Mark szemszöge:
Miközben Alex teáját csinálgattam végig csak mosolyogni tudtam, el sem hiszem, hogy ő is képes arra hogy így játszon velem. Előbb teljesen elhittem, hogy megfog csókolni, erre persze rögtön átvert. Nem mintha én nem húznám az agyát, de ha ő egy magasabb fokozatra kapcsolt,akkor én miért ne tehetném meg ugyanezt, szóval elég hamar elhatároztam, hogy kikészítem őt a mai nap folyamán, úgyis elég sok magas labdát dob fel nekem amit mindig előszeretettel lecsapok, olyankor pedig csak olyan lesz mint egy szép érett paradicsom. Bár eleinte gondoltam, hogy majd apuék előtt visszafogom magam, de ha ő így elkezdett engem hergelni, akkor hát a harc legyen harc kedves Alex. Mire visszaértem a szobába a forró gőzölgő itallal a kezemben az omega csak ott üldögélt a párkányomon és nézett ki felé.
-Milyen jó kis cseléd lennél.-vette át tőlem a bögrét.
-Adhatnék rád olyan frakkot meg fehér kesztyűt, lehetenél a komornyikom.-vigyorgott rám
-Nos ha én lennék a komornyikod akkor minden kívánságod teljesítenem kéne-mentem hozzá közelebb majd csak az arcába hajoltam.-még azt is amikor majd kéjesen nyögsz, hogy segítsek rajtad mert éppen heated van ugye.-erre majdnem rámköpte a teáját én pedig egy tipikus jól végeztem a dolgom vigyorral elterültem az ágyamon.
-Jézusom majdnem megfulladtam miattad te idióta.
-Ne aggódj bébi, nem ez lesz az utolsó alkalom, hogy nem lesz levegőd mert valamit a szádba rakok.-istenem annyira élveztem, hogy egyszerűen nem tud mit válaszolni, csak elvörösödik.
-Mark fejezd ezt be kérlek.
-Könyörögj még, azt élvezem.
-Jó tudod mit ma már többet nem szólok hozzád.-legyintette rám a kezét.
-Nem is kell elég ha nyögdécselsz, én abból is értek.
-Jézusom, visszakaphatom a szépfiúmat, mert nem tudom mi történt vele, de most túl durva vagy.
-Ha ez neked a durva akkor mi lesz később, bár szerintem azt élvezni fogod.-erre megint csak tátva maradt a szája.
-Csukd be a szád bébi, még a végén belerepül valami.-egyszerűen már alig bírtam visszafogni a nevetésem, imádtam, hogy mennyire a tűrési határán van.
-Befejezed vagy hazamegyek, de ezt most komolyan mondom Mark.
-Képes lennél itt hagyni, amikor apunak megígértem, hogy ma velünk vacsizol, hát ilyen szörnyű ember lennél cicafiú.
-Majd bocsánatot kérek tőle és megmondom, hogy te vagy a hibás, szerintem elhinné.
-Jó ígérem leállok egy időre, de ne kezdj el velem játszani Kicsi, mert általában én nyerek.
-Ezt most azért csinálod mert nem csókoltalak meg?-fogta meg a fejét.
-Nyugi nem, egyszerűen csak vicces, hogy olyan vagy mint aki éppen most égett le a nyári napon, még a füled is vörös.
-Csodálkozol? Olyan dolgokat mondasz nekem...
-Mint mi? Amik talán ne lennének idővel igazak? Felőlem előrébb is hozhatjuk a jövőt.
-Na jó tényleg fogd be.
-Vegyél rá pici omega.-erre csak felállt és ő is odahuppant mellém az ágyra, majd rámült és a két kezét a számra nyomta.
-Na most hogy nem tudsz dumálni végighallgatsz. Szépfiú, most szépen befejezed ezt a kis játékodat amit elkezdtél, mert elhiszem, hogy neked vicces, és be kell ismernem kicsit nekem is, de ne lépd át a határaimat, mert eléggé haragtartó ember vagyok, szóval most szépen lefogod nyelni a csípős megjegyzéseidet, óránként maximum egyet engedélyezek és ha betartod akkor maradok, de ha nem már veszem is a kabátom értve vagyok.-mire csak lefejtettem magamról a kezeit.
-Beszélhetek mostmár főnök?
-Ja de gondoldd végig mit mondasz ki azokon a csini ajkaidon.
-Tudod kegyetlen szexi vagy, amikor így parancsolgatsz, és ezzel meg is volt az egy megjegyzésem, szóval majd a kövi órában folytatom amit mondani akartam. Addig meg nézzünk valamit ha már az volt a terv.
-Istenem, te idegesítőbb vagy mint gondoltam.-mire én csak szólásra nyitottam a szám, de utána inkább visszafogtam magam.
-Most komolyan nem is tudsz mást mondani, mint szexista poénokat.
-Túl sok magas labdát adsz, én nekem pedig szánt szándékom leütni, de mivel megparancsoltad, hogy nem lehet, ezért átgondolom amit mondani akarok.
-Ügyes fiú vagy te Mark.
-Hé és te kóstolgathatsz engem, csak én nem téged? Ez azért nagyon nem fair játék.
-Még meg se kóstoltál Mark Brown, nemhogy még én téged.-nézett rám olyan vággyal telien, hogy ha nem lököm le magaról, akik tuti most azonnal nekiestem volna.
-Ami késik nem múlik bébi, ezt ne felejtsd el.
-Hé már el is felejtetted a szabályokat.
-Nem, csak ezek az én szabályaim, úgy játszom ahogy te, ha te is beszólogatsz én is befogok, ha te nem akkor marad az óránkénti egy, ez a legjobb ajánlatom.
-Hú tényleg látszik, hogy marketingesek közt nőttél fel, úgy alkudozol, mint senki más.
-Szóval benne vagy?-nyújtottam felé a kezem, mire ő csak felhorkantott és már meg is született a kis megállapodásunk, amihez egy ideig majd tartom is magam.
-Jó akkor mit szólnál ha megnéznénk a Halványkék szemeket. Láttad már?-mire csak megrázta a fejét.
-De még mielőtt nekiállunk, kérhetek valami kaját, mert éhezem.-nézett rám kikutya szemekkel.
-És mire éhezel?
-Előbb ráztunk kezet a megállapodásunkra, te pedig rögtön meg is szeged.
-Nem tehetek róla ha mögé látsz a dolgoknak én csak kíváncsi voltam mit ennél meg cicafiú.-erre csak megforgatta a szemeit.
-Rendelhetnénk pizzát.-én pedig csak felkaptam a telefonom és már meg is rendeltem magunknak, utána pedig elindítottam a filmet. A feléig csak egymás mellett ülve néztük, aztán a kis omega rám hajtotta buksiját, aztán már én is átkaroltam, végül pedig valahogy a lábaim közé került és a mellkasomnak dőlve fejeztük be ezt a zseniális filmet, persze közben meg is kajáltunk.
-Ez nagyon jó volt, tetszett benne a fordulat.
-Nekem meg az tetszett ahogy bújtál hozzám, tényleg illik rád a cicafiú név, jóhogynem doromboltál amikor cirógattalak.
-És ezzel meg is van az egy órára korlátozott flörtöd.-mire én csak hangosan felnevettem.
-Imádom, hogy ilyen komolyan veszed.
-Muszáj, különben kezelhetetlen vagy. Egyébként a szüleid mikor érnek haza?
-Oké elmondhatom, hogy mit akartam erre mondani vagy tartsam meg magamnak?
-Ez így nem szabályszerű, most kijátszod az egészet, mivel kíváncsivá teszel, így pedig simán kimondhatod mert engedélyt adtam rá.
-Hát mit mondjak, nem csak marketingesek vannak apu cégénél, hanem ügyvédek is, rendesen kivagyok képezve.
-Jó mondd, úgyis mindegy.
-Miért mit szeretnél addig csinálni míg nincsenek itthon?-csúszott lejebb a kezem a derekáról a combjaira.
-Anyám legközelebb inkább maradok kíváncsi. Egyébként-ragadta meg a karom és vissza rakta a derekára.-ez itt marad értve vagyok. De arra gondoltam, hogy meglephetnénk őket, mert mindketten dolgoznak, ha később érnek haza már vacsival várhatnánk őket.
-Persze, szeretnéd, hogy rögtön megszeressenek mi, ha ilyet csinálsz lehet örökbe is akarnak majd fogadni, engem meg kivágnak.
-Na gyere már Mark menjünk le nézzünk szét a hűtőben és csináljunk valami finom vacsit, hogy ne apukádnak kelljen.
-Jó benne vagyok, de én nem tudok főzni.
-Nem baj nekem megy, te meg majd segítesz.-mire csak felnyögtem, mert nem sok kedvem volt hozzá, de végül Alex elkezdett húzni ki az ágyból és már le is vonszolt a konyháig. Konkrétan szempillantás alatt már a hűtőnkben is volt és nézelődött.
-Van valami amit nem szeret a családod?
-Öhm nem nincs, de az öcsém vegetariánus, meg ha Sarah is itt lesz akkor kell valami diétás, mert modellkedik és tartania kell a súlyát.
-Komolyan, pedig nagyon vékony csaj?-nézett rám meglepődve.
-Hát igen azért olyan vékony mert nagyjából zöldeken él.
-Jó akkor mit szólnál ha csinálnánk fokhagymás garnélát és mellé egy laza salátát az jó Sarahnak, a többieknek csinálunk hozzá egy alap tesztát ilyen tejszínes szósszal és na érted össze lehet rakni a kettőt, aztán az öcsédnek pedig a tésztából kivennénk egy adagot és megcsinálnák csak gombával. Szereti a gombát?
-Ja de nem is értem miért, undorító-mire csak belevert a vállamba.
-Hé ezt most miért kaptam?
- Nem mondjuk azt egy ételre, hogy undorító, maximum azt, hogy te nem preferálod.
-Oké anyu megértettem.
-Akkor szerinted jó lesz?
-Persze mindenkinek tökéletes lesz.
-Jó akkor álljunk neki, de te pedig segíts mit hol találok, meg a salátát rád bízhatom? Megbirkózol vele szépfiú?
-Hát talán, de ha elvágom az ujjam kérek rá puszit.
-Jó kapsz rá, de emiatt ne vagdosd szét magad légyszi.
-Egy két sebbe még nem halok bele.-nevettem rá ő pedig csak szúrósan nézett rám.
-Jó jó vigyázok.-és ezzel el is kezdődött a mi kis főzésünk Alex először felrakta a tészta vizét a tűzhelyre, persze mivel semmit nem tudott hol talál ezért mindent tőlem kért el. Engem pedig leültetett az asztalhoz zöldségeket metélni, bár elég sokszor megálltam közben és csak bámultam az omega fiút. Annyira édes volt és pontosan tudtam, hogy apu imádni fogja.Mire én végeztem, addigra már Alex is egész szépen haladt, éppen az öcsémnek csinálta vacsorát, én pedig ezt az alkalmat választottam, hogy átkaroljam őt.
-Hé engedj el, ezzel nem segítesz.-kuncogott fel, majd egy aprót ráütött a kezemre egy fakanállal.
-Tudom, hogy nem segítek, de viseld el, én már végeztem.
-Jó akkor terítsd meg az asztalt!
-Nagyon zsarnokoskodó vagy velem.-de persze elindultam, hogy megcsináljam, de előtte egy jó nagyot rávágtam a hátsójára.
-Mark Brown ez mi volt?
-Hát ez az óránkénti egy flörtöm volt, seggrepacsi formájában.
-Egyszer kinyírlak.
-Dehogy fogsz.-elmentem szépen megcsináltam az asztalt, még gyertyát is gyújtottam.-Látod tudsz te ha akarsz.-jött ki a konyhából az étkezőbe Alex.
-És jár valami ennek az ügyes fiúnak?
-Persze a szája jár, de az sokat.-mire csak felhorkantottam.
-Gyere ide te ügyes fiú.-tárta szét a karját, én pedig természetesen készségesen megöleltem.
-Te is kész vagy?-kérdeztem tőle miután kicsit eltávolodtunk egymástól, de még mindig a kezem a derekán volt, az övé pedig a nyakam körül. Ő meg csak bólogatott a kérdésemre, ezután pedig egy ideig bámultuk egymást és csak közelítettünk egymás felé, már szinte éreztem az ajkait a sajátomon-Mark megjöttünk....
Halihó mindenkinek, itt is lennék egy új résszel. Remélem mindenkinek jól telt a hétvégéje, és sikerült valamennyire kipihennie magát. Remélem elnyeri majd a tetszéseteket ez a rész. Egyébként a film amit a srácok néztek nagyon jó, csak ajánlani tudom annak aki még nem látta, főleg ha szeretitek a krimiket. Köszönöm ha elolvastad.
Puszi, ölelés Cseni<3
YOU ARE READING
Az újsrác, egy omega...
FantasyIsaac Brown egy hatalmas hírnévvel rendelkező alfa család örököse, ami miatt mindenki retteg a fiútól és ő ezt ki is használja, mígnem az utolsó gimnáziumi éve alatt betoppan az iskolába egy új srác, akiről kiderül, hogy omega. Hogy milyen lesz az...