakis magadnak köszönheted, minek kellett őt megcsókolnod-kezdett egyre idegesebb lenni a béta lány mellettem
-Vajon miért, talán mert bejön azért, de ezt már te is tudod, amúgy is visszacsókolt.
-Persze, hogy visszacsókolt te fafejű mert tetszel neki-szólaltam meg én is.
-Ha tényleg tetszenék neki akkor miért nem hajlandó velem megbeszélni.
-Nem is tudom, mert fél attól, hogy átvered,de ez csak egy sejtés-mondta neki gúnyosan Beca.
-Már miért tenném?
-Figyelj Leo éveken át szivattátok, ne várd, hogy egyik napról a másikra megbocsájtson, beszéljétek meg.-próbáltam megértetni vele a helyzetet.
-Beszélnék én vele Eliot de, nem hajlandó suliba jönni.
-Leo, édes drága szivem, fogd meg azt a szép hosszú lábadat és suli után kísérd haza Becát, mert ha nem rémlene akkor elmondanám, hogy ők testvérek és egy házban élnek, és mivel Ezekiel nem nagyon jön ki a szobájából szerintem ott találod. Aztán vagy tudsz vele beszélni, vagy kidob a házból.
-Megtennéd értem?-nézett könyörgően az alfa fiú a béta lányra.
-Most az egyszer, de ha ennél is jobban megbántod, nem érdekel, hogy nagyobb vagy erősebb, neked ugrasztom Eliot.
-Hé álljon meg a menet, miért pont engem?
-Ugyan már hagynád, hogy én verekedjek, miközben te egy igaz alfát is lenyomtál?
-Na jó akkor tudod mit, mindketten neki esünk, az a biztos.
Nevettünk össze, viszont elfelejtettük, hogy csevejünknek egy  harmadik tag is fültanúja, bár Leo is jót kuncogott.
-Köszönöm Beca, és ha valamit elszúrok megint akkor hagyom hogy megverjetek még nem is ellenállok.
-Még szép, hogy hagyod magad-nevettünk megint össze.
-Okés akkor suli után itt megvárlak ha neked úgy jó?-tette fel a kérdést Leo
-Rendben Rómeó akkor itt találkozunk.-mondta neki Reb.
-Akkor én mentem srácok, mégegyszer köszi.
-Várj egy pillantot Leo, Isaac már itt van a suliban?
-Nem, még nem jött még általában késik.
-Jaj, okés köszi, na szia
-Sziasztok
Miután elköszöntünk egymástól, Becával bementünk a terembe és mivel Ezekiel nincs suliban így egymás mellé ültünk le. Megkezdődött az első óra, viszont nekem csak Isaacan jártak a gondolataim, remélem szünetben összefutunk. 
Eltelt az első három óra és végre itt van a fél órás szünet, terveim szerint átmegyek Isaacékhez.
-Beca elmegyek mosdóba, aztán átmegyek az alfa osztályba, meg akarom köszönni Isaacnek, hogy velem maradt.
-Rendben menjél csak, de vigyázz magadra.
El is indultam a mosdók felé, benyitottam az ajtón és megpillantottam gondolataim főszereplőjét, miközben éppen egy omega lányt tervezett megfektetni a férfi mosdóban. Az ajtó nyitódásának hangja miatt, mindketten rám kapták a tekintetüket, amint Isaac észre vette már könny áztatta szembogaraim, azonnal ellökte magától a lányt. Én pedig ezzel a lendülettel kiszaladtam az ajtón, nem érdekelt, hogy hányan látnak, csak futottam. Nem kellett volna ennyire megviselnie mert nincs köztünk semmi, de én mégis reménykedtem benne, hiszen olyan kedves volt velem, és megértő, de ezek szerint neki semmit nem jelentett.
ELIOT-kiabálta nevem......

Hát itt is lenne a következő rész, és ha minden a terveim szerint alakul akkor ezen a héten jön mégegy. Nagyon hálás vagyok nektek, hogy ennyien olvassátok . Remélem ez a rész is tetszeni fog. 

Puszi a pocitokra,Cseni

Az újsrác, egy omega...Where stories live. Discover now