6.rész

4.9K 264 28
                                    

Eliot szemszöge:

ELIOT-kiabálta nekem Isaac......
Én csak futottam tovább egészen addig míg be nem értem az osztálytermünkbe. Akkora hévvel estem be az ajtón, hogy szinte kivétel nélkül mindenki rám emelte tekintetét, majd egy pár másodperc múlva a kíváncsi szempárak mögém vetődtek, valószínűleg az alfa miatt hiszen ő követett. 
-Mi a fasz történt.-jött oda azonnal Beca,miután észrevette kisírt szemeim
-Ez nem rád tartozik Béta, csak rám és Eliotra.-izott szeme a dühtől, barátom láttán.
-Ezt te sem gondoltad ugye komolyan Isaac, Eliot itt sír te pedig azt hiszed, hogy nem fogok beleszólni, hát nagyon el vagy tévedve barátom.-kezdett felbőszülni a lány,látszott rajta, hogy mindjárt nekiesik az alfának.
-Haggyátok már abba, olyan, hogy te és én Isaac nem is volt és nem is lesz, felfogtad.-néztem a tőlem sokkal magasabb fiúra.
-Te pedig Beca, mindent nagyon köszönök de ő nem tehet arról, hogy egy faszkalap ennek született, ne mocskold be a kezed miatta.-erőltettem magamra mosolyt.
-Eliot ne csináld ezt, tudom elkúrtam, de minden olyan szép volt hétvégén.
-Jól mondod a hétvégén minden gyönyörű volt, de neked ezt a mai akcióddal sikerült elszúrnod.
-Tudom és bocsájts meg többet nem fordul elő,megígérem.-megakart érinteni, de elrántottam a karom tőle.
-Nem kell ígérned hisz nincs köztünk az ég világon semmi.-kezdett megint rám törni a sírás, hiszen  ezek a szavak, az én torkomat is marták, mert ez volt a szín tiszta igazság.
-De én szeretném, hogy legyen, basszus tényleg szeretném.-nézett rám könyörgő szemekkel.
-Hova szaladtál el így Isaac, mi még korán sem végeztünk egymással.-jött be az osztályunkba az az omega lány aki még előbb az alfa száján csüngött.
-Látod már vár a csajod, tünjetek mind a ketten a szemem elől és Isaac bár még el se kezdődött a mi történetünk én örülök, hogy már most leesett milyen is vagy, mert még nem tudtál akkora sebet ejteni rajtam.
-Eliot..-szeretett volna még valamit mondani, de elharapta a mondatát és sarkon fordult majd az omega lánnyal elhagyta a termet.
Én életemben ekkorát még nem hazudtam, ettől nagyobb sebet nem is tudott volna rajtam ejteni. Szemeim újra égni kezdtek, ismét könny borította el őket. Amint Reb észrevette felkapta mindkettőnk cuccait és ráfogva csuklómra velem együtt kiviharzott a teremből. Nem is kérdeztem hova megyünk egyszerűen csak hagytam, hogy vigyen magával, hiszen most szinte semmi nem érdekelt. Végül egy folyó parton kötöttünk ki, majd a béta lány lenyomott a fűre és megkért, hogy meséljek el neki mindent ami történt.
-Én mondtam hogy Isaac egy seggfej, nem érdemli meg, hogy sírj miatta érted, sírj inkább amiatt, hogy lemaradtunk Meyer tanárnő érdekfeszítő kémia órájáról.-fogta kezei közé arcomat és kicsit megrángatta, ami miatt egy mosolyt csal arcomra.
-Jaj most el se tudom képzelni mennyit nevethetnek rajtam a suliban, Isaac Brown újabb áldozata aki elhitte, hogy az alfa odáig van érte.-hajtottam le buksimat.
-Kit érdekelnek, egyébként szerintem arról megy a duma, hogy az alfa még soha nem könyörgött ennyire senkinek, biztos mindenki azt találgatja ti milyen kapcsolatban vagytok.
-Hát ez fantasztikus.Na mindegy is menj vissza mert még meg kell mentened az öcséd és Leo kapcsolatát.
-Óh basszameg, még ők is, csodálkoztok, hogy szingli vagyok, miközben a párterapeuta szerepét kell játszanom, komolyan mondom ebből fogok diplomázni, már gyakorlatom is lesz. Na csókollak Eliot, holnap találkozunk.
-Szaladj, ja és üdvözlöm a gerléinket.
Amint Reb elszaladt én is felálltam és hazamentem, anya eléggé ki volt akadva, hogy lógtam, de miután elmeséltem neki mi történt, megértette. Sőt még azt is mondta, hogyha akarok itthon maradhatok, de nem adom meg azt az örömet Isaacnek és a többi embernek a suliban, hogy engem összetörve lássanak. Miután vettem egy kellemes fürdőt, azonnal bebújtam az ágyba.

Isaac szemszöge:

Ezt nem hiszem el, nem is akartam én ezt a csajt, csak megcsókolt én pedig már régóta nem voltam kielégülve, hiszen a hétvégémet a kis omegámmal töltöttem, kinek illata egész végig ingerelt és az se segítettt igazán, hogy rengetegszer nyomta csodás félgömbjeit nemesebbik felemhez. Így gondoltam nem lesz akkora baj belőle, hogyha leszop.Viszont az én drága omegámnak pont ekkor kellett benyitnia. Csodás, még el se kezdődött semmi de már elbasztam. Soha nem éreztem ilyet még senki iránt, a hétvége nem csak neki volt megnyugató, de nekem is, úgy hatott rám mint egy terápia. Nem csak a szexre gondoltam, hanem arra is, hogy mennyire jó nekem őt a karjaimban tartani. Ha őszinte akarok lenni, lehet ezért is engedtem annak a lánynak, mert megijedtem ezektől az ismeretlen érzésektől. Miután Eliot elküldött a termükből csak egy mondat járt folyamatosan a fejemben, hogy leesett neki milyen ember is vagyok, de én nem szerettem volna, hogy ő ilyennek lásson.Beérve a saját termembe legjobb haverom rögtön észre vette, hogy velem valami nincs rendben. Oda is jött, hogy megkérdezze mi történt, én pedig szóról szóra elmondtam.
-Érted bazdmeg még az enyém se volt de már sikerült elveszítenem.-hajtottam le a fejem, torkomba éreztem azt a bizonyos gombócot, de nem engedhettem meg magamnak, hogy bárki is sírni lásson.
-Hát haver ezt elkúrtad nem kicsit, hanem nagyon. Azonban még semmi nincsen veszve, próbáld meg kiengesztelni. Próbálkozz be Rebnél hátha segít, vagy ha ma sikerül kibékülnöm Zeekkel akár nála is puhatolózhatnék.-veregette meg vállam
Tudtam, hogy igaza van, ha tényleg komolyan gondolom akkor harcolnom kell érte, és megszerezni mert számomra más lehetőség nincs.
-Beca ki van zárva, de ha úgy alakul akkor megköszönném ha Ezekielnél egy kicsit kérdezősködnél, bár ha nem segít azt is megértem, hiszen oltári nagy faszkalap voltam vele.
-Hát akkor mindent bele te nagy alfa.-kuncogott Leo.
-El sem tudtam volna tavaly képzelni, hogy mind a ketten hajtunk majd valaki után.-nevettünk össze. 


A suli végetért és megláttam Becát az udvaron, Leo pedig erősen igyekezett felé. Remélem neki legalább összejön. Majd elindultam először Eliot háza felé, de rájöttem, hogy most még túl korai lenne a bocsánatát kérnem, így megfordultam és elindultam a saját otthonom irányába. Amint hazaértem, a személyzet köszöntött. Hálát adtam istennek, hogy a szüleim nincsenek itthon, és nem is lesznek még egy darabig. Csak megőrítenének azzal, hogy mikor hozok már haza egy alfa lányt. Ha megtudnák, hogy egy omega, ráadásul egy fiú jön be nekem tuti megőrülnének. Mindegy is nem ők fogják eldönteni. Miután letusoltam, beindítottam a kedvenc lejátszási listát, majd beléptem a galériámba és végignéztem azokat a képeket amiket a kis omegával csináltam hétvégén. A kedvencemet pedig beállítottam háttérnek. Eldöntöttem, hogy mindenképp az enyém lesz. Majd álomra hajtottam a fejem.

ÚJ RÉSZ!!! Elnézést, hogy múlt héten nem tudtam kirakni, de egyszerűen sehogy sem tetszett, még most se vagyok vele megelégedve, de ettől jobb már nem hiszem, hogy lesz. Szóval majd a következő részben, már hozok egy kicsivel több izgalmat. Addig is nagyon szépen köszönöm, hogy olvassátok. Szép hetet mindenkinek.

Puszi, Cseni.

Az újsrác, egy omega...Where stories live. Discover now