Eliot szemszöge:
Kissé kirázott a hideg amikor a zselét rányomták a hasamra, de egyáltalán nem volt kellemetlen. Az orvos elkezdett azzal a műszerrel körkörös mozdulatokat végezni a hasamon. Egy pillanatra Isaacra tekintettem, aki szinte az összes figyelmét az ultrahang monitornak szentelte, bár nem hiszem, hogy sok mindent megtudott volna belőle. Először csak hümmögött a nő aki a vizsgálatot végezte, majd így szólt.
-Tehát akkor A magzattal minden rendben és a B magzat is egészségesnek tűnik. Ne aggódjanak még szívhang valószínűleg nem lesz hallható, még túl korai, azonban a következő vizsgálatnál, már hallhatják a gyermekeik szívverését-mosolygott ránk a hölgy, de mi a párommal szinte sokkos állapotban csak pislogtunk rá.
-Ki is írhatok egy időpontot esetleg, két hét múlva szerdán, tíz órára, ha az úgy maguknak megfelel.
-Az tökéltes lesz.-válaszolt neki Isaac, hiszen én még mindig próbáltam feldolgozni ezt az egészet. Mire végre eljutott a tudatomig, hogy ténylegesen terhes vagyok szinte kitört belőlem a zokogás.
- Úgylátom az anyuka elnézést apuka kissé meghatódott. Minden rendben lesz nyugodjon meg.-kezdte el simogatni a hátom az a nő. Viszonylag elég hamar összeszedtem magam és Isaac segített letörölni rólam azt a zselét és felvenni az ingemet. Miután távoztunk a teremből, az alfa fiú hirtelen magához rántott és olyan szorosan ölelt, hogy azt hittem a reggeli levesem biztos távozni fog belőlem. Lábaimat összekulcsoltam dereka körül és hagytam, hogy minél közelebb szorítson magához, ugyanis nekem is szükségem volt erre. Hála az égnek senki nem volt a váróteremben így nem nézték végig a kis műsorunkat.
-Apa leszek, Eliot, apa leszek. Én apa leszek.-nézett rám gyönyörű zöld szemeivel.
-Tudom, kicsim én is hallottam amit mondanak.-simogattam meg enyhén borostás arcát, miközben egy levakarhatatlan hatalmas mosoly ült ki az arcomra.
-De te ezt nem érted, apa leszek, mármint úgy rendesen.-vigyorgott ő is és pördült velem egyet.
-Igazad van komolyan nem értem, te bolond.
-A világ, nem is az egész univerzum legboldogabb emberévé tettél most. Nem csak azt mondhatom el magamról, hogy egy ilyen csoda a párom mint te vagy, hanem azt is, hogy ennek a csodának születnek majd kis tüneményei, akik rám hasonlítanak majd, vagy ha szerencsésebbek akkor rád.
-Szeretlek Isaac.-adtam egy csókot az ajkaira, amit nem volt rest viszonozni. Ezután letett a földre és visszasétáltunk az orvosomhoz a papírokkal. Mr. Trivett is gratulált nekem, illetve nekünk és kiírt nekem egy pár vitamint, amit ajánlott lenne bevennem, persze Isaac ezt olyan véresen komolyan vette, hogy negyed órát faggatta az orvost, hogy melyik a legjobb időpont, ezeknek a beszedésére, hányat kell naponta, egyszóval már most túl aggódó, fogalmam sincs mi lesz még a jövőben. Hazafelé tartva megálltunk, egy szupermarketben, hogy bevásároljunk otthonra. Ha beledobtam valamit a kosárba, abból Isaac tuti vett még le hármat a polcról, szerintem egy család havi adagját megvettük a boltban.
-Isaac nézd.-mutattam a babaruhák felé.
-Nagyon aranyosak, de túl korai még nem gondolod. A nemüket sem tudjuk.-mondta miközben még mindig csillogó szemmel nézte a kis ruhákat.
-Igen, tudom, de arra gondoltam, hogy meglephetnénk anyát, mármint ő is tudott a tesztről és végül is mindenki rosszul tudja az eredményt, szóval gondoltam.
-Ez csodás ötlet Liot.-csókolt arcon, ami miatt kissé elvörösödtem.
-Mégis, hogy tervezted, csak úgy odaadjuk neki, vagy hogyan?
-Gondoltam majd amikor táskába rakjuk a kaját megkérem, hogy segítsen elpakolni és akkor megtalálhatná. Vagy ez nagyon rossz ötlet?
-Nem dehogy, csak anyukád este ér haza, addigra mi már régen kipakolhatnánk.
-És mi lenne, ha először Becáéknál állnánk meg, és nekik mesélnénk el mindent, utána pedig csak akkor megyünk haza amikor anya már biztos otthon van.
-Legyen így, baba. De akkor majd felhívom Leot, hogy merre van mert nem akarom, hogy ő ne tudjon róla.
-Tuti Ezekielen lóg, egyébként mit szólsz ehhez.-vettem le egy kis rugdalózót aminek aranyos sárga színe volt, szóval bármilyen nemű lesz a baba tökéltesen passzol majd hozzá.
YOU ARE READING
Az újsrác, egy omega...
FantasyIsaac Brown egy hatalmas hírnévvel rendelkező alfa család örököse, ami miatt mindenki retteg a fiútól és ő ezt ki is használja, mígnem az utolsó gimnáziumi éve alatt betoppan az iskolába egy új srác, akiről kiderül, hogy omega. Hogy milyen lesz az...