10.rész

4.8K 248 24
                                    

Eliot szemszöge:

Miután felébredtem, Beca már lent várt a konyhában egy nagyon jól kinéző reggelivel. Neki is álltunk enni, majd nem sokkal később Zeek is lebotorkált a szobájából. Ő is szedett magának a rántottából és leült hozzánk,így fogyasztottuk el síri csendben a reggelinket. Majd Reb felállt főzött mindhármunknak egy kávét és elszaladt, mert telefonálni akart.

Isaac szemszöge:

Pénteken Leo felhívott és elmesélt mindent ami Eliot és Alex között történt, az első gondolatom az volt, hogy megölöm azt a szemét állatot, de legjobb barátom gyorsan leállított. Majd miután megtudtam, hogy Becáéknál van azonnal írtam a lánynak, hogy én is megyek oda, de mondta, hogy meg ne próbáljam mivel Eli már alszik, de én nem akartam ennyiben hagyni, szóval addig nyagadtam, amíg bele nem ment, hogy reggel amint esznek felhív és Leoval együtt átmegyünk, hiszen még rajtuk kívül velünk van jóban az omega fiú. Annyira vártam már a ma reggelt, hogy tegnap éjszaka alig bírtam aludni, már hattól arra az átkozott hívásra várok. Már kilenc óra van és végre megszólalt a mobilom, de bánatomra nem Beca hívott hanem Leo. 
-Csá haver, tíz perc és ott vagyok érted Reb hívott.
-Rendben.
Végre láthatom az én kis omegámat, hihetetlen mennyire kedvelem, nem is ismerek magamra. Annyiszor átgondoltam,hogy mivel vehetném rá, hogy megbocsájtson de arra jutottam,hogy addig kell neki udvarolnom míg nem ad egy új esélyt, addig pedig megpróbálok a barátja lenni és támogatni. Gyorsan magamra kaptam a kabátomat és már mentem is ki a házból, másodpercenként néztem az órámra, hogy tudjam még mennyi idő míg Leo megérkezik. Pár perccel később meg is pillantottam a haverom szürke autóját, gyorsan beültem és már mentünk is az ikrek háza felé. Benyitottunk, mire Zeek és Eli meglepetten kapta ránk tekintetét. A béta fiú gyorsan felpattant az asztaltól, hogy üdvözölje Leot, én pedig megindultam Eliot felé. 
-Hát te mit keresel itt?-kérdezte
-Jöttem, hogy megmond meg e öljem azt a faszkalapot.-mosolyogtam rá.
-Nem szükséges, de azért köszönöm.
-Nincs mit köszönnöd Eli.
Erre csak bólintott majd felállt és kávéval a kezében megindult a nappali felé, mi pedig követtük őt. Ahogy elsétált előttem, gyorsan végigmértem,hihetetlen, hogy ő még ilyenkor is jól néz ki. Valószínűleg Zeek ruhái voltak rajta, a haja kissé kócosan állt, de még így is ő volt a legszebb.
Eli és az ikrek leültek a kanapéra, legjobb barátom pedig a Zeek mellett lévő fotelban foglalt helyet én pedig az Eliot mellett lévőben.
-Na szóval akkor el szeretnéd mondani mi történt vagy csak nézzünk valami filmet?-kérdezte társaságunk lány tagja.
-El akarom mondani csak-csuklott el egy kicsit a hangja, én pedig annak érdekében, hogy megnyugtassam, megsimogattam a hátát, mire rám kapta a tekintetét én meg bíztatóan rámosolyogtam, mire vett egy nagy levegőt és belekezdett.
-Szóval az elején minden jól ment, utána megkínált pezsgővel, amiből ittam is egy pohárral. Utána már eléggé haza akartam jönni, de nem igazán esett le neki vagy csak nem is figyelt oda, emiatt felálltam, hogy elinduljak, de hirtelen megszédültem és utána rosszul lettem, majd egyre közelebb jött és elkezdett csókolgatni, meg mondani, hogy végre bosszút állhat rajtad.-nézett rám könnyes szemekkel. Ez az egész miattam történt. 
-Isaac egy pillanatig ne merd magad okolni a seggfej miatt.-szólt rám Leo, aki észre vette rajtam, hogy nincs minden rendben.
-De hát miattam van.
-Nem, miattad én voltam a hülye hogy elmentem vele.-fogott a kezemre Eliot.
Majd nem igazán foglalkozva senkivel az ölembe emeltem Elit aki eléggé meglepődött de végül belebújt a nyakamba, én pedig elmormoltam a fülébe egy sajnálomot, bár tudom, hogy semmit nem ér. Kissé elhajolt tőlem,majd kis tenyerei közé fogta az arcom.
-Nem a te hibád, Alex egy elmebeteg, de Leo ott volt és semmi komolyabb nem történt, ne okold magad, én se teszem.-mosolygott rám, ezután pedig belebújt az ölelésembe, aminek nagyon örültem, bár annak nem, hogy mindennek meg kellett történnie azért,hogy újra jóba legyünk.
-Na jó Isaac ha te nem téped szét azt a fasszopót akkor én fogom.-indult kifelé az ajtón a béta lány,de gyorsan leraktam Elit és utána futottam.
-Ne csináld, majd elintézem, maradjunk most Eliottal-látszott rajta, hogy sikerült őt meggyőznöm, majd el is indult visszafelé. Amikor odaértem a kis omega abban a fotelban ült amelyikben előbb én, és mivel nem akartam túlságosan tolakodó lenni, így inkább mellé ültem a kanapéra. 
-Nézünk valami filmet?-kérdezte Ezekiel, aki már hozzá volt préselődve legjobb barátom oldalához.
-Persze, nézzünk valami jó vígjátékot.-kezdte Eliot 
-Ne.-szólaltunk fel egyszerre hárman én, Beca és Leo 
-Akkor mi legyen?-kérdezte a kis omega
-Legyen a Felesz vagy Mersz az nem annyira félelmetes és még néha vicces is, főleg azok a fejek.-válaszolta neki a béta lány.
-De én nem akarok horrort.-sóhajtott szomorkás hangon Eli.
-Eliot a többség dönt szóval az lesz és kész.-és már szaladt id Reb hogy elindítsa a filmet.

Amikor éppen az első ijesztőbb jelenetnél jártunk, észrevettem, hogy a kis omega mellettem szó szerint remeg a félelemtől, emiatt habozás nélkül nyúltam a kis kezei felé, hogy összekulcsoljam az ujjainkat. Egy kissé megijedt a hirtelen tettem miatt, de hamar rászorított az ujjaimra, és látszódott rajta, hogy kissé megnyugodott. Amikor egy véresebb jelenet következett a filmben Eliot hirtelen az ölembe ugrott és mint egy kis cica úgy bújt hozzám, én pedig derekára vezettem kezeimet és jó szorosan magamhoz öleltem a fiút. Persze Leo csak úgy mosolygott rám, de észrevettem, hogy Zeek is rajta csüngött. Ezek szerint mindkettőnknek bejön ez a filmezés. Becát pedig annyira lekötötte, hogy észre sem vett minket.
-Pisilnem kell.-állította meg a lány, majd elszaladt. Eli pedig felkapta a fejét a vállamról.
-Ne haragudj, hogy csak így ide ugrottam, tudom, hogy nehéz vagyok meg, hogy csak zavartalak a film közben csak nagyon megijedtem meg nem szeretem a vért se és te voltál hozzám a legközelebb..-én pedig levettem a kezem derekáról és összenyomtam az arcát.
-Először is egyáltalán nem haragszom, hogy itt ülsz, másodszor egyáltalán nem vagy nehéz harmadszor te sosem zavarsz engem baba-mosolyogtam rá, mire elvörösödött.
-Ne hívj így.-fújta fel egy kicsit arcát.
-Nekem tetszik, te is találj ki valami aranyos becenevet nekem.
-Legyen mondjuk seggfej vagy pöcs.-csinált úgy mintha gondolkozna,csak elmosolyodtam és elkezdtem csikizni.
-NE,HAGYD ABBA.-kiabált velem, mire Leo odalépett hozzánk Ezekiellel a kezében és mutatta, hogy elaludt szóval ők felmennek.
Mi csak bólintottunk, majd nemsokára visszatért Rebeca is és a Elivel az ölemben néztem végig a filmet. 
-Hány óra van?-kérdezte a kis omegám.
Elővettem a telefonom és szembe fordítottam, először csak bámult a telefonra majd rám, először nem is értettem.
-Neked egy közös képünk a háttered?
-Hát igen, még akkor állítottam be amikor megharagudtál rám.
-Óh értem, majd azokat a képeket átküldöd?-nézett rám boci szemekkel.
-Persze, de most gyere enni valamit, már dél elmúlt.
Megindultunk a konyha felé, ahova a béta lány is jött velünk de kapott egy telefon hívást majd azzal a mondattal, hogy ma nem jön haza el is ment. Mi pedig csak úgy néztünk utána Eliottal.
Gyorsan megnéztem mi van a hűtőben és találtam egy kis csirkemellet meg mozzarellát szóval úgy gondoltam azt megsütöm. Már éppen vágtam fel szeletekre a húst amikor Eli átkarolta a derekam.
-Nem tudtam, hogy a gazdag ficsúr tud főzni.-kuncogott
-Sok mindent nem tudsz még rólam baba.
-Na jó seggfej segítsek valamiben?-engedett el 
-Most komolyan ez lesz a becenevem? Egyébként főzhetnél egy kis rizst.
-Nekem tetszik, szóval maradsz seggfej.
-Hát jó.
Ezután pedig csendben folytattuk a sütés főzést. Gyorsan kerestünk tányérokat majd leültünk enni. 
-Jó étvágyat.-mosolygott rám
-Neked is.
-Ez nagyon finom lett.-nézett rám csillogó szemekkel, annyira aranyos.
-Ennek örülök ha ízlik.
Olyan negyed óra múlva be is fejeztük az evést, Eliot pedig felállt, hogy elmosogasson, de előtte odahajolt hozzám.
-Miután elmosogatok beszélnünk kell, rólunk.
-Rendben....


Haliii új rész, amikor ma beléptem ide megpillantottam, hogy már több mint 1000 olvasás van a sztorimon, komolyan nagyon hálás vagyok minden olvasónak, egyszerűen el sem akartam hinni. Nagyon szépen köszönöm, imádlak titeket. Remélem ez a rész is elnyeri majd a tetszéseteket.

Millió puszi, Cseni

Az újsrác, egy omega...Where stories live. Discover now