3.évad 17.rész

749 69 14
                                    

Alexander szemszöge:

Másnap reggel amikor megébredtem eléggé fáztam, de kellett egy pár perc mire tudatosítottam, hogy Mark nincs mellettem. El sem hittem, hogy mi tegnap tényleg lefeküdtünk, na nem mintha megbántam volna, de szinte biztos vagyok benne, hogy az is közre játszott, hogy közeleg a heatem időpontja és ilyenkor jobban kívánom a szexet. Bár kissé szégyeltem magam miatta, hogy ilyen hamar beadtam a derekam, de a csók után képtelen voltam arra, hogy visszafogjam magam, Mark pedig bármennyire is megpróbált volna megállítani a végén úgyis kiédesgettem volna magamnak, és nem tagadom rettenetesen élveztem. Hihetetlen mennyire finoman bánt velem, pedig biztos vagyok abban, hogy ő neki ehhez nagy önuralom kellett. Azt éreztem, hogy semmi energiám nem maradt kikelni az ágyból, de muszáj voltam, hogy megkeressem a szépfiút, így csak elloptam az egyik pólóját és magamra kaptam, igazából pontosítanék, fogalmam se volt hol vannak az én ruháim, ez akadt először a kezem ügyébe, és esélytelen volt, hogy én most nekiálljak keresgetni. Megnéztem a telefonom hátha apu keresett és már halálra aggódja magát mi lehet velem, de szerencsére nem volt egy üzenetem sem, úgyhogy bár kissé nehézkesen tettem meg az első pár lépést, de lebotorkáltam a lépcsőn először a nappaliba néztem meg, de ott nem volt, és mivel zajokat hallottam a konyha felől ezért egész erősen arra tippeltem, hogy ott találom majd az alfát és nem is tévedtem, ott álldogállt és éppen tippem szerint kávét készített, mivel az asztalon már ott pihent a reggelink. Ahogy végignéztem rajta, félmeztelenül állt ott, karmolásnyomokkal a hátán ami miatt talán egy kicsit sajnáltam is, de mégis azt kívántam, bárcsak minden reggel egy ilyen látványra érnék le a konyhába. Halkan odasétáltam mögé, és átkaroltam őt, mire óvatosan a karomra simított.
-Jó reggelt kis herceg, jól aludtál?
-Soha jobban.-döntöttem neki a fejemet a hátának. Ezután megfordult az ölelésemben és egy puszit nyomott a hajkoronámba, én pedig megfogtam a tarkóját és lehúztam őt egy reggeli csókra.
-Jó akkor nem bántad meg.
-Mivan?
-Igazából féltem, hogy reggelre megbánod, ezért is csináltam reggelit, engesztelésnek vagy ilyesmi.-vakargatta meg zavartan a tarkóját.
-Dehogy bántam meg, miért te igen?
-Nem jesszusom dehogy, ha csak rajtam múlt volna én a görkori pálya vécéjében is csináltam volna.-mire rávagtam egyet a karjára.
-Hé nem tettem volna meg, de azt sem mondom, hogy nem képzeltem el.-nyúlt be a pólóm alá és elkezdte cirógatni a csupasz bőrömet.
-Lassan heatem lesz szóval valószínűleg ezért voltam ennyire heves.-hajtottam le a fejemet zavaromban, mert hiába csináltuk, ilyet kimondani mégis olyan kínosnak éreztem.
-Na és akkor hová megyünk?
-Mármint?
-Hát érted a heated alatt, mert megkérhetem apuékat, hogy menjenek el, de mehetünk esetleg egy hotelba is.
-Öhm te az iskolába mész én pedig, otthon leszek. Milyen hotelről beszélsz te?
-Te egyedül akarsz lenni heat alatt, amikor van egy alfád?
-Ja, hogy te már az enyém vagy?
-Hát szerintem ez elég egyértelmű, vagy neked nem?
-Figyelj jó volt ami tegnap történt, sőt na jó nem táplálom az egódat, de akkor sem leszek veled a heatem alatt.
-És mégis miért nem?-engedett el és nekidőlt a konyhapultnak. Nem tudtam eldönteni, hogy most szuper ideges vagy csak simán megbántva érzi magát.
-Figyelj szépfiú kedvellek, de neked suliba kell menned.
-Leszarom az iskolát.-emelte meg kissé a hangját.
-Mark állítsd le magad de hirtelen és hagy mondjam végig.-mire kifújt egy nagy adag levegőt, majd bólintott, hogy megértette.
-Nem azért nem akarok veled lenni, mert megbántam volna, vagy túl hamarnak gondolnám, hogy lefeküdtünk bár egy kicsit talán korai volt, de mindegy már megtörtént. Azért nem akarok veled lenni, mert nem vagyunk együtt.
-Ha csak ennyi akkor bébi, leszel hivatalosan is a bébim?
-Nem.-mire először mondani akart valamit, de inkább visszanyelte és ott hagyott egyedül és gyors léptekkel elhúzott mellőlem, csak arra lettem figyelmes, hogy már a kabátját veszi.
-Nem mész sehova, komolyan mondom, vedd ezt a szart le, mert felnőtt vagy és beszélgetni fogsz velem.
-Alex olyat fogok mondani amit magam is megbánok, szóval engedj el.
-Nem.-mire csak szarkasztikusan felröhögött.
-Mintha megtudnál állítani.
-Na ne kezdd el ezt az omega alfa faszságot, Mark most azonnal visszajössz.-fogtam meg a karját és behúztam őt a nappaliba, lenyomtam őt a kanapéra és a lábaira ültem, mert így nem tud elmenekülni, de ő rám sem nézett.
-Oké Mr.Durci, csak, hogy tudd nem azért mondtam azt, hogy nem mert, hogy nem akarnék a barátod lenni, egyszerűen csak nem akarom, hogy azért kérj meg mert velem akarsz lenni és napokon keresztül csak kúrni.
-Te most komolyan ezt hiszed, hogy ezért kértelek meg, mert akkor egy kicsit sem ismersz.
-Nem hiszem ezt, tudom, hogy nem ilyen vagy, de azt akarom, hogy rendesen kérj meg, és ha még most igen is mondtam volna akkor se lettem volna veled együtt jövő héten.
-Mégis miért nem, jobb neked gyógyszereken élni napokig, minthogy velem legyél.
-Istenem te tényleg olyan vagy, mint egy nagy baba.-simítottam rá az arcára, de ő csak elrántotta a fejét, amin muszáj volt mosolyognom. Nem sűrűn mondanak neki nemet, de úgy néz ki ha valaki mégis elég bátor hozzá ő lesz a Morgó a Hét törpe közül.
-Nem nem jobb, de miért nem bírod elfogadni, hogy nem akarok veled lenni?
-Mert nincs rá normális indokod, tudod, hogy vigyáznék rád, tudod, hogy nem bántanálak, tudod, hogy visszafognám magam csak érted, de te inkább választod azokat a hülye bogyókat mint engem. Ha én rutban lennék veled akarnám tölteni.
-Oké normális indokot akarsz, egyszerű nem akarom, hogy esetlegesen megjelölj.
-Ez is egy faszág és te is tudod, Alex nincs semmi indokod.
-Nem, csak te nem bírod elfogadni, ha nemet mondanak.-mire ő csak megint elfordította a fejét.
-Nem azt mondom, hogy napokig ne is beszéljünk, de akarom és el is várom, hogy az alfám írjon nekem hívjon fel és adja oda nekem a pulcsiját amin érezhetem a zseniális illatát, több olyan képet akarok, mint amit tegnap küldtél és azt akarom ha vége, te legyél az első akihez jöhetek odabújni. Ha már egy ideje együtt leszünk, akkor pedig mindenképpen veled akarok lenni a heatjeim alatt, de akkor vagyok a legsebezhetőbb és ez nem azt jelenti, hogy nem bíznék benned, de most nem menne, miért olyan nehéz ezt megérteni.
-Alex de én nem bírom majd hallani a telefonba ahogy szenvedsz, amikor tudom mi a megoldás.
-Szerinted előtted nem volt heatem?
-Tudom, hogy volt, de azt is, hogy pasijaid is voltak.
-Soha.
-Mit soha?
-Egyik pasimmal se voltam együtt a heatem alatt.-mire csak döbbentem nézett rám.
-Ha hiszed ha nem mindig egyedül voltam, és te vagy az első akire úgy gondolok, hogy talán az ezutánit veled akarom tölteni, vagyis akkor amikor nem vagy ilyen fafej. Tudod apa azt mesélte, hogy mielőtt anya meghalt, sokat beszélt hozzám amikor még a hasában voltam és azt mondta, hogy csak azzal töltsem a heatem akivel elhiszem, hogy tudnék egyszer egy életet kialakítani, mert akkor egy igazi kapcsolat jön létre és én hiszem, hogy te vagy az, de még nem most.-mire neki végre leesett mi is a valódi indokom és láttam az arcán, hogy megbánta amiket ezidáig a fejemhez vágott.
-Alex én sajnálom, akkora idióta vagyok.-hajtotta bele a fejét a mellkasomba.
-Tudom, hogy az vagy.-simítottam meg kusza fürtjeit.
-Jó rendben, annyi ruhát viszel amennyit csak akarsz, annyi képet küldött amennyit csak akarsz, bármikor hívhatsz én felveszem, na meg a telefon szex is szex, mondjuk elég nyomi.-na és itt volt az a pont, hogy az igazi Mark visszatért. -ugye nem haragszol rám?
-Nem haragszom, tudom, hogy csak segíteni akartál, de tényleg néha el kell fogadnod a nemet is mint válasz.
-Tudom, és sajnálom.
-Nem kell, tényleg szépfiú, de gyere ha már csináltál reggelit akkor együk meg.-mire csak a derekamra simított mielőtt még kikászálódtam volna az öléből és ott tartott.
-Egyébként nem csak a heated miatt kérdeztem meg, hogy leszel e a barátom, csak szerettem volna,hogy tudd.
-Komolyan gondoltad?
-Igen igazából, estére van egy foglalásunk egy étterembe, utána meg elvittelek volna megint korizni és ott kérdeztem volna meg, csak ideges lettem.
-Istenem szépfiú, te néha egy olyan balfék vagy.
-De a te balféked, szóval este megint megkérdezzem?
-Kérdezd, hátha akkor más lesz a válaszom.-majd ezután egy hosszú csókban forrtunk össze....

Sziasztok bogárkák, remélem ez a rész elnyerte a tetszéseteket. Innen is szeretnék mindenkinek Boldog Karácsonyt kívánni, remélem minden kívánságokat telejesült az idén, és mindenki már minimum annyira teleette magát bejglivel, mint én. Valamiért ilyenkor az anyukák, még vehemensebben tolják le az ember torkán a kaját, de hát ez így szép és jó...
Köszi, ha elolvastad.

Puszi, Cseni<3

Az újsrác, egy omega...Where stories live. Discover now