19.rész

4.3K 226 16
                                    

Eliot szemszöge:

A reggeli nap sugara erősen világított be a szobám ablakán, emiatt már nem bírtam tovább zárva tartani szemeimet. Mellettem Isaac még az igazak álmát aludta. Nem tudom mennyi ideig lehettünk a szobámban, viszont a levegőben csak kettőnk ódora volt érezhető, a környezetünk is azt sugalta, hogy az utóbbi napokban mi nem csak aludtunk, sőt szinte nem is aludtunk. Igazából, hogy őszinte legyek arra még emlékszem, hogy együtt fürödtünk, majd utána lefeküdtünk egymással, de hogy hány alkalommal, az teljesen kiesett. Megpróbáltam minél halkabban kikelni az ágyból, de éles fájdalom nyilalt bele a derekamba és a fenekem is sajgott, ennek következtében elterültem a szobám padlóján, hiába próbáltam kapaszkodni a takarómba, azt is rántottam magammal. Pár pillanat múlva Isaac már mellettem is termett, hogy felsegítsen. Fejemet egyből elöntötte a pír, hiszen az alfa ádámkosztümben szambázott előttem. Hihetetlen, hogy hogyan fért belém pénisze, mostmár értem miért fáj úgy nagyjából minden porcikám. Miután segített felállni, persze a két lábamra és nem máshogy, azonnal megragadta a derekam és magához húzott egy érzelmes csókra, amit nem voltam rest viszonozni. Nyálcserénk kezdett kicsit hevesebb tempót felvenni, amikor fülemet apró neszek hangja csapta meg, az ajtóm felől.
-Szerinted még meddig tart Eliot heatje?-kérdezte egy karcos férfi hang, ami valószínűleg az alfa legjobb barátjához tartozott.
-Fogalmam sincs, de már öt napja ki se szagoltak.-mondta feltehetőleg anyukám.
Isaac büszkén elmosolyodott és adott még egy puszit az ajkamra.
-Jó reggelt.-mondta.
-Neked is, te mennyire emlékszel?-kérdeztem
-Hát, hogy őszinte legyek a fürdés utáni eset megvan, meg még az utána lévő nap de a maradék három teljesen kiesett. Egyébként rohadt jól bírtuk bébi.-csókolta meg a homlokom.
-Te bolond.-csaptam meg gyengéden vállát.
-Na nem gonoszkodunk azzal, aki öt napig csak azt hallgatta, hogy "Ezh az Isaac" "Élvezzh bhelém".-próbálta utánozni a hangom több kevesebb sikerrel.
-Jaj ez mintha téged annyira zavart volna, de ha mégis így van akkor legközelebb majd másnak mondom.-húztam az agyát.
-Na azt próbálnád meg, akkor nem kímélném kicsit sem a csinos kis segged.-paskolta meg kissé hátsó felemet.
-Ja, hogy most még visszafogtad magad.-emeltem fel a szemöldököm és karoltam át a nyakát, majd odahajoltam a füléhez.-Legközelebb ne merd.-majd megharaptam kicsit hallószervét és elhúzódtam.
-Ne aggódj még azt is elfelejted majd milyen bolygón vagy.
-Áll az alku, de most menjünk tusolni, utána meg felöltözni, mert anyámék azt hiszik még mindig dugsz engem.
-Hát ha nem kapsz valamit hirtelen magadra, lehet nem is fognak tévedni.-simított végig gerincem vonalán, mire engem kirázott a hideg.
-Pedig azt hittem segítesz tusolni, mert egyedül nem igazán fog menni.-vöröslő fejjel zavaromban kuncogtam.
-Persze segítek én.-majd már indult is volna meg a fürdő felé.
-Hé Isaac, de semmi szex értve vagyok.
-Hát hogyne, hercegem.-lehajolt és térdhajlatomnál és derekamnál megfogott és elcipelt a fürdőig.
A fürdés közben, néha le kellett állítanom Isaacat, de egyszerűen fizikailag képtelen lettem volna elviselni mégegy szeretkezést, még akkor se ha vele történik. Miután kiszálltunk a zuhanykabinból, gyorsan megtöröltük minden porcikánkat. Amint visszasántikáltam a szobámba, Isaac árgús szemekkel figyelte minden lépésem, és nem viccelek, ha nem kérdezte meg öt percenként, hogy segítsen e valamiben, akkor egyszer sem. Először magamra kaptam egy egyszerű melegítő nadrágot, majd az alfa egyik pólóját. Még mindig fájt egy két helyen a testem, de már nem annyira, mint amikor felébredtem. Lehúztuk az ágyról a huzatot, majd kitártuk az ablakot, hogy a szobában ne a mi illatunk, az elhasznált oxigénhiányos levegő és a szex szaga terjengjen. Ahogy ezzel megvoltunk, összeszedtük magunkat és kiléptünk a szobámból. A szennyest gyorsan elvittem a mosógéphez és elindítottam rajta a megfelelő programot. Majd leballagtunk a lépcsőn, ahol a konyhában tippem alapján Leo és anyukám valamint Ezekiel ültek, valami édességet falatozgatva. A sütinek az illata azonnal megcsapta az orrom, és már a nyál is összefutott a számban hiszen már vagy 5 napja nem ettem semmit, és ezzel Isaac is így volt, bár ő konkrétan engem falt fel, de szerintem ezzel nem igazán tudta azt kielégíteni, hogy nem evett semmilyen rendes kaját. Egymásra pillantottunk, majd se szó se beszéd megiramodtunk a hűtőnk felé. Anyuék csak kitágult szemekkel bámultak ránk, miközben mi villámsebességgel pakoltuk ki a zöldségeket és a felvágottakat a hűtőből, hogy egy gyors szendvicset össze dobjunk. El se telt három perc már az alfával, az asztalnál úgy kezdtünk el falni, mintha az éhezők viadalát játszanánk.
-Egyébként jó reggelt nektek fiatal urak.-nézett ránk kicsit szúrós szemmel anyukám. Én csak esetlenül visszaintettem, mert éppen egy nagy falatot próbáltam rágás nélkül lenyelni, Isaac pedig valami jó reggelt félét próbált kinyögni, bár a szája tele volt.
-Eliot édes drága kisfiam, mondd miért kell arra hazajönnöm délután a munkából, hogy a házban nem lehet megmaradni, az illatotoktól.
-Hát az úgy volt, hogy ......-gondolkodtam, hogyan is szépíthetném a sztorit, hiszen anyámnak mégse mondhattam, hogy azért mert arra kértem Isaacot, hogy basszon meg.
-Elinek heatje volt én pedig, hogy is mondjam, hát segítettem neki, hogy jobban érezze magát.-mondta lazán a mellettem falatozó alfa. Mire az én állam is, de anyámé legfőképp, a padlót súrolta.
-Azért tesó öt napig, ilyen állóképességed még neked sincs.-ütötte meg Isaac vállát Leo.
-Együtt összehoztunk.-pillantott rám egy kis időre, majd vissza legjobb barátjára, és össze nevettek.
-Édes drága jó istenem, kíméljetek meg a részletektől.-motyogta anyám maga elé.
-Engem azért majd érdekelne és szerintem Beca is így van vele, szóval Eli valamikor összeülünk egy mese délutánra.-mondta izgatottan Ezekiel.
-Kamaszok, nem bírtok a hormonjaitokkal, Eliot ott van a tabletta.-szidott meg egy kicsit anyukám.
-Én mondtam neki, de hajthatatlan volt.-emelte fel védekezően a kezét Isaac.
-Téged sem kell azért félteni, egy percembe se telt és már meg is győztelek.
-Hidd el baba, még az az egy perc is sok volt miközben ott ve....-kezemmel gyorsan befogtam a száját, hiszen mégse akartam, hogy anyám mindent halljon. Amikor elakartam húzni a kezem, mint egy kis óvodás végignyalt tenyeremen.
-Egyébként történt valami érdekes ez alatt az idő alatt.-próbáltam terelni a témát, kezemet pedig nadrágomba töröltem.
- Nem igazán, viszont Isaac kerestek a szüleid a suliban, viszont mondtam, hogy jelenleg nem vagy itthon, de két hét múlva vissza fognak jönni veled beszélni.-mondta Leo. Éreztem, hogy az alfa kissé befeszül mellettem. Azt mindig is tudtam, hogy nem ápol túl jó kapcsolatot a szüleivel, de hogy ennyire felhúzná ez a téma, arra nem számítottam.
-Nem mondták mit akarnak?-kérdezte az alfám.
-Hát nekem csak annyit mondtak, hogy egy családi esemény lesz, amin szeretnék ha részt vennél, és Eli nélkül.-hajtotta le a fejét Leo. Gondolom nem akart megbántani azzal, hogy a pasim szülei nem igazán akarnak elfogadni.
-Őt miért ne vihetném?-háborrodott fel egy kicsit Isaac.
-Anyud így fogalmazott, hogy a "fiamtól elvárom, hogy megjelenjen a ribanc omegája nélkül", ne haragudj Eliot.-nézett rám kissé sajnálkozó szemekkel, én pedig legyintettem, miszerint nincs harag, tudom, hogy ő nem így gondolja. Anyum persze rögtön a védelmembe kelt, hogy hogy mernek engem ribancnak nevezni, de igazából mindenki felháborodott rajta csak én nem.
-Azt felejtsék el Eli nélkül nem megyek sehova.-kezdett egyre dühösebb lenni Isaac, a szeme is kezdett vörösessé válni. Megragadtam karját, majd elnézést kérve felhúztam őt a szobámig.
-Hé figyelj rám, ők a szüleid, lehet nem éppen a legjobbak, de akkor is. Tudom, hogy azért nem fogadnának el mert omega vagyok.-fogtam két kezembe arcát és ujjbegyemmel simogattam azt.
-Honnan?-nézett rám kicsit meglepett tekintettel.
-Tudod igaz alfa vagy, az csak akkor lehet ha mindkét szülőd alfa, így valószínűleg ők is egy alfát akarnak melletted látni.
-De ezt nem ők döntik el.-morgott
-Hát persze, hogy nem, de akkor is ez egy családi rendezvény, menj el és ha nem érzed jól magad tudod hol találsz.-húztam magamhoz. Ő a fenekem alá nyúlva megemelt, én rögtön dereka köré csavartam lábaim, és egy hosszú csókban forrtunk össze. Közben leült velem az ágyra. Ez a csók most lágy volt és szenvedélyes, de nem akartunk tovább haladni, csak most mindkettőnknek egymásra volt szüksége. Miután elváltunk, csak szorosan magához ölelt.
-Szeretlek Eli, nem hagyom, hogy a szüleim elválasszanak minket. Elmegyek arra a szarra, de ha egy rossz szót szólnak is rád, vagy feleséget akarnak nekem találni, akkor én azonnal eljövök és nem fog érdekelni semmi.-motyogta a nyakamba.
-Nem is kell, ha bármi történik jöhetsz hozzánk én pedig majd felvidítalak oké?-adtam egy csókot az ajkaira. 
-Rendben van, már csak annyiban reménykedem, hogy miután boldogítottál lábra tudsz majd állni.-kacsintott. Én pedig csak nevetve bújtam hozzá.


ÚJ RÉSZ!!!! Úristen el sem hiszem, hogy végre volt egy kis időm leülni és megírni ezt a részt. Rengeteg idő eltelt az utolsó óta, amiért még egyszer elnézést kérek. De azért remélem ez a rész elnyeri majd a tetszéseteket. Mostmár ígérem ismét visszaáll a heti egy rész, hiszen végre megvannak az utolsó dolgozataim is. Nagyon hálás vagyok, ha elolvastad.💛🧡💚💙❤💜

Puszii, Cseni💖💖💖

Az újsrác, egy omega...Where stories live. Discover now