Isaac szemszöge:
Miután vége lett az utolsó előtti óránknak, lementünk a srácokkal a büfébe. Amikor a mosdók előtt sétáltunk, belefutottunk aranyos kis béta barátunkba Ezekielbe. Úgyis olyan régen társalogtam vele egy jót, szóval gondoltam majd most. Így amikor kilépett volna az ajtón szépen visszatoltam, a fiúk pedig jöttek utánam, végülis ki merne szembeszállni egy igaz alfával.
-Lám,lám kit látnak,szemeim csak nem Rebeca kisöccsét, hol van most a testvéred hmm?
-Kérlek Isaac hagyjatok békén-nézett rám szúrós szemmel
-Mert ha nem mi lesz Bogaram?
-Betöröm az orrod-jött hátulról egy hang
Gyorsan végigmértem, egy férfi omega volt, nem is akármilyen, isteni csoki és eper illata csak úgy terjengett a levegőben, nem tagadom jól nézett ki a srác.
-De édes, a pasija megvédi a kis Ezekielt, de mondd omega mégis hogyan akarod betörni az orrom ha fel sem érsz idáig-emeltem fel kezem egészen a fejemig,nyílvánvalóan nagy volt köztünk a méret különbség .
-Figyelj és tanulj alfa.-mondta
Amint a szó elhagyta a száját már előttem is termett, nem is volt időm reagálni, már bele is térdelt a fejembe. Nem mondom, hogy nem fájt, de kaptam már ettől rosszabbat is. Egyre jobban érdekel engem ez a kis omega. Le lökött a földre, majd ráült a csípőmre. Szóval így játszunk. Közelebb hajolt, majd megszólalt:
-Először is nem vagyok a pasija, másodszor ha mégegyszer hozzáérsz anélkül, hogy ő megengedi tényleg betöröm az orrod harmadszor pedig nem omega vagyok, hanem Eliot tudod az értelmesebb emberek egymást a nevükön szólítják.
Ezzel leszált rólam, és elment az ikrekkel együtt.
A fiúk először sokkoltan bámultak, majd egyszerre tört elő belőlük a nevetés.
-Ezt most ha nem a saját szememmel látom nem hiszem el- röhögött Leo
-Komolyan a nagy igaz alfát, Isaac Brownt elverte egy kis omega, aki ráadásul még a 165 centit is alig üti-nevettek tovább
-Szerintetek nem tudtam volna lelökni, de ha már így az ölembe pattant akkor meg akartam várni mi sül ki belőle. Na mindegy is menjünk órára srácok.
Az osztályba érve mindenki látta vérző orromat.
-Mi történt veled édes?-nyávogott az osztály első számú ribanca
-Az új gyerek,tudjátok az az omega a másik osztályból felnyalatta vele a padlót-kezdett el megint nevetni legjobb barátom
-Leo most fogd be a pofád vagy rád uszítom azt a kis omegát.
-Mégis hogyan tervezed barátom, amikor szerintem a mai nappal te lettél a legutáltabb személy a számára.
-Nem fog ez sokáig így maradni, úgyis elérem, hogy belém zúgjon.
-Hiszem ha látom-motyogta Leo miközben leültünk, mert már becsengettek.Eliot szemszöge:
Végre vége az utolsó órának is, megbeszéltük Ezekiellel, hogy most iszunk egy kávét, utána haza megy mindenki,hogy elkészülhessünk a tanévnyitó bulira, ami egy Kai nevű srácnál lesz. Valószínűleg engem meg sem hívott volna, de hamar elterjedt a hír, hogy térdemmel megsimogattam az arcát annak az alfának. Így megkértem, két újdonsült barátomat, hogy jöjjenek velem, bár először nem akartak, de végül is igent mondtak.
-Akkor mehetünk-kérdeztem
Mindketten bólintottak, gyorsan kifizettük az italainkat és már meg is indultunk otthonaink felé. Mivel szerették volna tudni a srácok hol lakom ezért hazakísértek.
-Mondd Eliot, neked már volt barátod?-kérdezte Reb
-Egyszer majdnem összejöttem egy csávóval az előző sulimból, de kiderült, hogy csak a szüzességemet akarta és utána nem is keresett, először megviselt, de mostmár nem érdekel.
-Amúgy miért nem hagynak téged békén azok az alfák, egyáltalán kik ők?
-Isaac meg a bandája, nem is, inkább követői, tudod az a srác akinek bevertél,ő egy igaz alfa és nem mellesleg egy nagy vállalat örököse, na ő Isaac Brown, a srác aki mellette állt, akinek gyönyörű ónix fekete szemei vannak, ő Leo Smith, ők ketten úgymond a vezérek a többi csak kis csatlós, de leginkább ők verekednek, Isaac csak nagyon ritkán, Leo pedig csak csendben tűr. Ők a suli nagy csábítói. Egyébként azért piszkálnak mert béta létemre majdnem olyan vagyok mint egy omega.-fejezte be mondandóját Ezekiel
-Aham ebből annyit szűrtem le, hogy akinek behúztam ő a fő faszkalap,a többiek pedig a pincsi kutyái, kivéve Leot mert ő belé ettől jobban bele se eshettél volna.-néztem rá
-Mi ezt miből veszed, nekem egyáltalán nem jön be-vörösödött el
-Tudod ki hiszi ezt el öcsi, már elsős korunkban is oda meg vissza voltál érte-szólalt meg társaságunk egyetlen lány tagja is.
-Jó talán egy picit bejön, de mindegy hiszen nem meleg, meg ha az is lenne akkor is tuti egy omegát keresne.-szomorodott el Ezekiel
-Soha ne mondd, hogy soha Lelkem, csípd ki magad a bulira és mutasd meg annak a legkevésbé fasztarisznyának, hogy kicsoda Ezekiel Wilson, oké?-néztem rá mosolyogva.
-Nos megérkeztünk, majd olyan hét óra felé akkor találkozunk a suli előtt ahogy megbeszéltük,sziasztok
-Sziaa-köszöntek el egyszerre
Én pedig elindultam befelé, hiszen már csak pár órám van készülődni és ezt ki kell használnom. Mivel ha az az alfa, Isaac vagy kicsoda ott lesz a bulin, akkor őrületbe akarom kergetni a külsőmmel, bár sosem fog megkapni, attól jobban haragszom rá, viszont játszani lehet nem. Nem tagadom jól néz ki és az illata is mennyei, mentol és dohány keveréke, egyszerűen tökéletes, ha nem lenne ekkora paraszt akkor valószínűleg beleesnék, de így soha.
*Soha ne mondd, hogy soha* kedves Eliot, tanulj saját magadtól. Na hát sziasztok itt is lennék a második résszel remélem elnyeri majd tetszésetek, jó olvasást kívánok hozzá.
Puszi, Cseni
YOU ARE READING
Az újsrác, egy omega...
FantasyIsaac Brown egy hatalmas hírnévvel rendelkező alfa család örököse, ami miatt mindenki retteg a fiútól és ő ezt ki is használja, mígnem az utolsó gimnáziumi éve alatt betoppan az iskolába egy új srác, akiről kiderül, hogy omega. Hogy milyen lesz az...