Severus sa zobudil do skorého rana. Vonku bola ešte tma no vedel, že čoskoro bude musieť vstať. Pretočil sa na druhu stranu a pousmial sa. Vedľa neho ležala Lili schulena do klbka a spala. Dlhé riasy sa jej jemne chveli a on sa nahol a opatrne aby ju nezobudil jej vlepil jemný bozk do jej vlasov. Zamracila sa, pomrvila no nezobudila sa. Oprel si hlavu o ruku a pozoroval ju. Jej črty boli uvoľnene. V druhu si hovoril, že ma obrovské šťastie, že táto žena patrí len jemu.
,, Čo tá tak potešilo?" Spýtala sa Lili zo zavretými očami.
,, Že aké mám šťastie, že si tu."
,, Klamár!" Obvinila ho a vymrštila sa vpred na čo ho prirazila k matracu a držala ho za zápästia. Skodoradostne sa na neho vyskierala.
,, Nehras fér!" Obvinil ju. Mierne sa napriamila.
,, Ale ale pan profesor." Zackala keď sa na seba hodnú chvíľu pozerali a ona ho zrazu pobozkala.
Keď sa od seba odtrhly dievca sa usmievalo a jemu sa po tvári rozlial šťastný úsmev.
,, Chutis po jahodach." Ozval sa chlapec z havranmi vlasmi keď sa dievca zachichotalo.
,, A ty po bylinkach."
Bol to jeho prvý bozk. A dostal ho od Lili Evansovej. Od kamarátky z detstva a jeho životnej láske a teraz sa s tou ženou bozkával vo svojom byte vo svojej posteli a želal si aby tento moment nikdy neskončil.Lili bozk prerušila.
,, Milujem ta, Severus." Srdce sa mu rozbúchalo keď si ju prívinul na hruď, zavrel oci a chrapľavým hlasom jej odpovedal:
,, Aj ja teba Lili a nechcem ta už viac stratiť." Pobozkala ho a schulila sa znova na jeho hruď.
Na raňajky šiel vo vynikajúcej nálade a keď sa posadil vedľa Minerva natiahol sa po káve.
,, Zdá sa mi to alebo si sa dobre vyspal?"
,, Hmm." Zamrmlal a s chuťou zahryzol do tousta.
,, Mimochodom tu mas 10 galeonov že tvoj tým prehra." Posunula mu k ruke peniaze keď si uvedomil, že dnes hrajú jeho hadi metlobal.
,, Uvidime." Odvetil chladne a keď vzal peniaze usmiala sa. Úplne mu metlobal vyfucal z hlavy.
Harry nervózne preslapoval na trávniku a sledoval ako väčšina profesorov a spolužiakov sa usádza.
,, Veľa šťastia." Ozvalo sa za jeho chrbtom a keď sa obzrel zbadal Lili ktorá sa jemne usmiala, prešla popri ňom a vyšla na ihrisko za divokého vreskotu študentov. Prešla až k madam Hoochovej ktorá ju už čakala.
,, Slečna Mansonova."
,, Pani profesorka." Pozdravili sa a Lili sa otočila na dav. Pohľadom hľadala iba jednu osobu ktorá ju v tom momente zaujímala a zbadala ho. Sedel vysoko medzi Albusom a Minervou a keby mohla zakrývala by mu no miesto toho sa otočila, rozkrocila a dala ruky za chrbát pričom v jednej z nich držala neaktivovanu zlatu strelu. Tímy vyšli na na trávnik a prešli až k madam Hoochovej ktorá im dala posledné pokyny. Lili ticho stala a čakala kým výsadnu na metly keď sa ozvala píšťalka a do vzduchu vyleteli dorazacky, ozvalo sa ďalšie pisknutie keď sa napriahla a vyhodila silou malú zlatu loptičku a ledva stihla uhnúť Marcusovi Flintovi ktorý vyrazil s loptou pod pazuchu do bránkoviska Chrabromilu. Hra naberala na sile a brutalite a pár krát musela uskocit pred dorazackami. Študenti povzbudzovali týmy a štadión išiel vybuchnut.
,, Chrabromil vedie 180:80 haha Slizolin je dnes pomaly na našich hráčov možno to bude aj vďaka Blasku na ktorom jazdy Potter."
,, JORDAN!!!! PLATIA VÁS ZA REKLAMU??" Ozval sa v reproduktore hlas profesorky Meconagalovej. Lili sa schuti zasmiala keď náhle zhustla atmosféra a náhle sa ozvalo zapískanie.
,, CHRABROMIL VYHRAAAL!!!!" Reval do megafónu chlapec keďže sa k zemi prirutil chrabromilsky tým a vykrikoval Harryho meno. Lili ich nechala skandovat keď neďaleko pred ňou pristál Draco Malfoy smaril metlou o zem a v tvary celý biely zjapal.
,, Čo Potter! Dopadnes ako tvoji úbohý rodičia a tvoja humusacka mater!" Fred a Georg sa k nemu otočili.
,, Drž hubu Malfoy!" Varovali ho.
,, Čo Potter aj tá ich rozpadla zasmradena chájda je ti dobrá ako tá ich mater!" Vrieskal ako pominutý keď si uvedomila problémy a vyštartovala. Schmatla ho za golier a odtiahla ho od chlapcov ktorých držali Alica s Angelinou.
,, Pan Malfoy toto je chovanie študenta slizolinskej fakulty?" Peskovala ho Lili ked sa k nej chlapec otočil a z oci mu sršala nenávisť.
,, Drž hubu ty stetka!"
,, Draco!" Varovala ho Lili a drzala ho za golier ked sa jej vyšmykol a otočil sa k nej s nenávisťou jej chrstol do tvare:
,, Každý vie, že chrapes zo Snapeom!" A kim Lili omráčené zostala stať ako prikovaná Draco skočil do Harryho a chlapci sa už váľali po zemi. Rýchlo sa spamätala a vytiahla prútik, zamrmlala kúzlo a oboch chlapcov odhodilo od seba. Draco sa k nej zlostne otočil a začal jej veľmi škaredo nadávať no nevšimol si že za ním sa hrozivo blíži Severus. Stal za ním ked zahrmel:
,, Vás otec bude veľmi sklamaný ked mu poviem aký slovník jeho syn používa!" Draco sa preľakol a odskočil od Severusa ktorý sa nad ním tyčil ako boh pomsty.
,, Ja..."
,, Strhavam slizolin 30 bodov za neslušne chovanie a máte trest na celý týždeň! Vyprosim si aby ste nadával koľajovej strazkyna."
,, Ale hovoril som len pravdu!" Bránil sa Draco zlostne. Severus nadvihol obočie.
,, Každý vie, že je obyčajná kurva a chrápe stebou."
Ak si Draco myslel, že ho jeho krstný pochopí veľmi škaredo sa zmýlil . Že prestrelil pochopil hneď ako Severus zbledol, pery stiahol do úzkej linky a zafucal.
,, To bolo posledný raz čo si toto vyslovil! 50 bodov za urážku profesora a mas trest na pol roka!" Zasycal na neho.
,, Ehm ehm." Všetci sa obzrela na Dolores ktorá sa usmievala ako slniečko na hnoji a Lili pochopila, že toto je zle znamenie.
,, Ak dovolíte profesor Snape rada by som sa vyjadrila." Severus ostražito zacuval k Lili a čakal.
,, Nehanebne chovanie pan Potter myslim, že je načase aby Vás niekto začal vychovávať takze ak dovolíte od dnešného dňa máte doživotný zákaz hrať metlobal. A tu tento mladý muz a jeho dvojča preventívne tiež."
,, Coooo?" Harry začal s tímom protestovať ked sa Severus uškrnul. Pekne mu Dolores pristrihla krídelká. No to ho rýchlo upustilo ked sa žena otočila a podišla k Lili.
,, Ak som správne pochopila pána Malfoya máte nám čo vysvetľovať slečna Mansonova."
,, Pan Malfoy v prvom rade...."
,, Vás som sa nic nepýtala profesor Snape! Slečna Mansonova poďte somnou. Musíme spísať zápisnicu o incidente a rovno sa aj porozprávame." Nešťastne hodila na neho pohľad a nasledovala ženu z ihriska k sebe do kabinetu. Keď otvorila dvere a zbadala na stene samé mačky skrutilo jej žalúdok.
,, Čaj?"
,, Prosím?"
,, Či si dáte čaj!" Odvetila Dolores netrpezlivo.
,, Keď na tom trváte." Pozorovala jednu ryšavý mačku ako chodí z jedného obrazu do druhého keď položila pred ňu čaj.
Lili si odpila a sledovala ako žena vypisuje papiere. Nakoniec odložila pero.
,, Takze ak som správne pochopila pána Malfoya vy a profesor Snape máte spolu vzťah."
,, A vás je čo do toho?" Lili si uvedomil ako to vyznelo no Einuka ju predbehla. Dolores očervenela v tvári.
,, Asi ste nečítali zamestnanecký kódex ale je tam jasne napísané, že zamestnanci nesmú mať medzi sebou vzťah."
,, Ja viem o čom je čítala som ho ale týka sa to tých ktorým za ich pracu platia a mne neplatia som tu z vlastnej vôle!"
,,Iste. Spávate s profesorom Snapeom?"
,, Prosím?!"
,, Či s ním spíte teda máte spolu milenecký pomer."
,, Vás do toho nic neni!"
,,Ale je! Je zamestnancom tejto školy! Je to nemravné." Lili vstala a zlostne zaprskala.
,, Čo je medzi mnou a profesorom Snapeom je naša súkromná vec a Vám to nemienim vesat na nos vy stará hnusná ropucha!" Posledné slova donútila Einuka Lili vysloviť bez rozmyslu keď si uvedomila čo prave povedala.
,, Máte trest!" Vyhlásila výtazne.
,, Nie som študentka." Odvetila jej Lili a prekryzila si ruky na prsia.
,, Nie podľa dekrétu."
,, Ďalší?"
,, Ano je tam že mozem potrestať aj strážkyne podľa vlastného uváženia takze dnes o 7 sa vidíme." Lili zlostne zaprskala ako macka keď mačky z obrazov sa rozpŕchli a vypochodovala na chodbu.
Severus ju už čakal v byte a ustarane sledoval ako si rozopla opasok a sadla si. Dával si za vinu, že túto klebetu nezacul skôr a nemohol to uťať skôr..
YOU ARE READING
Severus Snape a Strazkyne I.
AdventureSeverus Snape je smrtozrut a profesor na Rokforte. Snazi sa zit ako pred tym no len do tej doby kím do Rokfortu nenastúpia Strazkyne. A práve jedná z nich je vernou kópiou zosnulej Lily Potterovej. Čo sa stane až ju Severus, obavaný profesor elixir...