22. Luciusov podraz

113 4 3
                                    

Na ulici boli kaluze vody ked do jednej z nich stupila postava a zanadavala. Otriasla si nohavicu a prurikom si ju vysusila. Bol to muz. Mal na sebe teply plast ktory uz bol premoceny pretoze vydatne lialo no on rychlo presiel do temnej ulicky rychlo sa za seba obzrel a vkrocil do nej. Rychlo presiel podlz steny ppresiel okolo dvoch obchodov az zastal pred jednym. Chvilu nerozhodne stal no nakoniec vosiel dnu ked sa nad jeho hlavou ozvalo cinkanie zvonceka. Otriasol zo seba vodu a presiel az k pultu ked z bocnej strany vysiel muz. Okolo neho boli rozne flasky, ampulky a kotliky. V obchode boli rozne pachy a muzov vycviceny nos okamzite spoznal vacsinu z nich.
,, Á, pan Snape!"
,, Psst!" Zasycal na muza zlostne ked muz okamzite stichol.
,, Co pre Vas mozem urobit?" Spytal sa potichu pretoze okamzite pochopil, ze neprisiel pre obycajne bylinky. Severus siahol do plasta a vytiahol nejaky pergamen, rozvinul ho nahol sa cez pult a ukazal prstom na nejaku polozku v zozname. Zdvihol obocie ked sa predavac nahol, nasadil si okuliare a zahmkal.
,, Prepacte pane ale tuto bylinu tu nedrzime." Zlozil si okuliare ked si vsimol, ze Severusa tato odpoved nepotesila.
,, Viete o niekom kto by mi ju vedel zohnat?" Muz sa osil ked mu Severus hodil mincu na stol.
,, Viem o niekom kto by Vam ju zohnal ale..."
,, Ale co?" Spytal sa mrazivo.
,, Nieco za to chcem." Severus si povzdychol.
,, Kolko?" Spytal sa. Predavac napisal sumu na papier a podal ju Severusovi ktory si sumu precital. Na jeho zlej nalade to nepridalo. Bola to suma ktoru by v zivote nedal dokopy.
,, Neprehanate trochu?" Pozrel na neho.
,, Je to specificky tovar a navyse zakazany riskujem Azkaban ak Vam ho zozeniem." Severus rychlo premyslal.
,, To riskujem aj ja." Odsekol mu zlostne.
,, Tak fajn!" Preskrkol sumu a napisal inu sumu. Bola uz realna no pre Severusa to znamenalo niekolko mesacny plat.
,, Kedy."
,, Zastavte sa buduci tyzden."
,, To je dlho potrebujem to co najskor."
,, Dobre tak za 3 dni." Severus spokojne vysiel von aj ked ho skrela cas penazi ktoru za tu bylinu vysoli ale nemal inu moznost.
Odlozil si plast a presiel k muzovi ktora sa na neho zasklabil.
,, Severus som tak stastny, ze si prisiel. "
,, Tak hovor co si zistil." Lucius na neho zlostne pozrel. Nemal rad ked mu Severus rozkazoval no Severus od neho potreboval laskavost.
,, Pod zamnou." Obaja muzi vstali a presli chodbou az k Luciusovej kancelarii. Presiel hned k tacke s pitim nalial sebe aj priatelovi. Podal mu poharik a oprel sa o roh stola.
,, Nebolo to lahke ale podarilo sa. No musim ta upozornit, ze to je velmi temna magia....si si isty, ze...." pozrel na neho s urcitou starostou. Voci Severusovi mal znacnu slabost a keby od neho ziadal cokolvek okamzite by mu to splnil. Nikto nevedel, ze k nemu prechovava taketo city dokonca ani samotny majster elixirov. Severus si upil z tekutiny a alkohol polaskal na jazyku a prehltol. Stipal ako das ale bol vinikajuci. Lucius si vzdychol otocil sa polozil poharik a podal mu maly balik.
Severus ho zo zdvihnutym obocim sledoval a ked roztrhol papier nasiel v nej maly denik v ciernom kozennom obale. Otvoril ho a dichtivo prechadzal stranky.
Kim Severus studoval zositok Lucius ho pozoroval. Premeriaval si ho od hlavy po paty a prehltol. Ked si bol isty, ze je muz prilis zaujaty knihou otocil sa a do Severusovho pohara nasypal jemny zlty prasok a rychlo a opatrne ho prutikom zamiesal. Srdce mu tlklo az v krku od nervozity pretoze to uz planoval dlhodobo. Otocil sa spat a s ulavou zistil, ze jeho priatel zaujato cita popisky a nevnima dianie okolo seba.
Severus zdvihol hlavu a usklabol sa. Lucius mu podal spravny pohar a sledoval ako si Severus odpil.
,, Ako si sa k tomu dostal?" Spytal sa chraplavo.
,, Mam dobre kontakty." Uskrnul sa muz a presiel za stol a sadol si na stolicku.
Severus si zaujato cital jednu stranku ked si povsimol, ze zacina padat na neho unava. Nerozumel tomu pretoze malokedy byval vecer o takom case unaveny. Po chvilke uz nevladal ani premyslat a citil sa malatne. Knizka mu vypadla z ruk ked sa nebezpecne naklonil dopredu no Luciusova ruka ho chitila.
,, Si v poriadku? Spytal sa starostlivo.
,, N..evien citim sa tak slaby.." ked mu klesla hlava na prsia Lucius okamzite zachitil pohar ktory mu skoro vyklzol z ruk a polozil ho na stol. Pousmial sa. Jeho plan vychadzal ak to takto pojde dalej Severus sa zrejme zajtra prebudi s velkou bolestou hlavy.

Severus sa zachumlal do perin este hlbsie ked jeho spomaleny mozog ucitil, ze nieco je ine. Hodnu chvilu nad tym premyslal ked horko tazko otvoril otazene viecka. Jeho mozgu trvalo kim zaregistrovalo, ze postel v ktorej lezal nebola jeho. To ho okamzite vydesilo zazmurkal a otvoril oci. Na jeho zdesenie pochopil ze vobec nie je vo svojej posteli ale v cudzej ked si nahle uvedomil, ze ma cez brucho prehodenu cudziu ruku. Bola bleda s bielymi chlpmi a na prstoch sa jej vynimal velky strieborny prsten z erbom Malfoyovcov. Severus v momente zbledol ked sa pozrel vedla seba a zbadal spiaceho Luciusa. Vsimol si, ze Lucius je polonahy a tak rychlo nadvihol paplon a zbadal, ze je zcela nahy. Prehltol a snazil sa nepanikarit a zacal uvazovat. Posledne co si pamatal bola Luciusova tvar ako mu stale opakovala nieco ale nevedel si spomenut co. Zasiel rukou do vlasou, pretrel si tvar a stlacil si silno koren nosu. Nie toto je ozaj zly sen. Preboha ved on nie je gay! Ved vlastne ....pozrel rychlo na Luciusa ktory vedla neho spal. Nevedel, ze je aj na muzov. Ked si predstavil, ze sa jeho najlepsi priatel na neho lepi a nedajboze to spolu robia....otriasol sa. Opatrne mu ruku presunul na brucho, bez hluku vstal a zacal zhanat pradlo po zemi. Jeho oblecenie bolo rozhadzanie kade tade ked sa za jeho chrbtom ozval pobaveny hlas.
,, Hladas nieco?" Severus sa sprudka obzrel a zbadal, ze Lucius drzi v ruke jeho boxerky.
,, Co...co sa stalo?" Spytal sa zmatene.
,, Vcera si to troska prehnal s alkoholom a zatiahol si ma do postele." Severus na neho vytrestil oci.
,, Nevedel som ze si aj na muzov." Lucius sa rozosmial
,, Ak mam byt uprimny Severus ty si nikdu nebol moc vsimavy."
Severus si rychlo prekril intimne partie ked sa muz zasmial a hodil mu boxerky.
,, Musim povedat, ze lepsi sex som nezazil." Severus zbledol, rychlo sa obliekol, vzal notes a rychlo zmizol.
Ked sa objavil u seba v byte zhlboka sa nadychol. Paneboze mal sex s muzom! Zufalo do seba kopol poharik alkoholu a rychlo zo seba vyzliekol veci ktore nasledne zhodil do ohna. Rychlo presisl do sprchy kde sa poriadne vydrhol.
Lucius si omotal okolo pasa osusku a vstal. Spokojne si nalial a sadol si do kresla. Mal v ruke tromf ktory Severusa bude drzat skratka. Majster elixirov predsa nemusi vediet, ze k ziadnemu sexu nedoslo no nie?

Severus Snape a Strazkyne I.Where stories live. Discover now