82. Zachrana zivota

67 2 0
                                    

Lili kracala za patronusom ktory ju viedol hlbsie do lesa az zastal pred jazierkom a zmizol. Obzerala sa na vsetky strany no vsade bolo ticho. Frustrovane sa otocila spat ked kutikom oka zbadala nieco sa zaligotat vo vode a podisla az ku kraju zamrznuteho jazierka ked ho uvidela. Chrabromilov mec lezal na dne a cakal az ho vyzdvihne.Opatrne skusila polozit nohu na lad a ked drzal stupila nan aj druhou nohou. Vytiahla prutik  zamavala:
,, Acio mec." No mec sa ani nepohol. Myslela si to a tak s prutikom urobila dostatocne velky otvor aby sa don mestila. Prutik polozila na zem spolu s plastom ktory odlozila a sadla si k okraju a ponorila obe nohy do vody. V momente jej naskocila husia koza a zacalo ju triast. Cim skor sa ponori tym lepsie. Naposledy sa poobzerala  zhlboka sa nadychla a skocila dnu.
V momente jej tele sparalizovalo pretoze voda bola ladova a nebola zvyknuta na takuto zimu. Zacala sa hybat aby trocha sa zohriala no ladova voda jej drasala pluca no silou mocou sa tahala ku dnu kde ju cakal mec. Natiahla sa ked prstami sa dotkla rukovete ked nahle jej nieco zovrelo krk a ona sa nemohla nadychnut. Cosi silne ju tiahlo ku dnu a ona zacala silno  kopat nohami no chlad a nedostatok kyslika robil svoje. Pred ocami sa jej zacali vynarat hviezdicky ked ju ciasi ruka ktora sa tam nahle zjavila, zdrapila za golier vystroje a tahala von.
,, No tak Lili nadychni sa prosim!" V usiach jej rezonoval hlas ale aj ked sa snazila posluchnut drtila ju zimnica. Pocula kroky a potom nahle ucitila teplo.
Hodnu chvilu trvalo kim sa spamatala a ked sa pretocila zamrucala a rozkaslala sa.
,, Chvalabohu uz som myslel ze si sa utopila!Co ta to napadlo liezt do vody s timto tu na krku?" Ozval sa syty baryton ked otvorila oci a uzrela nad sebou ustaranu rozmazanu tvar Severusa Snapa ktory bol mokry a z vlasov mu odkvapkavala voda.
,, Sev?" Spytala sa hlupo a ked chcela zdvihnut ruku zavadila o deku do ktorej ju muz zabalil.
,, Nehyb sa. Musis sa zohriat. Uz si modrala ked som ta vytiahol."
,, Ty si za mnou skocil do vody?"
,, Samozrejme ked si sa nevynarala bolo mi hned jasne ze sa nieco pokazilo." Prilozil do ohna a prisadol si k nej a skontroloval ju.Z plasta vytiahol elixir a donutil ju vypit ho ked ju zalialo horko a hned sa citila lepsie. Sledoval ju a mracil sa. Samozrejme len jeho musi napadnut tak hlupy napad ze sa mu jeho vlastna zena skoro utopi pred ocami, nadaval si v duchu.
,, Naco to mas na krku?" Zamaval jej medailonom pred ocami ked mu ho vytrhla.
,, Je to horcrax. Musime ho znicit."
,, Myslim ze by si to mala ty spravit." Podal jej mec a vstal spolu s nou ked medailon polozila na viviseny kamen. Rozkrocila sa a zdvihla mec nad hlavu ked sa nahle pred nou zjavil z  cierneho dymu Severus usmial sa na nu. Stala vedla neho Lili Potterova a drzali sa za ruky.
,, Nikdy ta nebude milovat ta ako miloval mna." Prehovoril k nej kruty hlas zosnulej Potterovej ked ju strazkyna pozorovala ako sa ovija okolo jej muza.
,, Lili nepocuvaj ju. Chce sa ti dostat do hlavy!" Zakrica na nu Severus ktory stal za vyjavom no ona ho nepocula. Sledovala ako ta zena sa okolo neho obtaca ako had a ten iny Severus si ju pritahuje a ked sa im pery spojili vytiekla jej slza.
,, Lili prosim ja ta milujem! Pocujes znic ten medailon LILI!!!!" Zreval na nu ked sa odhodlane rozmachla a udrela don ked sa ozval kvilivy zvuk a vsetko utichlo.
Dotkly sa jej jemne teple ruky ktore si ju privinuli na hrud a nechali ju plakat. Polozil si hlavu o jej a hupal sa s nou na mieste.
,, Uz je to prec." Zasepkal jej do ucha ked zdvihla hlavu a zbadal jej oci plne slz zmakol mu vyraz v tvari.
,, Naozaj ma milujes?"uistovala sa.
,, Ano polozil by som za teba aj svoj vlastny zivot ak by bolo potrebne." Odvetil jej uprimne pritiahol si jej tvar k svojej a prisal sa jej na pery. Bozk tak letmy ako dotyk vetra a ked a chcel odtiahnut Lili si ho pritiahla viac k sebe a vrhla sa mu na pery. V jej bozkoch bol strach, tuzba, uistenie a ked si ho brala nenasilnou formou vedel ze je strateny. Tuzil po nej ako nikdy viac a aj ked prostredie nebolo dost pohodlne a ani najteplejsie zviezli sa na deku kde ju zakliesnil pod seba a bral si ju. Hltavo akoby kazdy jej nadych bol dusok zivotodarnej tekutiny a ked sucasne vyvrcholili vedel ze bez nej nedokaze dalej zit. Ze kazda minuta bez jej dotyku je ako 100 rokov zatratenia. Chcel ju skumat chcel skumat kazdy milimeter jej bozskeho tela.
Lezala vedla nepohnuto a uzivala si pocit ked bol do nej zakliesneni a citila jeho teplo. Tento moment vzdy milovala ked lezali vedla seba a on ju zohrieval. Vseobecne bol teply takze ked jej bola zima pritiahla sa mu do narucia a on ju zahrial. Oprela si studene nohy o jeho lytka ked nim myklo.
,, Je mi zima." Postazovala sa.
,, A myslis ze mne je teplo ked na mna vykladas tie studene nohy?"
,, No myslela som si ze si sa aspon trocha zohrial." Otocila sa tvarou k nemu a pobavene sa uskrnula.
,, Ty si to urobila naschval." Obvinil ju a prizmuril oci.
,, Nie som sadista ako niekto." Odvetila mu dotknuto.
,, Ja som podla teba sadista?" Spytal sa zaujato a zdvihol obocie.
,, Ja nie ale studenti."
,, Ale s nimi nespavam ak si si nevsimla." Namietol.
Schuti sa zasmiala ked ju pobozkal na odhalenom krku.
,, Mala by som sa vratit, deti zostali bez ochrani a som tu pridlho."
,, A ak ta nepustim?" Spytal sa provokativne.
,, Vies ze ta vzdy prebijem." Odvetila bez zaujmu ked sa posadila no Severus ju chitil okolo pasa a stiahol spat na deku ked vypiskla.
,, Severus Tobias Snape co si myslis ze robis?"
,, Co asi chcem sa pomilovat zo svojou zenou." Odvetil nevinne.
,, Odkedy mas takyto apetit?"
,, Odkedy sme od seba? No tak Lili."
,, Sev! Naposledy ked sme takto skocili ako zajkovia na seba skoncilo to vies cim." Prekrizila si ruky na prsiach a zdvihla obocie a naspulila pery.
,, Zajkovia?" Ked sa zasmial pleskla ho po hlave ked sa na nu vrhol a znova ju zaklincoval pod seba.
,, Nenut ma pouzit proti tebe moje schopno....." nedopovedala ked zalapala po dychu ked jej nabral medzi zuby usny lalocek a ona sa roztopila. Vedel presne co na nu plati a ked rychlimi bozkamy zisiel az dole vedela, ze deti budu musiet pockat.
,, 2x po sebe prekonavas sa na to ze starnes." Prehovorila po dlhej dobe ked oddychovali vedla seba. Severus mal zavrete oci a nechaval odoznievat svoj orgazmus ked pokrcil celo a otocil k nej hlavu.
,, Kazis mi tie krasne chvilky."
,, Prepac chrobacik."
,, Hmm." Zabrucal ked pozoroval ako Lili vstala a popravuje sa.
,, Musim ist bolo to krasne dakujem." Pobozkala ho na pery vzala do ruky mec, zniceny medailon a vydala sa spat do tabora...

Severus Snape a Strazkyne I.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant