3. évad 23. rész

936 69 10
                                    

Mark szemszöge:

Ahogy a szobámhoz közelebb értem a kis omega illata, ami úgy általánosságban szinte alig érződik, egyre inkább kúszott fel az orromba, mint valami kellemes hívószó. Amikor benyitottam Alex el volt terülve az ágyamon és szinte a pólóimba volt elbújva, épphogy csak a szőke hajkoronája világított a sötétségbe borult szobában. Amint léptem egyet befelé végre rám emelte a tekintetét, az arca bíboros volt a szemei csak úgy izzottak, mintha olvadt zafírok lettek volna, homlokán pár izzadságcsepp is gyöngyözött ezzel is azt tükrözve, hogy fájdalmai vannak. Rögtön kipattant az ágyból és hevesen nekem ugrott, a hátamon éreztem, ahogy a kis kezeivel úgy markolja a pólómat, mintha az élete függene ettől, az arca teljesen elmerült a nyakhajlatomba, így már nem tudtam csodálni a gyönyörű arcát. Miután az első sokkból én is kicsit összeszedtem magam, ugyanúgy visszaöleltem és próbáltam őt megnyugtatni, mert olyan hevesen vette a levegőt, mint aki tényleg a fulladástól rettegne.
-Baba, mi történt, nem értem miért nem hívtál, tudod, hogy elmentem volna érted csak egy szavadba került volna.
-Nem jöhetsz ahhoz a házhoz, már megmondtam.-a hangja szinte egy egész oktávot mélyült mintha nem is ugyanaz az ember állt volna előttem.
-De az sem jobb, hogy így mentél végig az utcán, belegondoltál abba, hogy mi történhetett volna, nem vagy megjelölve, ha több alfa rád bukkan, akkor...
-Istenem ne tarts már szent beszédet, tudom, hogy hülyeséget csináltam, de nem bírtam, azt hittem, hogy bírni fogom, de nem ment. Tudod mennyi gyógyszert bevettem Mark?-emelte rám végre a szemeit, amit most apró könnycseppek leptek el.
-Szükségem van rád, jobban, mint eddig bárki másra, azt hiszed ez engem nem ijeszt meg, hogy még ilyet is elkövetek, holott már nem vagyok idióta tini. Mégis, muszáj voltam idejönni, mert ha nem esküszöm megőrültem volna.-kezdett el egyre jobban sírni, és rá kellett jönnöm, hogy ő csak próbált nekem jót tenni azzal, hogy nem hívott oda ahhoz a házhoz, de így magát sodorta veszélybe és ha emiatt történt volna vele valami talán sohasem bocsátom meg magamnak.
-Nincs semmi baj, örülök, hogy itt vagy és csakhogy tudd én is majdnem megőrültem nélküled, minden pillanatban arra vágytam, hogy veled legyek. De szeretném ha tudnád, hogy ha még mindig nem akarod, hogy a heated alatt igazán veled legyek akkor most lent kell aludnom, nem vagyok igaz alfa és én nem bírom úgy ki, mint apa.-simítottam az arcára, hogy a már rászaradt könnyeket óvatosan leszedjem.
-Nem jöttem volna el idáig ha azt akartam volna, hogy külön aludjunk.-simított fel az arcomra, majd az ujjai elszánkáztak a fülem mellett, épphogy csak érintve azokat, majd a hajamba kapva közelebb húzta magához az arcom. A következő pillanatban az ajkaink egybeforrtak, hiába nem az első csókunk volt, mégis hirtelen minden idegszálam arra kezdett el koncentrálni, hogy kiélvezhessem ezt a pillanatot. Mintha a levegő felpezsdült volna, az idő pedig befagyott volna. Csak ő volt és én, nem voltak bajok, nem voltak elfeledett családtagok és nem voltak problémák, csak két szerelmes akik talán mélyen legbelül tudták, hogy nem bírják ki egymás nélkül mégis megpróbálkoztak vele, de végül ők is belebuktak. Az ajkaink mint két mágnes ellentétes pólusa vonzották egymást. Nem zavart meg minket, hogy éppen a fogaink koccantak a csókunk hevében, vagy hogy már talán három perce levegőt sem vettük, ami persze ilyen helyzetben teljesen képtelenségnek tűnik én mégis úgy éreztem. Életem egyik legjobb csókja volt, ahogy a szobámban állva hamuszürke fényben ázva egymás karjaiban lehettünk.

Lassacskán enyhült a köztünk lévő égő láng, szó sincs arról, hogy kialudt volna, egyszerűen csak kissé gyengédebb fokozatra kapcsoltunk. Kezemet a derekáról átcsúsztattam a csípőjére és elkezdtem őt az ágy felé tolni. Először ő zuhant a puha paplanra én pedig felé másztam, közben a földre leszórtam az összes pólót, amit odagyűjtött maga köré, mint egy aranyos kis fészket. Talán most először szakadtam el tőle, egy hosszabb pillanatra, amióta az ajkaink megkezdték a táncot.
-Olyan gyönyörű vagy basszus.-szaladt ki a számon, ő pedig ezt talán az egyik legszebb mosollyal viszonozta amit valaha is láttam. A kezei a pólóm alját birizgálták, természetesen engedtem neki, hogy levegye rólam, utána én is megszabadítottam őt a felső és az alsó ruházatától is. Az egyik kezemmel a kis mellbimbóit csíptem össze miközben a másikkal a combját simogattam végig. Amilyen közel voltunk a hasamnál éreztem, hogy eléggé szűkölködik már az alsónadrágjában ezért attól is megszabadítottam. Csókjaimmal elleptem a nyakát, a mellkasát és az ámulatba ejtően kecses derekát, bűn lett volna kihagyni ebből a játékból.

Alex egy idő után átvette a vezető szerepet, addig ficánkolt amígnem ő került felül. Hosszú ujjaival mint Houdini várazsolta le rólam a nadrágot. Ő is először a nyakamnál játszadozott, főleg a fülem alatti résszel töltött el hosszabb időt, mindenki tudja, hogy itt érezni az egyik legjobban a feromonom illatát. Talán pár perc telhetett el amikor éreztem, hogy nyálas csókjaival egyre lejjebb és lejjebb halad, mígnem elérte a farkamat, ami már a hasfalamhoz szegeződve várta, hogy végre valaki kezelésbe vegye. Alex, mint egy ártatlan kisangyal pillantott fel rám, fagyos kék szemeivel, amik most mégis izzottak a vágytól és az érzelmektől. Ezután pedig rögtön a torkára engedte a férfiasságomat, belőlem pedig szinte minden levegő kiszaladt. Ő pedig csak folytatta, szépen ütemesen, egészen addig amíg meg nem éreztem azt a bizonyos görcsöt az alhasamban.
-Elfogok menni cica, szóval ha nem akarod...-mielőtt kimondhattam volna, hogy ha nem akarja lenyelni, akkor inkább hajoljon el, de ő erre gyorsabb fokozatra kapcsolt és a vágycseppjeim minden kis részet lenyalogatta rólam.

Kapva kaptam az alkalmon és visszahúztam őt az ölembe, az arcán egy kis sunyi vigyor terült el, pontosan tudta, hogy az előbbi tettével szinte kicsinált. Kezeimet a combájara szorítottam, amik az én lábaim mellett terültek el. Az ujjaimmal pedig addig simogattam, míg az egyik szépen be nem csúszott a nedves lyukába, persze a simlis mosolya azonnal leolvadt az arcáról. Miután szinte rögtön a második ujjamat is feldugtam neki, a fejét a vállam gödrébe hajtotta, így minden egyes nyögését közvetlenül a fülem mellett eresztette el.
-Mark, légy jó alfa és bassz meg.-motyogta a fülembe és a mondat közepén kicsit megharapta a fülcimpámat, amit eddig nem is tudtam, hogy szeretek de ezek után lehet új érzékeny pontom lett. Természetesen a kérése számomra parancs volt, a lábai alá nyúltam és átfordítottam magunkat így ismét én lehettem felül, egy apró puszit ejtettem meg dús ajkán, aztán az ujjaim helyére a farkamat helyeztem. Na ha eddig nem voltunk hangosak akkor ezek után valószínűleg még a szomszédok is fel fognak ébredni. Alex az ujjaival belevájt a hátamba, miközben szinte fennakadt szemmel nyögdécselt nekem édesebbnél édesebb szavakat, amik zenék voltak a füleimnek. Én az ágytámlán próbáltam meg fogást találni nehogy összenyomjam az alattam fekvőt.
Meg sem tudnám mondani hányszor forrt össze a testünk mire, már csak azt vettem észre, hogy egymás karjaiban pihegve élvezzük a napfelkelte nyújtotta téglavörös sugarakat.


Hola mindenkinek, jesszusom isten tudja mióta nem volt új rész. Emberek az egyetem szívás. Igyekszem hamar jönni a következő résszel, de inkább nem ígérek semmit. Köszönöm, ha elolvastad.

Puszi mindenkinek, Cseni<3

Az újsrác, egy omega...Where stories live. Discover now