7. vecierok

149 9 0
                                    

Lili pozorne kracal po chodbe a sledovala prazdne miesto pred nou. Normalny clovek by si myslel, ze sa zakrada no ona sledovala 3 drobne postavy schovane za neviditelnym plastom ako sa zakradaju na 3 poschodie.
,, Si si ista, ze je to bezpecne?" Ozval sa Ronov pisklavy hlas.
,, Samozrejme ak je tu ozaj ukryty kamen mudrcov Snape ho chce ved inak by Harryho metlu nezacaroval pre nic za nic." Vysvetlovala mu Hermiona trpezlivo.
,, Snape je darebak uvedom si, ze je smrtozrut vies co by to bolo keby ho ziskal? Urcite by s nim utekal k Voldemortovi.." Ron zasycal
,, Nevyslovuj jeho meno!"
,, Fajn a pohnite sa mam pocit, ze nas niekto sleduje."
Lili ich znepokojene sledovala az kim neprisli k 3 poschodiu a vyckavala.
,, A teraz co?" Ozval sa znova Ron ked sa objavili.
,, Snape podla vsetkeho este neprisiel na to ako prejst cez toho psa." Mudrovala Hermiona.
,, A ty to snad vies?"
,, Nie ale Hagrid by mohol."
,, Hej a ako asi? Co k nemu napochodujeme a poviem ahoj Hagrid nevies ako prejst okolo 3 hlaveho psa bez toho aby nas zozral?"
,, Viete, ze Hagrid oblubuje alkohol."
,, Nehovor mi, ze ho chces opit..." kim sa Ron s Harmionou skriepili Harrymu to nahle doplo.
,, Hagrid to urcite povedal tomu cudzincovi." Obaja na neho pozreli.
,, Co?"
,, Nechapete? Hagrid vzdy chcel draka a zrazu v bare narazi na cudzinca ktory zhodou okolnosti ma dracie vajce? Nech mi nikto nevravi, ze mu ho len tak dal..."
,, Harry pochybujem, ze by Snape niekde zhanal pre Hagrida dracie vajce. To mi nepride..." zapochybovala Hermiona.
,, Ja viem znie to sialene ale nie je to divne? Podla mna za to dracie vajce nejak vymanil s Hagrida ako prejst popri tomu psovi."
,, Ak by aj mal tu informaciu preco to uz neurobil?"
,, Caka na vhodnu prilezitost ked tu nebude Dumbledor. Urcite by to neurobil riaditelovi pod nosom."
,, Pockame a budeme ho sledovat. "
Lili  si uvedomila, ze by to mala Seversovi nahlasit ale neurobila tak. Rozhodla si tu informaciu ponechat tak.

V jedno chladne rano ked sa rokfort zobudil pod bielou prikrivkou si Severus prave cital denneho proroka ked si vedla neho sadla Eleanor a vzala si do ruky salku s cajom. Bol to uz zauzivany ritual kedy cez vikend Severus nemal nic na praci a tak sedeli pri dobrom caji, on si cital a ona ticho sedela a vyckavala. Ked uz mala pocit, ze toho casu bolo az az odkaslala si.
Severus ktory bol zrovna zahlbeny do clanku o rarasskych pokusoch zmenit zlato na tekutinu ju ignoroval. Znova si odkaslala.
,, Potrebujes kvapky na hrdlo?" Ozval sa jeho hlas spoza novin. Eleanor sa zamracila. Aj ked Severus vedel byt v urcitom case vtipny no teraz to nepovazovala za vhodne.
,, Uz si premyslal co budes robit cez vikend?"
,, Hmmm." Pretocila oci. Neznasala ked reagoval takto. No kim stihol nieco povedat na okno zatukala sova. Zlozil noviny a otvoril oblok ked sova rychlo vliezla dnu pretoze vonku bolo ozaj neprijemne. Na nohe mala uviazany list no kim ho stihol odviazat v obloku sedeli dalsie tri a otrcali nohy a kim sa spamatal zrazu sa okolo obloka hemzilo mnozstvo sov.
,,Co to...." nechapal no rychlo prutikom sovy zbavil listov ktore sa nakopili na stole a ked odletela posledna sova na stole mal hromadu listov. Absolutne to nechapal no pochopil to v okamziku ked jeden otvoril, rychlo ho preletel ocami a zbledol od zlosti. Otocil sa na Eleanor ktora ho sledovala a spokojne pila caj.
,, Mozes mi vysvetlit co to ma dofrasa znamenat?!" Hromzil.
Eleanor sa zatvarila nechapavo a Severus znova rozhrnul list a zacal nahlas citat.

Drahy Severus!
Tvoj inzerat ma velmi oslovil pretoze si myslim, ze sme spriaznene duse! Hltala som kazde slovo ktore si napisal a myslim si, ze som ta prava zena pre teba!
Prosim obratom mi napis kedy by si chcel naplanovat sobas a ja sa podla toho zariadim.

                               Tvoja milovana Elza

Eleanor nevedela ci sa ma smiat alebo plakat no podla jeho vyrazu skor plakat.
,, Prepac Severus ale ak by som to nechala na teba tak sa neozenis nikdy." Odporovala mu.
,, A nenapadlo ta, ze mozno uz niekoho mam v hladaciku?" Spytal sa zlomyselne. Pozerala na neho no on nepohol ani brvou.
,, Ak je to teda tak.. tak som len rada." Usmiala sa.
Sviecka uz dohorala ked si Severus unavene pretrel oci no potreboval este chvilu aby dokoncil prace ked nieco buchlo do obloka. Obzrel sa a zbadal siluletu sovy. Presiel k oknu a otvoril ho dnu kde vletel cierny vir menom Hrom. Severus ho okamzite spoznal. Bola to sova jeho najlepsieho priatela Luciusa Malfoya. Ked mu odviazal list ticho vzlietol a vyletel von. Sadol si spat za stol a otvoril list na ktorom bola pecat ich rodinneho erbu.

Severus Snape a Strazkyne I.Where stories live. Discover now