3.évad 2.rész

848 70 17
                                    

Mark szemszöge:

-Óh basszus ne haragudj.-szóltam oda a srácnak akinek az imént vágtam neki az ajtót. Odanyújtottam neki a kezem, amit el is fogadott és felsegítettem. Be kell valljam nagyon jól nézett ki, magas volt gyönyörű sötét szemei voltak, szőke haja pont annyira volt hosszú, hogy néhány helyen a szemébe lógott, ahogy rám nézett. Az ajka olyan élénk rózsaszín volt és dús, orrában egy karika lógott, de a fülét is rengeteg ékszer díszítette, egy szóval nagyon helyes fiú volt. 
-Nem gond, nekem kellett volna jobban odafigyelnem.-mosolygott rám, aztán pedig lehajolt, hogy felvegye a cuccait. Én ámulatomban csak a testét néztem végig, pedig nekem is segítenem kellett volna. De ami a legérdekesebb volt a srácban, hogy abszolút nem éreztem, hogy lenne bármilyen illata, ami azt jelenti, hogy valószínűleg béta volt, amiről a magassága is árulkodott, de mindeközben olyan karcsú alakja volt, mint egy omegának. Amikor végre összekapkodta a könyveit, ő is végigmért engem amire csak egy apró mosolyt enegedtem el.
-Egyébként Mark vagyok, és mégegyszer bocsi, hogy fellöktelek.
-Mint mondtam semmi baj kedves Mark, Alexander vagyok.-most ő nyújtotta felém a tenyerét, mire persze kezet fogtunk. 
-Nos nekem mennem kell órára, de örültem Mark még akkor is ha mellbevágó élmény volt a találkozásunk.-nevetett rám, majd elhaladt mellettem, én pedig mint egy rossz romantikus filmben csak bámultam utána. Aztán kicsit összeszedtem magam és mivel láttam, hogy már csak 10 percem maradt az órámig, ezért még gyorsan elfutottam a büfébe egy kávéért, utána pedig rohantam az órára. Mire odaértem, már a tanár is bent volt és elég szigorúan pillantott rám, pedig még csak nem is késtem el. Futásom miatt még egy kicsit ziháltam, utána pedig felnéztem, hogy hol van hely amikor is megpillantottam a szőkeséget, ott ülni a sorok között. Hát sajnáltam, hogy fel kellett állítanom pár embert, de Alexander ott ült a sornak a közepén én pedig mindenképpen mellé akartam ülni.
-Nem szabadulok tőled ugye?-nézett rám apró mosollyal.
-Miért talán baj ha ide ülök?-pakoltam le a cuccaimat mellé, hiszen ha baja lenne vele akkor is itt ülnék, hát igen a makacsságom az mindig is erős jellemem volt.
-Hát ha most nem akarsz lelökni a székről, akkor talán megengedem, hogy mellettem foglalj helyet.
-Ígérem, hogy semmi rossz szándékom nincs.-emeltem fel a kezem, mire ő csak elkuncogta magát. És ekkor a tanár megköszörülte a torkát ami finoman annyit jelentett, hogy kussoljon be mindenki, majd ő is elkezdte, hogy mit vár el tőlünk, persze be is mutatkozott, de nem mintha én annyira figyeltem volna rá, folyamatosan Alexander vonzotta a tekintetem, ahogy a tollát rágcsálta, szerintem nyálcsorgatva bámultam, de ezt valószínűleg ő is észrevette, mert egyszer csak odahajolt a fülemhez.
-Mark megfog dorgálni a tanárbácsi ha nem figyelsz rá.-suttogta szinte alig hallhatóan a meleg lehellete miatt egy kissé libabőrös lettem, majd a fejével a tábla felé biccentett, és én ezek után tényleg igyekeztem az órára figyelni, de néha néha, na jó kit akarok átverni szinte fél percenkét pillantottam a mellettem ülőre, élveztem, hogy neki nincs illata, de persze a mellettem ülő két omega lánynak annál inkább erősebb volt, sőt amikor rájuk néztem, hogy hagyják már abba, még inkább érezni lehetett az illatukat, hát fantasztikus mondhatom. Alexander is ránézett a két lányra, majd ő is az orra elé rakta a kezét pont úgy ahogy én, ami bizonyította, hogy ő is ugyanúgy érezte a feromonokat, tehát az, hogy béta teljesen kizárhattam. Innentől már csak az maradt, hogy vagy alfa amit kétlek, hiszen bár magas volt nagyon vékony, és abszolút semmi izom nem volt rajta, pedig az alfákon, még a leggyengébbeken is van valamennyi. Tehát már csak az maradt, hogy egy omega, de akkor ha az még érdekesebb, hiszen szinte semmi illata nem volt, egyre jobban elkezdett érdekelni a srác. Egy rövid idő után a tanár megkérte a hátul ülőket, hogy nyissák ki az ablakokat, azt hiszem őt is zavarni kezdte, hogy mennyi illat lett az osztályteremben, már én is majdnem elhánytam magam és a szőkeség mellettem se volt másképpen. Persze ezután tovább folytatódott az óra, de legalább hamarabb végeztünk fél órával, mivel a tanár gyorsan befejezte a tananyagot, de azért szólt, hogy ez nem lesz mindig így. Mi szépen elkezdtünk pakolni, mire a két lány mellettem felém fordult.
-Figyu esetleg nincs kedved elmenni velünk valahova?-úgy néztek rám mint akiknek ha azt mondanám vetkőzz, rögtön tépnék magukról a textilt.
-Bocs de már programom van, Alexanderrel.-karoltam át a srácot mellettem.-mire ő is furán nézett rám, de nem szólt semmit. Nagyon is reméltem, hogy nem fog beköpni, hogy hazudtam.
-Nem baj, akkor esetleg mi is mehetünk?-pislogtak rám, kitolva a mellkasukat, de mondjuk nem mintha engem érdekelt volna.
-Nem hinném, hogy jöhettek, hiszen ez egy randi, ugye drágám?-néztem a szőkére és nagyon reméltem, hogy kisegít.
-Persze bébibogyó, értve lányok ő foglalt és máskor ne akarjatok minket megfojtani a szagotokkal.-amire a két lány dühösen állt fel és mentek el, még hallottam, hogy mondják, hogy ők sokkal jobban néznek ki mint a srác mellettem.
-Köszi, tényleg.-néztem rá hálásan.
-Áh semmiség barackom.-kacsintott rám, mire elnevettem magam.
-Bocs ha esetleg van valakid és úgy használtalak fel, csak nincs kedvem az ilyen lányokhoz.-itt olyan okosnak éreztem magam, szinte burkoltan rákérdeztem, hogy szingli e.
-Nem nincs senkim szóval, tényleg nem para szivecském.-ütögette meg a vállam.
-Ezzel fogsz szivatni ugye?-néztem rá kissé megsemmisülve
-Óh de még mennyire alfácskám.-vigyorgott rám.
-Jólvan kicsi bogaram akkor játszunk így.-ő is csak nevetve megrázta a fejét, majd mindketten elindultunk ki a teremből, még Alexander meg is jegyezte, hogy vigyázzak nehogy megint valakinek agykárosodást okozzak. 
-Figyelj Alexander van még órád?
-Nem mára végeztem, szóval megyek a csodajárgányomhoz. De hívj csak Sashnak vagy Alexnek, igazából nagyon hosszú nevem van nem kell mindig kimondanod.-mire én csak mosolygova néztem rá és bólintottam.
-Áh szóval van kocsid?-mire ő csak elröhögte magát.
-Nem, nem a csodajárgány a busz, amit ha szedem a lábam, akkor még elérek.
-Ne dobjalak haza, bébi?-kacsintottam rá, mire láttam hogy egy kicsit elpirult.
-Nem kell babapofi, egyedül is menni fog.
-De ma fellöktelek, ráadásul még úgymond ki is használtalak, legalább kiengesztellek.
-Nem szállsz le ugye erről a témáról mézes puszedlim?
-Hát elég makacs vagyok cica.
-Jó akkor mutasd az utat te hős lovag.
Ezután odamentünk a motromhoz, ő pedig előtte elmondta a címét, ami a gazdag negyedben volt, emlékszem apa mesélte, hogy régen ő is ott lakott, de amióta elköltözött a szüleitől soha nem járt ott. 
-Na cicafiú vedd fel ezt a sisakot, vagy segítsek?-néztem olyan szexin Alexre, ahogy csak tudtam.
-Szerintem megoldom valahogy.-majd kikapta a kezemből a sisakot, és magára csatolta. Utána pedig felültem a motromra, ő pedig felpattant mögém. Kicsit felemeltem a kabátom mire értette, hogy azt akarom, hogy átkaroljon, amit meg is tett, amire én csak elmosolyodtam. Meg is indultunk, talán 15 perc alatt oda is értünk és Alex egy hatalmas háznál megütögette a lábam, úgyhogy ott megálltam. Hihetetlen, szinte egy kész palota volt az épület. Alex leszállt a motromról és levette magáról a sisakot, ami miatt a haja úgy állt a fején mint valami szénakazal. 
-Köszi édes, hogy hazahoztál.
-Igazán nincs mit bébi.-erre megint piros pozsgás lett az arca, óh és innetől kezdve már tudtam, hogy ez a szó ami igazán hat a fiúra. 
-Na jó, tényleg kösz Mark, holnap találkozunk, intett majd befutott a kapun. Én pedig csak vigyorogva megráztam a fejem és én is hazaindultam.

Sziasztok, itt is lennék a második résszel mivel múltkor kicsit megcsúsztam a résszel, ezért most ezt hamarabb hoztam, remélem mindenkinek tetszeni fog, Köszönöm, hogy elolvastad. Remélem szép napotok, estétek lesz vagy bármikor is olvassátok ezt. Egyébként a fenti képen Alexander van.

Puszi, Cseni <3

Az újsrác, egy omega...Where stories live. Discover now