54. Inspektorka Dolores

60 2 0
                                    

Severus išiel na raňajky v zlej nálade. Túto noc spal zle kvôli nočným moram a keď zbadal Lili ktorá stala pri stole a rozprávala sa s Minervou jeho nálada zostala na bode mrazu. Sadol si za stôl a mrzuto nalial kávu a započúval sa do rozhovoru.
,, Iste pani profesorka ale bola to prvá noc a behali po hrade!"
,, Dakujem za upozornenie s Pánom Potterom sa porozprávam." Dievčina kývla hlavou a kim sa otočila jej pohľad padol na zamračeného muža vedľa nej a mierne zvrástila čelo no nic nepovedala a otočila sa a odišla od stola. Všimla si že je majster elixirov poblednuty a ma kruhy pod očami.
Keď prechádzala cez chodbu za jej chrbtom sa ozval sýty barytón.
,,Slečna Mansonova na slovíčko." Mlčky ho nasledovala do prázdnej učebne keď zavrel dvere a zapečatiť ich kuzlom proti odposluchu a otočil sa k nej.
,, Preco sa mi vyhýbas?" Spýtal sa mierne.
,, Nevyhýbam."
,, Lili čo sa deje? Spravil som niečo?" Pozrela na neho zlostne a kim sa spamätal mal zapichnutý prst na hrudi.
,, Ty sa pýtaš čo sa deje?! Ak si nepamätás navrieskal si na mna že som sibnuta čo si čakal že sa ti hodím okolo krku?" Na moment na ňu hľadel šokované no náhle si uvedomil že ma pravdu. Nechoval sa Zrovná ako chápavý milujúci partner.
,, Ja som nevedel, že ..." skočila mu do reči.
,, Že čo? Nechám aby ma ten upír buď zabil alebo pretiahol? Ja to nedokážem ovládať! Einuka si vyberá koho zabije a ja s tým nespravím nic!" Severus mlčal pretože pridobre vedel, že Lili ma pravdu.
,, Od prvého momentu si vedel čo to znamená pre teba... pre nás oboch! Ak nedokážeš akceptovať ju nebudeš tým akceptovať ani mna. A bez toho nám to klapať nebude nikdy." Odvetila zo vzlykom.
,, Ale ja som tá prijal aká si." Bránil sa chabo.
Pozrela mu do tvare a on videl jej slzy ktoré stekali po lícach.
,, Nie, ty si prijal iba mna ale nie moju temnú stránku." Odvetila potichu a on v hĺbku duše vedel, že ma pravdu.
,, Lili.." začal keď zdvihla ruku čím ho zastavila. Smaragdovo zelene oci sa plnili slzamy a prehral tu bolestivú hrču v krku.
,, Nie, ja nechcem žiť s tým pocitom Sev. Milujem tá ale ty miluješ iba moju jednu časť a ak ma nedokážeš milovať celú..." odpoved zostala visiet vo vzduchu keď pochopil. Zrušila kúzlo a vyšla von keď tam muža nechala stať v učebni zmäteného.

Gira si prave prezerala rozvrhy keď sa za nimi ozvalo:
,, Ehm ehm." Všetky 4 strážkyne sa otočili na Dolores ktorá sa na ne úlisne usmiala.
,, Želáte si profesorka?" Spýtala sa Gira slušne.
,, Ano. Ako iste viete ministerstvo sa snaží aby vzdelávanie študentov na Rokforte prebiehalo bez značného rozptylovania..." pozrela na Amye oblečenie a pousmiala sa.
,, Asi Vám nerozumiem." Gira pozrela na sestry ktoré si premeriavali profesorku a mracili sa.
,, Iste chápete, že za daných okolnosti by to šlo skvele pokiaľ by študentov nerozptylovali ehm ehm určite predmety." Staršia dievčina si vymenila nechápave pohľady zo sestrami a prekryzila si ruky na prsia.
,, Chcete povedať, že máte problém s tým ako chodíme oblečené?" Ozvala sa Lili a Dolores sa k nej otočila a na tvári sa jej rozlial široký úsmev.
,, Presne!"
,, Pri všetkej úcte profesorka sme strážkyne a toto oblečenie je pre nás dôležité a...."
,, Nebudem chodiť okolo horúcej kase. Oblečiete si normalne slušne habity alebo môžete odísť! Toto neni vhodne oblečenie do školy!" Odvetila panovačné a zasmiala sa.
,, Babizna hnusná." Odplula si Gira keď žena odišla.
,, Čo spravíme? Hádam nebudeme nosiť normalne oblečenie." Ozvala sa Amy.

Severus kráčal po chodbe pričom dumal nad slovami mladej strážkyne a nevšímal si kam ho nohy nesú. Nakoniec sa ocitol pred Albusovou kanceláriou ked začul hlas riaditeľa a Lili. Zostal stať a zapocuval sa:
,, Harry bude zraniteľnejší než obvykle budes musieť dávať na neho väčší pozor."
,, Iste pane."
,,, A dávajte si pozor na Dolores nezdá sa ale môže narobiť ešte škody."
Dumbledorove vety sa potvrdili hneď po druhom víkende ked skolnik Filch zavesil na stenu vzdelávací dekrét c.1.
Lili si ho prave čítala keď sa pri nej pristavil a čítal s ňou. Teda aspoň sa tak tváril.
,, Lili?" Upriamila na neho pohľad a jemu sa znova rozbúšilo srdce.
,, Ano?"
,, Ja ehm chcel som..." no čo chcel už sa nedozvedela keď okolo preletela nejaká guľa a rozprskla sa na dekréte a zasiahla Lili aj Severusa ktorý sa pomaly otočil v tvári bledý a triasol sa od zlosti.
,, Čo to dopekla ma znamenať!" Zreval nepríčetne na Freda a Georga Weasleyovcov ktorý zbledli natoľko až boli skoro priesvitný. Severus nasrdene fučal a Lili ktorá sa snažila aspoň časť tej divnej hmoty dať dole pozrela na oboch chlapcov karavo.
,, No?"
,, My sme nechceli pane." Zakoktal George.
,, PRECO MÁM POCIT, ŽE STE ŠKOLSKÝ PORIADOK ZREJME ANI NEOTVORILI!"
,, Ale my sme ho čítali." Bránil sa Fred keď rýchlo zmlkol podľa meniacej sa farby v tvary majstra elixirov pochopil, že prestrelil.
,,VÁŽNE? Tak to iste budete vedieť čo je strana 34 hlavička 8 odsek 3?" Spýtal sa Severus sladko a obaja chlapci pochopili, že ich prekukol.
,, Strhavam chrabromil 20 bodov za každého a máte trest, gratulujem ste tento rok prvý dokonca ste tromfli aj Pottera."
Lili ktorá stala za Severusovim chrbtom mala čo robit aby nevybuchla smiechom. Keď obaja chlapci zmizli otočil sa k nej.
,, Poďte za mnou." Ked kráčali okolo študentov ktorý sa tam uhrali väčšina sa rozpŕchla len čo zbadala pohybujúci sa lem Severusovho plášťa.

Ked sa dvere od jeho bytu zavreli Lili sa konečne cítila bezpečne. Aj keď bol jeho byt tmavý no vyžaroval určite teplo a temnotu ktorá ju lákala. Prešla ku kozubu a kim Severus zmizol v jeho súkromnom laboratóriu pozrela sa na fotky na rymse kozubu. Chitila do rúk jednu z nich a pousmiala sa. Bola to jej obľúbená a dobre si pamätala za akých okolnosti vznikla a zachvela sa.
Prstom presiel po jej snedej pokožke a perami bozkával jej krk. Zavrela oci a vychutnávala si jeho blízkosť. Bolo nedeľné ráno a Severus mal jednu zo svojich výnimočných nálad kedy sa mu zachcelo leňošiť a zostal s ňou v posteli.
,, Vieš, že si tá najkrajšia žena akú som stretol?"
,, Klamár!" Pleskla ho po hlave za čo ju povalil do postele a náruživo sa začali bozkávať. Intenzita ich bozku bola nahlivejsia a ziadostivejsia a aj keď vedel, že by mal prestať nedokázal tomu odolať. Ked sa jej štíhle mladé telo zvijalo pod jeho dotykmi. Roztuzene vyhľadala jeho pery a prisala sa na jeho.
,,Chcem tá." Zašepkala a on bol stratený. Zobral si ju dravo a nenasitne. Chcel poznať každý kút, každé zákutie jej nahého tela a keď pod ním vyvrcholila mal pocit že sa vznáša. Bola vnímavejšia ako Lili jeho kamarátka z detstva. Keď sa s ňou prvý krát vyspal zistil, že to nebolo až take ako si predstavoval.
No strazkyna bola iná. Ich prvé milovanie bolo nespútane, divoké a on pochopil, že je stratený. Že sa stala pre neho drogou ktorú chce stále viac a viac. A tak každé vykendy trávili spolu v posteli a v noci keď bol spln sa divoko milovali.
Odložila fotku na rímsu keď jej obmotal ruky okolo pása a položil si hlavu na jej rameno.
,, Vtedy sme boli šťastný." Povedal potichu keď zavrela oci.
,, Boli."
,, Mal som rad naše spoločne víkendy." Zašepkal chrapľavo a jej sa skoro podlomili kolena keď jej našla medzi spodnou perou a zubami usny lalok. Hlasno zastonala. Jemnými bozkami presiel od ucha na krk a rukou jej zasmatral pod habit.
,,Sev, ....nnniee." Zaskucala keď ucítila jeho ruky tam kde bola najcitlivejšia. No kim stihol pokračovať ľavým predlaktim mu prešiel silný kŕč a hoc sa snazil cez ústa mu unikol sykot.
Lili okamžite otvorila oci a rýchlo sa otočila. Nechcel teraz odísť. Mal príležitosť aby sa to zlepilo a vidina sexu mu skoro zatemnila mozog keď mu už Lili ukázala plast a pomohla mu ho navliecť. Masku mu priložila k tvári pričom na seba hladeli.
,, Vrátim sa." Povedal jednoducho.
,, Ja viem zašepkala" prikivla a keď zmizol zavrela oci.......zlyhala.

Severus Snape a Strazkyne I.Where stories live. Discover now